AndroidHealthClinic

Wat wil jij graag in de Body En Fitshop Weekaanbieding? Laat je mening horen op Facebook! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Opti-women vitaminepillen, deze zijn namelijk bij de concurrent goedkoper, dan kan ik ze meebestellen bij jullie.... ik word een beetje moe van de pakketjesboer die zo vaak langskomt...

Kan er niet een poll op jullie website komen waarin je 10 produkten zet zodat de klant kan aangeven waar behoefte aan is? Maandagochtend op de site en dan tot woensdag ofzo.

Weet niet of het veel werk is.:o

• Topic Starter Topic Starter
Voorlopig houden we het op Facebook. Met de nieuwe website kan het wel. :)

-Leon

Combi aanbieding zoals met kerst die whey en creapure.

Damn, die weekaanbieding *sad face*
-Star pwo slaat bij mij niet aan, geen tinteling niks. ook amper een "pomp in de spieren"
-Amino heb ik nog 3 potten van staan
-Solid pilletjes.. iemand ervaring mee? heel misschien dat ik die neem
-nitro tech? ik heb al whey + bcaa + test booster + crea + ect ect

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 18:21 ----------

Combi aanbieding zoals met kerst die whey en creapure.

Waarom heet je site, onlinecreatinekopen.nl en niet sportvoedingvergelijker.nl ? of iets dergelijks :D

De myofusion protein van gaspari mag er vaker in :P Spijt dat ik maar 2 potten besteld heb vorige week want damn dat spul is zeeeer goed te pruimen. Gaat bijna 200gram per dag doorheen :D

als ik op de link klik krijg ik helemaal niks hah

ZMA wil ik wel eens in de weekaanbieding zien (die van jullie huismerk dan, of die van tested nutrition).

Ah nice result in de weekaanbieding :)

Vanwaar dat je het zo'n goede creatine vind??

Ik vond hem zelf wel lekker gaan, dat is alles. Kan het niet echt ergens op baseren. Gebaseerd op de feiten zou ik hem dus ook niet per see aan anderen aanraden hoor, probeer eerder maar zelf dingen uit :)

Het is natuurlijk wel de enige creatine mix die bijna 100% puur is en dat voor een lage prijs. (maar het is dus maar de vraag hoeveel meerwaarde zo'n creatine mix voor jou en mij biedt, misschien is het meer het placebo effect :D)

Alles van applied nutriceuticals!!

Damn, heb nog niet zoveel grappigs meegemaakt. buiten een helehoop ecto's die hun oefeningen verkeerd doen, en vervolgens staan te flexen voor de spiegel :D

M Doubel you promax 85

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven