- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stacker 2 Ultra Mass in de weekaanbieding pls! Drink normaal Mammoth maar dat was op, nu deze maar een keer genomen, lost makkelijk op, smaakt heerlijk, ga nooit meer terug naar Mammoth (of toch maar nog even afwachten of ik er ook nog gains op krijg.)
Mocht het minder gaan voor je gevoel dan is Mammoth over enkele weken weer voorradig.

de protein bites van mdoubley & HGH UP !
de hgh up had ik al eens gevraagd maar misschien
is die over het hoofd gezien![]()

Ik weet niet hoe het met de marge zit op producten van Controlled Labs, maar ik kan nog wel eens Orange Triad gebruiken
Spul werkt goed voor mijn spijsvertering
btw: ik heb het al 4x opgemerkt in jullie algemeen topic, maar de ingredienten-sheet klopt nog altijd niet
Geen wereldschokkende verschillen, maar voor de duidelijkheid misschien aanpassen?
kijk en vergelijk! (boven = oud, onder = huidig
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik sluit ook aan bij Orange Triad (by Controlled Labs). Zou een uitstekende gelegenheid zijn om een topsupplement onder de aandacht te brengen van het ledenbestand van B&F.
Het kan zijn dat sommigen weerhouden worden door de wat hogere prijs van deze multi-vitamine. Een gunstigere prijs kan hen overhalen om het product aan te (blijven) schaffen.

Combi Whey perfection, Miscellar casseine perfection

beloofd veel goedsMorgen in de aanbieding:
Whey Perfection + Creapure Duo
Orange Triad
A-HD + Free Solid 10 days
Jack3D (ik denk ook al in de nieuwe smaken)