Fitness Seller

Wat zijn jullie per week kwijt aan boodschappen?

Even zien: 30gr whey, 30 casseine, 1 adams multivit, 6 omega-3, 3 gr creatine, +/- 50-100gr noten, 6 gr cacao... Toch al snel een euro of 2 per dag gok ik?

Nog steeds een stuk minder dan een pakje peuken per dag :rolleyes:

toevallig paar weken terug gekeken kwam op 102€ per week uit, die 400gr biefstuk per dag tikt aardig aan vis & avocado's zijn ook best prijzig en dan reken ik niet eens de sups erbij (whey, casein)

Ongeveer een €35 aan voeding, & dan nog wat supplementen.

50 euro pw eten.

Supplementen eigenlijk geen idee wat ik daar aan kwijt ben.

zon 60 euro per week, alleen.

De naam luid al, hoeveel ben je per week kwijt aan € voor boodschappen + supplementen.

Omdat ik het samen met mijn broertje aan het bodybuilden zijn, zijn we € 50 euro per week kwijt voor standaard inkoop aan boodschappen en aan groot € 100 euro per week.

En dan tellen we de supps er niet eens bij.

je kan hier dadelijk uithalen wie nog thuis woont of alleen woont,die met die belachelijk lage bedragen per week hebben geen benul wat alles kost.
300-500 euro per maand is zeer realistisch voor een gezin van 3-4

Zit nu in een cut en eet weinig vlees, dan kom ik er voor 50 euro al.

50 a 70€ eten per week en dan nog eens 30€ aan supplementen per week (vit, whey, casseine, omega 3, pre work out)

je kan hier dadelijk uithalen wie nog thuis woont of alleen woont,die met die belachelijk lage bedragen per week hebben geen benul wat alles kost.

Waarom zou je geen benul hebben van wat alles kost als je alleen woont? Ik zit 5 dagen per week op kot, en moet dus ook voor die vijf dagen mijn inkopen doen. Ik krijg van ouders €50 mee, en dat is pak meer dan ik nodig heb.

1 kg kip = €5 in promotie bij Albert Heijnn?
Blik tonijn = €0.60
10 eieren : €1.24
melk = €0.50 per liter
kwark = €0.55 per 500 gram.
Rijst en pasta kost amper iets als je het in grote verpakking, en van huismerk koopt.

Natuurlijk ben je met een gezin veel meer kwijt, maar dat wil toch niet zeggen dat iemand die alleen woont geen benul heeft van wat eten kost? Ik doe zelf mijn inkopen, ik check zelf hoeveel producten kosten, ik schat zelf in hoeveel ik nodig ga hebben... Je moet toch geen gezin hebben om ineens te beseffen hoeveel een stronk broccoli kost?

Of hebben het gewoon voor zichzelf alleen berekend in een excel sheet bijv.

Dit topic gaat toch niet over een heel gezin, maar juist over wat je zelf nodig hebt.

ah winkelen bestaat uit alleen ewa rijst en tonijn enz, owke

Waarom zou je geen benul hebben van wat alles kost als je alleen woont? Ik zit 5 dagen per week op kot, en moet dus ook voor die vijf dagen mijn inkopen doen. Ik krijg van ouders €50 mee, en dat is pak meer dan ik nodig heb.

1 kg kip = €5 in promotie bij Albert Heijnn?
Blik tonijn = €0.60
10 eieren : €1.24
melk = €0.50 per liter
kwark = €0.55 per 500 gram.
Rijst en pasta kost amper iets als je het in grote verpakking, en van huismerk koopt.

Natuurlijk ben je met een gezin veel meer kwijt, maar dat wil toch niet zeggen dat iemand die alleen woont geen benul heeft van wat eten kost? Ik doe zelf mijn inkopen, ik check zelf hoeveel producten kosten, ik schat zelf in hoeveel ik nodig ga hebben... Je moet toch geen gezin hebben om ineens te beseffen hoeveel een stronk broccoli kost?

ah winkelen bestaat uit alleen ewa rijst en tonijn enz, owke

Heb ik gezegd dat ik enkel rijst, tonijn, kwark,... koop?

Neen, maar de dingen die ik heb opgesomd komen uit op slechts een 10-15 euro. Natuurlijk is dat niet alles wat ik koop, maar als ik al zo veel eten kan kopen voor nog geen vijftien euro, dan is het voor mij ook mogelijk om met nog eens 30 euro de rest van mijn weekinkopen qua eten te doen.

Over de rest heb ik het niet, maar werd hier niet vooral het eten bedoeld met "boodschappen"? Ik denk niet dat de hoeveelheid wc-papier, shampoo douchegel,... in dit topic ter discussie stonden, dus die heb ik dan ook niet meegeteld.

De naam luid al, hoeveel ben je per week kwijt aan € voor boodschappen + supplementen.

Omdat ik het samen met mijn broertje aan het bodybuilden zijn, zijn we € 50 euro per week kwijt voor standaard inkoop aan boodschappen en aan groot € 100 euro per week.

dan koop je dure dingen ik ben 8 euro kwijt -.-

Rond de 5 euro per week.

+100 euro per week, afhankelijk van het gestelde doel kan het oplopen

Terug
Naar boven