sapsiv
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
35 euro per week aan shakes?
OT: bijna niks, mammie betaalt nog.

35 euro per week aan shakes?
OT: bijna niks, mammie betaalt nog.

Mwa, ik eet heel veel dingen niet die ze anders wel voor me zou kopen, dus waarom niet m'n brinta, rijst, kip etc? Supplementen koop ik wel zelf.zo, jou moeder heeft zeker de jackpot gewonnen
dat ze jou dure vreten betaald![]()
De naam luid al, hoeveel ben je per week kwijt aan € voor boodschappen + supplementen.
Omdat ik het samen met mijn broertje aan het bodybuilden zijn, zijn we € 50 euro per week kwijt voor standaard inkoop aan boodschappen en aan groot € 100 euro per week.
je kan hier dadelijk uithalen wie nog thuis woont of alleen woont,die met die belachelijk lage bedragen per week hebben geen benul wat alles kost.
300-500 euro per maand is zeer realistisch voor een gezin van 3-4
Of hebben het gewoon voor zichzelf alleen berekend in een excel sheet bijv.je kan hier dadelijk uithalen wie nog thuis woont of alleen woont,die met die belachelijk lage bedragen per week hebben geen benul wat alles kost.
300-500 euro per maand is zeer realistisch voor een gezin van 3-4
Waarom zou je geen benul hebben van wat alles kost als je alleen woont? Ik zit 5 dagen per week op kot, en moet dus ook voor die vijf dagen mijn inkopen doen. Ik krijg van ouders €50 mee, en dat is pak meer dan ik nodig heb.
1 kg kip = €5 in promotie bij Albert Heijnn?
Blik tonijn = €0.60
10 eieren : €1.24
melk = €0.50 per liter
kwark = €0.55 per 500 gram.
Rijst en pasta kost amper iets als je het in grote verpakking, en van huismerk koopt.
Natuurlijk ben je met een gezin veel meer kwijt, maar dat wil toch niet zeggen dat iemand die alleen woont geen benul heeft van wat eten kost? Ik doe zelf mijn inkopen, ik check zelf hoeveel producten kosten, ik schat zelf in hoeveel ik nodig ga hebben... Je moet toch geen gezin hebben om ineens te beseffen hoeveel een stronk broccoli kost?
ah winkelen bestaat uit alleen ewa rijst en tonijn enz, owke
De naam luid al, hoeveel ben je per week kwijt aan € voor boodschappen + supplementen.
Omdat ik het samen met mijn broertje aan het bodybuilden zijn, zijn we € 50 euro per week kwijt voor standaard inkoop aan boodschappen en aan groot € 100 euro per week.