XXL Nutrition

Wat zijn jullie per week kwijt aan boodschappen?

Wij halen alles vers op de markt aan het einde van de dag! Alleen nadeel is dat je dan meteen de hele kist moet overnemen voor een euro of 2 haha en dan ben je een avondje aan het koken en invriezen maar ja wel twee vuilniszakken vol met spinazi of andere groente hahaha vers

Hoe kunnen sommige voor zo weinig boodschappen doen?
Samen met mijn vriendin zo'n €100-120

Aanbiedingen en in bulk inkopen. Voor de helft van dat bedrag lukt het me ook hoor.
Maar als je het je kunt veroorloven, zou ik niet moeilijk gaan doen.

lol 50 euro dat vind ik wel veel en ik drink 1 schep whey per dag doe het met whey pot 162 dagen en ik haal me noten goedkoop van de zwarte markt(beverwijk), kwark aldi kom ik uit op 12 euro per week

Rond de 70-80€ per week waar ook 2 a 3 avondmaaltijden bijzitten voor 2 personen. Aan supps 1 pot whey per maand dus €12,50 per week

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
En dan tellen we de supps er niet eens bij.

Ja Vlees, Kip en Vis tellen we er dan ook niet bij € 20,- voor 4 kilo kip € 50 euro voor mager gehakt, € 50 euro voor biefstuk

Whey gebruik in niet als voeding maar als supplement, Lekker eten kost veel, We kunnen niet alleen maar, leven op Havermout, kip enz, Een verantwoorde voeding bestaat uit alles.

Laatst bewerkt:
Eens denken 12 kg vis per maand ( panga ) , 12 kilo kip per maand.
Dan nog de zilvervlies rijst noten broccoli sups denk 300 pm

• Topic Starter Topic Starter
Eens denken 12 kg vis per maand ( panga ) , 12 kilo kip per maand.
Dan nog de zilvervlies rijst noten broccoli sups denk 300 pm

Aight dan zijn de betere prijzen :P, Voor 1 persoon op zich aardig wat cash per maand,

Maar, je weet wat ze zeggen Abs are made in the kitchen

Aanbiedingen en in bulk inkopen. Voor de helft van dat bedrag lukt het me ook hoor.
Maar als je het je kunt veroorloven, zou ik niet moeilijk gaan doen.

Kan het me prima veroorloven, maar mag echt wel wat minder. Vind het knap als je het voor de helft doet. Bij jou is het ook voor 2 personen?

pff woon nog thuis en ben al rond de 70 pw kwijt en dan eet ik nog goedkope zooi ook en geen biefstuk maar kip:(

Bij ons is de key om seizoensmatig in te slaan. Zoals sperziebonen en broccolie etc die dingen zijn in sommige seizoenen bijna gratis mee te nemen dan kopen wij in en vriezen het in! Handig maar je moet wel de vries ruimte hebben...

Soms iets minder lekker als vers maarja wij eten dan wel bijna voor niets. Alleen veel geld aan kip/vis/beleg kwijt, mocht iemand hier nog tips voor hebben hoor ik het graag!

Kan het me prima veroorloven, maar mag echt wel wat minder. Vind het knap als je het voor de helft doet. Bij jou is het ook voor 2 personen?

Ja!

Eten wel meestal heel simpel; weinig ingredienten, veel aziatisch en italiaans. Ook omdat ik dat het lekkerst vind hoor.

En alles vers of diepvries, geen pakjes en zakjes. Heb genoeg smaakmakers op voorraad.

Niet te vaak boodschappen doen helpt ook.

Nu in de cut wat minder, straks rond 600/700
9 meals a day;)
Oh ja, en alleen:(

4kilo kip = 20eu
2kilo rijst= 2eu
3kilo groente = 8eu
sausjes = 3 eu
fruit = 5eu
ei = 6eu
haver/brinta= 1,5eu
nootjes= 2eu

totaal= 47,5 ongeveer... voor 1 persoon ..damn meer als ik dacht

en dat zonder supps/vitamines/extra's om te snoepen:P en zonder het eten dat ik soms koop als ik buiten ben....

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven