AndroidHealthClinic

Wat zijn jullie per week kwijt aan boodschappen?

Ik ben bezeten van lekker eten en dat betekent dat ik mijn geld graag uit geef aan goed en lekker eten. Eten vind ik belangrijker dan kleding of gadgets dus ja ik geef dus veel geld uit aan eten (vis van de visboer, vlees bij biologische slager, veel producten uit natuurwinkel, veel verse groenten en kruiden etc.) Omgerekend voor mezelf denk ik zo'n 70 euro per week.

Jullie komen helaas allemaal duur uit jongens. Ga eens strategisch inkopen doen bij de verschillende buitenlandse winkeltjes. Vinden jullie het gek dat jullie handen vol geld kwijt zijn aan simpele producten? Een voorbeeld:

Eieren bij de Turk of Marokkaan zijn 4,95 voor 30 stuks. Rozijnen 1,49 voor 400 gram, ga zo maar door.

Eigen spreekwoord:wie sterk is moet ook slim zijn!

als ik 4 winkels moet doen om mijn inkopen te doen, dan rij ik het wel op aan benzine

Ik schat rond de 40 euro per week, maar kan ook meer zijn, of veel minder.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm de prijzen zijn wel verdeeld hier, van de 80 euries naar 25 per week/maand
Ik probeer zelf ook bij verschillende winkels boodschappen te doen, alleen snap ik niet dat je voor 25 per week al klaar kunt zijn. Zoiezo is vis en vlees het duurste. Soms groente ook maar je hebt wel eens van die actie's. laatst ook bij de lidl 80 cent voor bloemkool, heb dus maar gelijk 2 kisten van 6 stuks gekocht.

Bedragen in deze thread zijn een stuk lager dan ik had gedacht. Op T-Nation was er volgens mij ook zo'n thread en daar waren de bedragen veel hoger.

Ik kom alles inclusief op de lange termijn altijd uit op zo'n 10 euro/pond per dag.

Altijd zo'n 7,50 euro per dag, 52,50 per week.

€65 per week.

15 per dag voor ons 2

70-80 euro ongeveer... ik hou van eten :D ( en eten van mij :) )

Ja per dag ongeveer 10 euro... en soms wat extra :)

50 p/w

15eu p/w en m'n ma koopt de rest:D

12 euro per week meeste mensen zyn niet strategisch net als ik, 1kg groene rozijnen 1,95 (beverwijk zwarte markt), kipfilet,kwark,brood aldi havermout 38,0 cent 500 gram abert heyn,supplement B&F ga zo maar verder wie slim is pakt het net als mij op gwn en beetje handelen:)

Daar kan je toch niet op leven?

Eet je helemaal geen groente en fruit?

Yo ik ben ongeveer per week rond de 60 euro kwijt en per maand 230 euro. Samen met mijn girl. Wij zitten beide in de cut!

Hoe kunnen sommige voor zo weinig boodschappen doen?
Samen met mijn vriendin zo'n €100-120

Ja dat snap ik ook niet, Zoals er is gezegd , leven ze alleen op macro's denk ik

Ik koop dikwijls groenten in potten en blikken, miss minder gezond maarja ge kunt ze wel eender wanneer gebruiken en zijn dikwijls ook wat goedkoper. Alleen wat opletten met de smaak want te goedkope zijn meestal nie zo lekker :(

Terug
Naar boven