- Waardering
- 27.800
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Kan nooit 1200m3 gas zijn voor alleen warm water verbruik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan nooit 1200m3 gas zijn voor alleen warm water verbruik
Nee, verwarming ook. Ik gok dat ongeveer de helft warm water is ofzo.Kan nooit 1200m3 gas zijn voor alleen warm water verbruik
Ja, het verbaast met dat er bij corona toch vrij snel een heel team (OMT) opgetrommeld werd om dat te bestrijden en nu weten we eigenlijk al een half jaar dat er grote problemen op de energiemarkt aanzaten te komen en dan is er nog niets geregeld.Geluk hebben is soms wel lekker. Ik vind trouwens wel dat er nu wel iets gebeuren moet. Veel mensen komen te diep in de problemen en hiervoor betalen we belasting. We hebben ook bedrijven Corona steun gegeven.
Open Groningen maar en lever Nederlandse huishoudens maar voor een lage prijs gas. Verkoop nog een beetje voor de hoofdprijs aan België en Duitsland en versterk de Groningse huizen.
Nee, dat verbruikt niet zoveel.Nee, verwarming ook. Ik gok dat ongeveer de helft warm water is ofzo.
In de zomer verbruik ik maximaal 25m3 per maand met een gezin met 2 kinderen en op jaarbasis 1500m3, dus ca 20% gaat op aan douchen en koken en 80% aan verwarmen.
@Sparks79In de zomer verbruik ik maximaal 25m3 per maand met een gezin met 2 kinderen en op jaarbasis 1500m3, dus ca 20% gaat op aan douchen en koken en 80% aan verwarmen.
Op dit moment wordt de jaaropbrengst gewoon afgetrokken van het jaarverbruik ten tijde van de jaarfactuur.
Ik ken iemand die dat doet. Voorschot van nul. Want kleine speler die misschien failliet gaat.Weet zo niet waar ik het hoorde maar kan je niet gewoon minder betalen in de hoop dat je gasmaatschappij omvalt binnen een jaar? Geld wel ff opzij zetten natuurlijk 🧐
Ik heb mijn gas nog vast staan op €0,78 per M3 maar dat is tot Oktober dus ik bid dat het voor die tijd goed komt.
Ja, het verbaast met dat er bij corona toch vrij snel een heel team (OMT) opgetrommeld werd om dat te bestrijden en nu weten we eigenlijk al een half jaar dat er grote problemen op de energiemarkt aanzaten te komen en dan is er nog niets geregeld.
Staat dan niet tzt de curator voor je deur?Ik ken iemand die dat doet. Voorschot van nul. Want kleine speler die misschien failliet gaat.
In tegenstelling tot jou geloof ik er niet in dat dit alles georkestreerd wordt.Hoezo verbaast je dit? OMT was ten goede van het voeden van een crisis. Energie is een crisis waar niks aan toe gevoegd hoeft te worden, aangezien er genoeg externe factoren invloed uitoefenen op de vorming en in stand houding van deze crisis. Ze zouden wel gek zijn om hier "gas op te hebben gegeven".
In tegenstelling tot jou geloof ik er niet in dat dit alles georkestreerd wordt.
Ik dacht dat je dat wel een geïnsinueerd had, maar ook dut geloof ik niet echt. Wat mij betreft is incompetentie en een veel te starre overheid het grootste aandeel van het probleem.Daar doe je een aanname, want je gaat er gemakshalve vanuit dat ik dat wel denk, hetgeen iets anders is dan gebruik maken van de situatie zoals die zich ontwikkelt. Wat in mijn ogen wél keer op keer wordt gedaan.
Ik dacht dat je dat wel een geïnsinueerd had, maar ook dut geloof ik niet echt. Wat mij betreft is incompetentie en een veel te starre overheid het grootste aandeel van het probleem.
Ik de verbazing dat we als mensheid de huidige samenleving hebben kunnen opbouwen nog niet te boven.Dan scheiden daar onze opvattingswegen. Global Young Leaders van het WEF is geen theorie meer, maar keiharde praktijk. Maar ik snap goed dat je het aan de incompetentie wilt toeschrijven, dat is beter verteerbaar vooralsnog.
Ik de verbazing dat we als mensheid de huidige samenleving hebben kunnenopbouwenafbreken nog niet te boven.
Nee, je krijgt gewoon de jaarafrekening. Meeste kleine spelers zijn al failliet. De zgn kleine spelers van nu zijn dochterondernemingen van Eneco, Essent of Vattenfall
Nee, je krijgt gewoon de jaarafrekening. Meeste kleine spelers zijn al failliet. De zgn kleine spelers van nu zijn dochterondernemingen van Eneco, Essent of Vattenfall