AndroidHealthClinic

Wat zoek jij in een relatie? (heden en eventuele vaste partner later)

Peiling Peiling Wat zoek jij in een relatie? Minstens 2 antwoorden selecteren (heden EN toekomst -vaste partner?).

• Totaal stemmers
    132
Ben ik ten opzichte van mensen die ik niet ken. Srs, why care? Komt iemand dat ik niet ken me uitschellen ga ik m in zn gezicht uitlachen. Iemand waar ik goed overeen kom zou wel erg slikken zijn.

lees verder en je ziet dat dat mijn standpunt is, en de keerzijde is dat je wel cared om wat mensen waarmee je wel een band hebt.

iow: je bent niet immuum(sp?).

na opzoeken is het idd immuun. My bad.

Ben je jaloers ofzow. Allerlei soorten vrouwen trek ik aan, van mbo tot academisch achtergrond. Vrouwen houden van geflirt, ik ben toevallig (nouja, met veel oefenen) er erg goed in geworden.

Dat jij kijkt naar het innerlijk moet jij weten, ik ga gewoon voor een lekker wijf en als ze lekker slim is dan is het mooi meegenomen. Als je het andersom doet dan ben je echt een nicht.

Jaloers op jou? Laat me niet lachen. Lijkt mij vervelend zo beperkt te worden door je eigen intellect. Maar nogmaals heb jij zo'n minderwaardigheidscomplex dat jij de hele tijd moet vertellen hoe goed jij wel niet met vrouwen bent?

Ik leg de lat gewoon hoog (voor relatiemateriaal), ik wil gewoon een mooie vrouw met inhoud. Voor pno-tjes voldoet een mooi uiterlijk en een beetje verstand al wel. Maar als je 70% van de tijd in de weekenden je zoontje bij je hebt besteed ik liever mijn spaarzame vrije tijd aan vrouwen die ik wel interessant vind.

Als ik een vrouw niet aantrekkelijk vind zal ik ook nooit achter haar innerlijk komen.

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben hier toch wel dik aan het winnen hoor.

+ ik krijg veel vrouwen in het leven.

Als er hier iemand wel verliest zijn het mensen die niet flirten en geen coïtus hebben, of denken dat ze een gouden k*t hebben. :roflol:

Jaloers op jou? Laat me niet lachen. Lijkt mij vervelend zo beperkt te worden door je eigen intellect. Maar nogmaals heb jij zo'n minderwaardigheidscomplex dat jij de hele tijd moet vertellen hoe goed jij wel niet met vrouwen bent?

Ik leg de lat gewoon hoog (voor relatiemateriaal), ik wil gewoon een mooie vrouw met inhoud. Voor pno-tjes voldoet een mooi uiterlijk en een beetje verstand al wel. Maar als je 70% van de tijd in de weekenden je zoontje bij je hebt besteed ik liever mijn spaarzame vrije tijd aan vrouwen die ik wel interessant vind.

Als ik een vrouw niet aantrekkelijk vind zal ik ook nooit achter haar innerlijk komen.

Ik ben slimmer dan jij waarschijnlijk.

En wat doe je dom man, je bent zo te zien gescheiden, je bent zo te zien goed met de vrouwen. :roflol:

Als jij met dergelijke reacties komt hoef ik verder niks meer te typen :)

Vervelend he als je eigenlijk uitgeluld bent en toch graag het laatste woord wilt hebben.

THNX.

• Topic Starter Topic Starter
Discussies vinden vrouwen hééééél erg aantrekkelijk, en mannen die constant boel zoeken nog meer
Ja is sarcastisch bedoelt, met het niveau van nu moet dat toch voor de zekerheid nog eens gezegd worden

Laatst bewerkt:
Als jij met dergelijke reacties komt hoef ik verder niks meer te typen :)

Vervelend he als je eigenlijk uitgeluld bent en toch graag het laatste woord wilt hebben.

THNX.

Moet je horen wie het zegt.

En Calyptus doet het ook niet veel beter. :rolleyes:

Ben weg hier, ff hardcore trainen en daarna naar mijn vriendin, en je weet wat dat betekend. :o

Moet je horen wie het zegt.

En Calyptus doet het ook niet veel beter. :rolleyes:

Ben weg hier, ff hardcore trainen en daarna naar mijn vriendin, en je weet wat dat betekend. :o

mijn punt is(whami snapt het niet en verdoet het in zijn attempt lollig te zijn) dat iedereen hier een playboy is, je constante "ik ben zo'n master met vrouwen" gets old quick. Ik heb vele e-heroes hier hun facebook gezien(voor de bekende e-mail trick populair was), dan lach je even.

Ik heb ook veel so called players irl gezien. Meestal gaat het zo:

probeer met de lekkerste wijven met lines: fail
get drunk
settle with average/ugly chick
"zo, weer gedoet, wat ben ik toch een player"

Anonimiteit + internet = everybody's somebody.

Laatst bewerkt:
Tot pg.8 karma toegekend, zit weer aan limiet, rest morgen

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 17:17 ----------

mijn punt is(whami snapt het niet en verdoet het in zijn attempt lollig te zijn) dat iedereen hier een playboy is, je constante "ik ben zo'n master met vrouwen" gets old quick. Ik heb vele e-heroes hier hun facebook gezien(voor de bekende e-mail trick populair was), dan lach je even.

Ik heb ook veel so called players irl gezien. Meestal gaat het zo:

probeer met de lekkerste wijven met lines: fail
get drunk
settle with average/ugly chick
"zo, weer gedoet, wat ben ik toch een player"

Anonimiteit + internet = everybody's somebody.
Ik ben niet grappig :treuren:
:roflol:
Never cared so much before in my life :p

nobody cares whami. echt nobody.

Je hebt niks te melden buiten follow-ups, probeert té hard lollig te doen(terwijl je zegt niet te caren) en hecht waarde aan karma.

Je komt geforceerd en a-spontaan over. Doe gewoon normaal.

• Like
Waarderingen: Roth
nobody cares whami. echt nobody.

Je hebt niks te melden buiten follow-ups, probeert té hard lollig te doen en hecht waarde aan karma.

doe gewoon normaal.
Nope, probeer enkel duidelijk maken dat het me geen reet kan schelen wat je zegt of wat sommige anderen hier zitten te zwanzen.

Je kickt tegenwoordig wel erg op e-discussies he calyptus? :D

Je kickt tegenwoordig wel erg op e-discussies he calyptus? :D

ik zit in de blokperiode.

Dat wil zeggen dat alles zowat leuker lijkt als te beginnen studeren. Zelfs nutteloze discussies op internet.

Seriously, deze ochtend zat ik heel de historie van de angolese voetbalclub waar rivaldo voor gaat spelen op te zoeken.

Romanticus in wording hier, in het verleden draaide het ook enkel om nken, nken en nken, praktisch al mijn partners meermaals bedrogen zonder greintje spijt.

Maar met het ouder worden ben hier van afgestapt, eenmaal in een relatie ga ik het nu serieuzer aanpakken en iets constructiefs trachten op te bouwen, ik wil nl niet op mijn 50 als overjaarse vrijgezelle rokkenjager op trouwfeestjes van familie en vrienden belanden.

Romanticus in wording hier, in het verleden draaide het ook enkel om nken, nken en nken, praktisch al mijn partners meermaals bedrogen zonder greintje spijt.

Maar met het ouder worden ben hier van afgestapt, eenmaal in een relatie ga ik het nu serieuzer aanpakken en iets constructiefs trachten op te bouwen, ik wil nl niet op mijn 50 als overjaarse vrijgezelle rokkenjager op trouwfeestjes van familie en vrienden belanden.

liever die 50jaarse :fa: divorcé?

fear of being alone is nooit goede basis voor relatie.

Terug
Naar boven