Haha ben verbaast dat jij dat op voorhand zou zeggenals je niet afspreekt een monogame relatie te hebben is er geen sprake van bedriegen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ben verbaast dat jij dat op voorhand zou zeggenals je niet afspreekt een monogame relatie te hebben is er geen sprake van bedriegen.

Haha ben verbaast dat jij dat op voorhand zou zeggen![]()

je moet ook niet expliciet gaan zeggen: "hey bish, ik ga ook nog andere bishes nken als de gelegenheid zich voordoet, k?"
niets zeggen over als het wel of niet een monogame relatie is, is hetzelfde als zeggen dat andere bishes nken gewoon toegestaan is![]()
je moet ook niet expliciet gaan zeggen: "hey bish, ik ga ook nog andere bishes nken als de gelegenheid zich voordoet, k?"
niets zeggen over als het wel of niet een monogame relatie is, is hetzelfde als zeggen dat andere bishes nken gewoon toegestaan is![]()
dan zit 90% van de mannen die zijn lief/vrouw bedriegt veilig probs, of dat zie je vast dan ook niet als bedriegen?
mijn ideale relatiestatus zouden een stuk of 5 ****buddies zijn, waarom zou ik dan mogen klagen wanneer die wijven andere gasten nken als ik verwacht dat zij niet klagen over wat ik doe?Dus als zij zich laat vol blaffen door een hoop n*gers, is er niks aan de hand?

dan zit 90% van de mannen die zijn lief/vrouw bedriegt veilig probs, of dat zie je vast dan ook niet als bedriegen?
![]()
Om het simpel te houden probshangt af van geval tot geval, maar bij de meesten zal het zowieso geimpliceerd zijn dat het een monogame relatie is, en dus is het bedriegen.
. Denk dat dit het geval is bij elke relatie tenzij er op voorhand afgesproken word dat men coïtus mag hebben met anderen 
dan niet meer klopt?niets zeggen over als het wel of niet een monogame relatie is, is hetzelfde als zeggen dat andere bishes nken gewoon toegestaan is

ligt eraan als die relaties social circle zijn of niet (wat bij normale, niet-Om het simpel te houden probs. Denk dat dit het geval is bij elke relatie tenzij er op voorhand afgesproken word dat men coïtus mag hebben met anderen
Waardoor dan niet meer klopt?![]()
mensen heel vaak het geval is)

Had forever virgin eigenlijk ook bij de opties moeten zetten, nou ja, wie dat is kan gewoon forever alone selecteren
. Btw je moet zelf nog antwoorden op enquête

en als je voordat je al coïtus hebt gehad met haar al aangetrokken wasrelationship material is wanneer je na de coïtus nog steeds naast haar wilt blijven liggen.
/cheesy line

Doelde niet op lust
maar eerder iets als goed overeenkomen en "chemistry" / sparks zoals ze zeggen 
Zoals optie 6 dan?Ik ben niet in een positie om eisen te stellen bij meisjes.

Had ik wel verw8 van jou, mss kan iemand het jou eens uitleggen
Je weet wellicht niet wat coïtus is, kan je op het internet veel filmpjes van vinden hoorzal wellicht wel grote schok zijn als je het voor het eerst ziet maar we zullen je wel over je trauma heen helpen hoor. Daarvoor zijn we hier op DBB hé
![]()