MuscleMeat

Wat zoek jij in een relatie? (heden en eventuele vaste partner later)

Peiling Peiling Wat zoek jij in een relatie? Minstens 2 antwoorden selecteren (heden EN toekomst -vaste partner?).

• Totaal stemmers
    132
Kieskeurig haha :p
Chemie toch niet alleen via coïtus? Kan toch ook al met kussen en soms zelfs gewoon met over iets te praten. Maar chemie zit zich dan wel meestal verder in coïtus.

Wat jij wilt van lijf heb ik al gezien ja :p. Nitwit op jacht haha.

Chemie is iemand aankijken en even naar adem moeten happen. :cool:
Chemie is iemands geur ruiken en je happy voelen
Chemie is iemands stem horen en de rest van de wereld niet meer horen
Chemie zit hem voor mij in alle zintuigen, coïtus of geen coïtus. Ik moet mij aangetrokken voelen tot iemand, niet tijdelijk maar gewoon altijd. Elk moment van de dag. Ook als ie s morgens vroeg naast je wakker wordt met groene walm included :cool: omdat hij de dag ervoor zich tegoed heeft gedaan aan knoflook, ui, bier, whatever..

Chemie is gewoon iemand aankijken en ALTIJD denken; jezus wat een waanzinnige vent. Zelfs als je ruzie maakt om een onbenullig iets.

*natuurlijk laat je dat dan niet merken*:D

Chemie zit hem voor mij in alle zintuigen, coïtus of geen coïtus. Ik moet mij aangetrokken voelen tot iemand, niet tijdelijk maar gewoon altijd. Elk moment van de dag. Ook als ie s morgens vroeg naast je wakker wordt met groene walm included :cool: omdat hij de dag ervoor zich tegoed heeft gedaan aan knoflook, ui, bier, whatever..

Chemie is gewoon iemand aankijken en ALTIJD denken; jezus wat een waanzinnige vent. Zelfs als je ruzie maakt om een onbenullig iets.

Probeer er maar eens zo 1 te vinden;)

Precies dit!

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 21:12 ----------

Loop je niet tegenaan op iedere straathoek, true. Maar er zijn altijd types die je laten duizelen :D

Kan ik het zelfde zeggen als waarom jij zegt dat het nietszeggende keuzes zijn. Is niet diepgaand bedoelt. Is ook niet bedoelt om uit te zoeken wat jij zoekt in een relatie maar probeer enkel adh van 4 categoriën te zien in wat DBBers op dit forum willen in een relatie.

Snap niet waarom je gefrustreerd bent. Als je je verder wilt afreageren met negatief te zijn doe je maar hoor;) als je je erdoor beter voelt. Zo niet, der is vast wel iemand waarmee je kan praten over wat er scheelt ;).
Denk aan je bloeddruk *aait*

Hulp met bodybuilding.
niet zeuren
nken
knuffelen (u mad alpha's ?

Omdat je een meid helemaal kapot wilt n%^#en betekend nog niet dat je verliefd ben.
Je haalt 'm uit contekst.
We hadden het over dat rijtje wat ik neer had gezet, geloof ik.

Tuurlijk heb je ook gewoon lustchemie. Lichamelijke aantrekkingskracht maar verder niets. Geloof ik ook wel in.

Kan ook aan mijn libido liggen hoor:D

• Topic Starter Topic Starter

Mooi gezegd. Heb ik ook graag, maar met een vrouw dan natuurlijk:p. Is wel iets zeldzaams, heb lijk ook de indruk dat met het ouder je dit ook minder en minder tegen komt helaas.
Heb ik al gehad, 3x zelfs. 1 die ik gewoon als goeie vriendin heb gehouden, wou geen lief toen, was beste vriendin ooit :p. 1 die te ver weg woonde en ik eenmaal terug van reis niet meer gecontacteerd heb, was gewoon niet mogelijk met afstand tussen ons. En dan nog 1, alles ging daar perfect mee tot op een bepaald moment ze bitchy werd en me precies constant probeerde te straffen, heel slecht afgelopen:rolleyes::p. Ze vinden kan dus, maar dan moet het nog lukken ook :p.
Nu alweer 3 jaar zo geen meer tegen gekomen. :fa:
Heb dan nog wel lief gehad gewoon voor coïtus, al mn maten deden dat dus d8 ga ook eens proberen maar vond ik gewoon niets aan.

Mooi gezegd. Heb ik ook graag, maar met een vrouw dan natuurlijk:p. Is wel iets zeldzaams, heb lijk ook de indruk dat met het ouder je dit ook minder en minder tegen komt helaas.

Heb ik al gehad, 3x zelfs. 1 die ik gewoon als goeie vriendin heb gehouden, wou geen lief toen, was beste vriendin ooit :p. 1 die te ver weg woonde en ik eenmaal terug van reis niet meer gecontacteerd heb, was gewoon niet mogelijk met afstand tussen ons. En dan nog 1, alles ging daar perfect mee tot op een bepaald moment ze bitchy werd en me precies constant probeerde te straffen, heel slecht afgelopen:rolleyes::p. Ze vinden kan dus, maar dan moet het nog lukken ook :p.
Nu alweer 3 jaar zo geen meer tegen gekomen. :fa:
Heb dan nog wel lief gehad gewoon voor coïtus, al mn maten deden dat dus d8 ga ook eens proberen maar vond ik gewoon niets aan.

W8 ff.
Een **** buddy vind je niks?

Terug
Naar boven