Een vrouw.
Zocht eerst mannen, maar dat ging niet zo makkelijk, blijkbaar moet de ander dan een homo zijn.
haha nice oneVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een vrouw.
Zocht eerst mannen, maar dat ging niet zo makkelijk, blijkbaar moet de ander dan een homo zijn.
haha nice oneHahahahahaha hijs leukEen vrouw.

Is gericht op wat ik wou weten, kan er zeker conclusies uit trekken.

Haha exact wat had ik verw8 van jou

Beetje rare connectie die je maakt tussen romantisch en negatieve dingenSex is belangrijk maar niet genoeg ; heden en toekomst.
Ik hoef geen romantische relatie, in elke relatie gebeuren negatieve dingen. Je wilt wel plezier aan elkaar beleven maar als je een jaar of 60 bent houdt dat (hopelijk...) ook wel een keer op dus het is niet voldoende. Ik heb absoluut aantrekkingskracht nodig om iemand interessant te blijven vinden, niet alleen goede verhalen of interessante praatjes.
. Aantrekkingskracht eenmaal 50+?

Sex is belangrijk maar niet genoeg ; heden en toekomst.
Ik hoef geen romantische relatie, in elke relatie gebeuren negatieve dingen. Je wilt wel plezier aan elkaar beleven maar als je een jaar of 60 bent houdt dat (hopelijk...) ook wel een keer op dus het is niet voldoende. Ik heb absoluut aantrekkingskracht nodig om iemand interessant te blijven vinden, niet alleen goede verhalen of interessante praatjes.

Aparte gedachtengang heb je, als je eruit op kan maken dat ik het als dating zie.Is gericht op wat ik wou weten, kan er zeker conclusies uit trekken.
Niemand verplicht je om in te vullen
BB forum, geen dating![]()
Kan ik het zelfde zeggen als waarom jij zegt dat het nietszeggende keuzes zijn. Is niet diepgaand bedoelt. Is ook niet bedoelt om uit te zoeken wat jij zoekt in een relatie maar probeer enkel adh van 4 categoriën te zien in wat DBBers op dit forum willen in een relatie.Aparte gedachtengang heb je, als je eruit op kan maken dat ik het als dating zie.
als je je erdoor beter voelt. Zo niet, der is vast wel iemand waarmee je kan praten over wat er scheelt
.