XXL Nutrition

waterscooter.. rxp, gp 1300 of xp

Bezoekers in dit topic

alwayson

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
28 aug 2005
Berichten
20
Waardering
0
ik ben van plan een waterscooter te kopen heb er zelf weinig ervaring mee, ik twijfel tussen de Seadoo rxp met 215 pk 4 takt van zo n 9000 euro, een Seadoo XP met 135 pk 2takt kost ongeveer 5000 euro of een yamaha gp1300 met 170 pk 2 takt voor de prijs van 8000 euro, heeft iemand er meer kijk op?? alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Seadoo Xp
Goede naam + een prachtige look

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Maar dan wel een andere kleur? :D
 
wat moet je met een waterscooter met 225 pk??



......beetje overdone!
;)
 
225 pk? :eek: ga je bij Hoek van Holland zeeschepen naar binnen slepen?
 
handig voor wakeboarden of waterskiën die extra pk''s
 
Tenzij je gaat emigreren naar een land, waar je dat apparaat langer kunt gebruiken dan 1 week, snap ik niet wat je met zo'n geval wilt. Maja, dat moet je natuurlijk lekker zelf weten. Het is jouw geld......
 
kan beter een een boot kopen voor dat geld......
 
Waarom koop je geen jetski? Waterscooter is leuk voor een paar dagen, daar kun je verder zo weinig mee. Met een jetski kun je nog beetje skills oefenen enzo.
Maat van me heeft ook een jetski en doet het ook super vaak, wil ook freestyle wedstrijden enzo gaan doen. Dat jetskiën is wel vet, maar ook wel moeilijk. Maar waterscooter is vet om ff te vlammen maar dan heb je het wel gehad. Dingen zijn ook nog eens super duur ook.
 
ik heb een toet toet toeter, op me...
 
spiertje16 zei:
Seadoo Xp
Goede naam + een prachtige look

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Vergeten jullie ook niet dat je hiervoor een vaarbewijs nodig hebt?:D


En als je het op jaar basis gaat bekijken is het helemaal niet rendabel om er eentje te kopen dan kan je er gewoon beter een huur voor de tijd dat je hem wilt gebruiken.


het heeft een hoog fun gehalte maar na een poosje gaat het ZWAAR vervelen je kan er bijna niets mee doen.....
 
Ik heb een wervel in mijn rug gebroken op z'n ding... ja.. leuk speelgoed :o
 
Kijk, 225PK is inderdaad een beetje overdone... maar als je toch belachelijk veel geld uit wilt geven voor dat speelgoed koop dan een 4-takt.
Die zijn zuiniger, spugen minder benzine uit tijdens het starten en lopen gewoon veel rustiger met een geleidelijker vermogensopbouw.

Maar...ik zou inderdaad een boot kopen :D
 
je moet een pakken waar je op recht kan staan
 
de rxp met 215 pk is een 4 takt, heb ook een boot gezien met 225 pk buitenboord een phantom 21 voor 6000, maar een waterscooter lijkt me wel vet
op zee enz
 
SCREWBEAST zei:
En als je het op jaar basis gaat bekijken is het helemaal niet rendabel om er eentje te kopen dan kan je er gewoon beter een huur voor de tijd dat je hem wilt gebruiken.

waar in NL wil je er 1 huren dan?
 
gp1300r

ik ben van plan een waterscooter te kopen heb er zelf weinig ervaring mee, ik twijfel tussen de Seadoo rxp met 215 pk 4 takt van zo n 9000 euro, een Seadoo XP met 135 pk 2takt kost ongeveer 5000 euro of een yamaha gp1300 met 170 pk 2 takt voor de prijs van 8000 euro, heeft iemand er meer kijk op?? alvast bedankt
ik heb een gp1300r deze is zuiniger dan de rxp 215 en gaat ook nog eens sneller je kan er mooie stunts mee doen en iemand mee nemen skien is ook geen probleem mooi geluid seadoo is geen goed merk kijk maar op internet ze moeten/zijn allemaal gereviseerd yamaha is een stuk beter en betrouw baarder draaien veel langer en blijven geld waard van seadoo staan er veelste veel te koop de gp is een van de snelste scooters op het water vraag maar na
 
Back
Naar boven