- Waardering
- 34.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat weet ik wel zeker!
Bedankt!Zie net op je insta die foto van eind januari waar je een stuk voller bent, daar heb je echt goede traps! Komen in bovenstaande foto's iets minder goed uit. Overal pleasing fysiek, ziet er goed uit!
Bedankt!
Ja, tuurlijk leek ik daar voller. Daar woog ik 15kg meer en had ik bijna 10% meer vet. Echter is de definitie daar ver te zoeken.
Mijn doel was voor dit contest om zo om zo droog mogelijk te worden, dan ga je nou eenmaal een stuk kleiner ogen. Ik heb ook al veel opmerkingen gehad in mijn omgeving van: 'ik heb je wel eens groter gezien' of 'zo, wat ben jij gekrompen'.
Mijn ervaring is juist dat als je droger wordt je groter oogt doordat je spierdefinitie beter is, ondanks dat je massa hebt ingeleverd.Bedankt!
Ja, tuurlijk leek ik daar voller. Daar woog ik 15kg meer en had ik bijna 10% meer vet. Echter is de definitie daar ver te zoeken.
Mijn doel was voor dit contest om zo om zo droog mogelijk te worden, dan ga je nou eenmaal een stuk kleiner ogen. Ik heb ook al veel opmerkingen gehad in mijn omgeving van: 'ik heb je wel eens groter gezien' of 'zo, wat ben jij gekrompen'.
Vorig jaar ook gecut en 10kg afgevallen, kreeg srs de opmerking of ik gestopt was met trainenBedankt!
right in them feelsMijn ervaring is dat je er ecto uitziet met een shirtje en buff zonder.Mijn ervaring is juist dat als je droger wordt je groter oogt doordat je spierdefinitie beter is, ondanks dat je massa hebt ingeleverd.

Mijn ervaring is dat je er ecto uitziet met een shirtje en buff zonder.
Met shirt: train je wel? Zonder shirt: roids![]()
Als je echt groot bent maakt het niet meer uit wat je aan hebt hoor![]()

Dan zeggen ze altijd: "Roids!"Als je echt groot bent maakt het niet meer uit wat je aan hebt hoor![]()