AndroidHealthClinic

Contest Log We gaan er gewoon voor!

Goed resultaat :) Die waterinname valt toch reuze mee? Voor de enercup had ik meer dan twee dagen niets meer gedronken..maar dat was ook wat overdreven :o

Echt een heel mooi resultaat !! Mag je trots op zijn.

En op een gegeven moment verlang je niet eens meer naar eten he, je denkt alleen nog maar aan drinken hahaha. Ik ken het maar het is het sowieso waard! Top prestatie

Super man! Pleasing fysiek heb je :thumbs:

Zeer net resultaat man!

Ook gezien je trainingstijd, leeftijd en ervaring vind ik het hele goede prestatie.

Erg netjes! Kijk uit naar de foto's.

Goed resultaat, benieuwd naar de andere foto's.
Bonuspunten voor facial aesthetics.

Zie net op je insta die foto van eind januari waar je een stuk voller bent, daar heb je echt goede traps! Komen in bovenstaande foto's iets minder goed uit. Overal pleasing fysiek, ziet er goed uit!

• Topic Starter Topic Starter
Zie net op je insta die foto van eind januari waar je een stuk voller bent, daar heb je echt goede traps! Komen in bovenstaande foto's iets minder goed uit. Overal pleasing fysiek, ziet er goed uit!
Bedankt!

Ja, tuurlijk leek ik daar voller. Daar woog ik 15kg meer en had ik bijna 10% meer vet. Echter is de definitie daar ver te zoeken.
Mijn doel was voor dit contest om zo om zo droog mogelijk te worden, dan ga je nou eenmaal een stuk kleiner ogen. Ik heb ook al veel opmerkingen gehad in mijn omgeving van: 'ik heb je wel eens groter gezien' of 'zo, wat ben jij gekrompen'.

Bedankt!

Ja, tuurlijk leek ik daar voller. Daar woog ik 15kg meer en had ik bijna 10% meer vet. Echter is de definitie daar ver te zoeken.
Mijn doel was voor dit contest om zo om zo droog mogelijk te worden, dan ga je nou eenmaal een stuk kleiner ogen. Ik heb ook al veel opmerkingen gehad in mijn omgeving van: 'ik heb je wel eens groter gezien' of 'zo, wat ben jij gekrompen'.

Logisch ook, maar dat krijg je wel weer terug. Als je nu terug gaat naar iets wat tussen deze shape en je shape van januari zit, dan heb is dat volgens mij erg nice. Maar dat is persoonlijk ;-)

Bedankt!

Mijn ervaring is juist dat als je droger wordt je groter oogt doordat je spierdefinitie beter is, ondanks dat je massa hebt ingeleverd.

Bedankt!

Vorig jaar ook gecut en 10kg afgevallen, kreeg srs de opmerking of ik gestopt was met trainen:o right in them feels

Mijn ervaring is juist dat als je droger wordt je groter oogt doordat je spierdefinitie beter is, ondanks dat je massa hebt ingeleverd.
Mijn ervaring is dat je er ecto uitziet met een shirtje en buff zonder.

Met shirt: train je wel? Zonder shirt: roids:roflol:

Zo, we gaan weer rustig verder na een weekend cheaten.
Beetje oats en wat fruit toegevoegd om mijn schema nu rond de 3500kcal te houden, net iets onder onderhoud.
Dit blijf ik even doen tot ik naar Mallorca ga over twee weken, daar all inclusive vreten, zuipen en feesten... en dan zien we wel weer wat de schade is :o

Geniet ervan, probeeer alleen niet bloated rond te lopen als je naar het zwembad gaat helemaal kut haha

Terug
Naar boven