XXL Nutrition

Contest Log We gaan er gewoon voor!

Bezoekers in dit topic

Net de eerste depletion training gehad.
Lig nu op de bank en kom er niet meer vanaf, ik ben echt zo slap als een vaatdoek. 0 energie, spieren zijn net een drilpudding.. Kortom, depletion gaat goed.
Ben benieuwd hoe ik me morgen voel, en hoe de tweede training gaat zijn...:no:

25-7 Depletion training 1
Incline bench:
15x50kg, 15x60kg (tot nu toe ging het nog goed:o), 12x60kg, 10x60kg, 14x50kg... oef nu begint alles best pijn te doen :fire:
Flat bench: 15x60kg, 10x80kg, 8x80kg:fire:, 12x70kg, 10x70kg -> droppen naar 8x60kg.... nu al helemaal kapot...

Bent over row: 15x60kg, 3x15x70kg.... laatste reps zijn net net, 12x70kg
Lat pulldown: 15x57kg, 2x15x67kg, 11x67kg, 12x57kg... rug nu ook flink aan het branden

Seated dumbbell side raise:
15x10kg, 3x15x8kg (net iets betere vorm hiermee, alsnog flinke burn)
Incline curl: 3x15x10kg, 10x10kg (fail)
Tricep pushdown: 15x30kg, 3x12x35kg
Hanging leg raises: 3x15xbw
 
Die depletiontrainingen zijn hel he!! Ik heb me serieus nog nooit zo naar na een training gevoeld, al die ledematen die aan je lijf hangen :roflol: ik had niet eens meer de kracht om mijn hoofd rechtop te houden :roflol:

Succes nog!
 
Die depletiontrainingen zijn hel he!! Ik heb me serieus nog nooit zo naar na een training gevoeld, al die ledematen die aan je lijf hangen :roflol: ik had niet eens meer de kracht om mijn hoofd rechtop te houden :roflol:

Succes nog!

Thanks! Ja, het is echt een hel. Ik voel me nu nog slechter dan gisteravond, en het leukste is dat ik vanavond nog een keer mag trainen.
Ik kijk echt enorm uit naar het laden morgen, eindelijk weer carbs!

Goed bezig! Het resultaat wordt vast Epic! Ik schat je hoog in qua rating.. :1e::2e::3e:

Gewoon een winnaar hoor :cool:


Thanks allebei! Ik ben zelf ook heel benieuwd.
Maak me wel steeds zorgen over de shoot. Wat als ik niet op tijd piek? Wat als de belichting niet goed is? Zijn mijn poses wel goed genoeg?
Ach, waarschijnlijk een hoop paniek om niks :rolleyes:
 
En de laatste deplete dag zit er gelukkig ook op!
Voelde me vrij zwak deze dag, en het trainen net was ook ontzettend zwaar vanwege de hitte en het weinige energie.
Qua voeding precies hetzelfde gegeten als gisteren. Morgen carbs laden :heart:

Ik kan echt niet wachten tot die foto's gemaakt zijn en ik me vol kan gooien met ijs, snoep en andere rotzooi.

26-7 Depletion training 2
Plate loaded bench press:
15x70kg, 15x90kg, 2x15x100kg, 11x100kg, 15x90kg... en toen begon alles weer pijn te doen
Plate loaded incline machine press: 11x80kg, 4x15x70kg

Seated cable row: 15x67kg, 15x77kg, 3x15x87kg, lekker gewicht die 87kg, flinke burn in rug en biceps
Plate loaded lat pulldown: 5x15x80kg.. telkens met moeite de laatste rep gehaald, goed gewicht dus

Bent over dumbbell side raise: 15x8kg (mag iets zwaarder wel), 3x15x10kg
Tricep rope pushdown: 15x25kg (ook te licht ingeschat), 15x30kg, 12x30kg, 10x30kg :fire:
EZ bicep curl: 15x32.5kg (hmm.. dat kan hoger), 8x42.5kg (of nee, toch niet), 13x32.5kg, 8x32.5kg
Decline crunches: 4x15

Lekker vroeg naar bed zo, wekker gaat weer om 3:45
 
Super bezig! Je bent er bijna, lekker getraind en gedeplete zeg. :clap:
Hoeveel water vandaag en komende dagen? Met dit weer wel bizar.
 
Have fun met laden en de shoot kerel :thumbs:
 
Heerlijk aan het laden nu, al 3 pakken rijstwafels op waarvan een paar met appelstroop, en nog 75 gram rijst met wat kip toen ik klaar was met werken. Er staat nog meer rijst, rijstwafels en m&m's op de planning.
Super bezig! Je bent er bijna, lekker getraind en gedeplete zeg. :clap:
Hoeveel water vandaag en komende dagen? Met dit weer wel bizar.

Vandaag maximaal 2 liter (op papier dan). Ik heb net mijn dienst van 5:00 tot 13:30 er op zitten en heb nu 1L totaal gedronken.
Ik ga proberen niet boven de 2L uit te komen, maar wat moet dat moet een iets meer is echt niet erg.

Morgen enkel naar behoefte drinken. Mijn shoot is rond 14:00, dus ik denk dat ik morgen zo'n liter water drink. Na de shoot gooi ik mezelf natuurlijk helemaal vol.
 
Succes met de shoot !
 
Dat gaat helemaal goed komen lees ik al!

Succes met het weinige water!
 
Succes, ik vind 2L nog aardig hoog, maar met deze mooie weersomstandigheden wel verstandig; gezondheid voorop.
 
Zo, dat was het dan! Het zit er op. Maanden lang hard werken, trainen en goed eten zijn beloond.

De dag begon om 4:00, want ik moest vandaag gewoon werken. Ik zit een beetje in een onvervangbare positie als hulpkracht (full-time, 45 uur per week deze zomervakantie) momenteel, dus ik kon geen vrij krijgen.
Vanochtend de dag begonnen met 12 rijstwafels, waarvan 6 met pindakaas en 6 met appelstroop, en GEEN water :janken:.
Tijdens de pauzes op het werk totaal nog 1 pak rijstwafels naar binnen gewerkt.
Totaal heb ik voor de shoot maar 150mL water op :bang:

Maar ja... dan komt het. Het was natuurlijk druk en rommelig dus ik moest overwerken... Toen ik klaar was, was de gym al dicht dus ik had geen tijd meer voor een pomp training. Op zich geen ramp. koud is mijn lichaam ook nog prima.
Toen ik thuis kwam was ik best tevreden met wat ik in de spiegel zag, een harde look met veel definitie. Het carbloaden en water en zout manipuleren heeft dus gewerkt!
Snel doe ik wat push ups en ga ik naar de fotostudio van mijn vriend.
De foto's zijn goed belicht en zien er mooi en scherp uit. Ik ben er blij mee, maar tevreden?:

Poseren is en blijft een lastig ding en ik denk dat ik hierop ook wel punten laat liggen.
Verder miste ik toch wel een beetje de pomp in de foto's (push ups waren niet genoeg), aderen komen iets minder door dan dat ik gewend ben. Spierdefinitie is gelukkig wel vol op aanwezig en ik zie er kneiter droog en hard uit!
Waarschijnlijk is dit gewoon weer de onzekerheid dat het altijd beter kan... iets wat je altijd in bodybuilding blijft hebben.

Morgen ga ik eens op mijn gemak de foto's doorkijken.
Nu is het tijd voor cheaten: skittles, chocolade chip koekjes, Tony's chocolade, ben en jerry en straks nog een BBQ :marvin:

Ik wil iedereen sowieso al ontzettend bedanken voor het volgen van mijn log, het motiveren en de alle tips en motiverende berichten! Zonder jullie was waarschijnlijk nooit zo ver en droog gekomen.
 
Ben benieuwd naar de foto’s!
 
Sneak peak.
Ja de kleuren waren op. Collage zal uiteraard in kleur zijn
Naamloos-1.jpg
 
Jij gaat hoog eindigen denk ik :)
 
Back
Naar boven