Fitness Seller

We worden te dik met z'n allen! Netwerk

houston

Ripped Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
Netwerk

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

In 1 van deze verslagen wordt aangeven dat de afgelopen tien jaar de calorie inname iets is vermindert Maar terwijl we juist veel dikker zijn geworden dat is vreemd. De verklaring die ze hier aan geven is: Dat we de afgelopen tien jaar minder zijn gaan sporten, volgens my sporten we juist meer dan ooit te voren.
Ja Toch?

Ook zie je een jongetje die elke dag 30 kilometer fiets en nog eens veel aan het sport doet, maat toch is ie behoorlijk zwaar.vreemd.

als er veel meer mensen te dik worden/zijn, blinken wij alleen maar uit met onze perfecte lichamen...in ieder geval ik met mijn perfecte lichaam en een paar op het forum die er ook wel redelijk uit zien. goed nieuws voor ons dus

Laatst bewerkt:
Ik kan me er niet druk meer om maken. Als mensen ervoor kiezen dat ze liever ongeremd vreten en niet teveel bewegen en dan maar dat dikke lijf op de koop toe nemen moeten ze dat zelf maar weten.

En als ze me vragen of ik vind dat ze te dik zijn zeg ik 'geen commentaar'. Geen zin meer in dat gezeik.

hoe dikker de rest, hoe 'mooier' wij zijn:D

en wat bazelt die 'hoogleraar' tog almaal:S natuurlijk helpt een ontbijt wel tegen overgewicht omdat je stofwisseling omhoog gaat:mad:

laat het aub niet lezen aan monsterstrenght .

anders is ie weer een week depri :sad:

• Topic Starter Topic Starter
Balboa18 zei:
hoe dikker de rest, hoe 'mooier' wij zijn:D

en wat bazelt die 'hoogleraar' tog almaal:S natuurlijk helpt een ontbijt wel tegen overgewicht omdat je stofwisseling omhoog gaat:mad:

omdat je stofwisseling omhoog gaat:D

Nee het is een virus zeg ik je, die mensen kunnen er helemaal niets aan doen!

Nee serieus, er zijn wel meer factoren dan kcal inname. Stofwisseling, leeftijd, hormonen, beweging, job en natuurlijk genetische aanleg...

Ik denk ook dat het soort eten een grote invloed op deze kwestie heeft.

De kcal inname beperken is natuurlijk leuk, maar zonder goede voedingsbronnen doe je je lichaam nog steeds te kort.

Sja, calorieen, vreemd dat ze enkel, en ook leden hier het hebben over kwantiteit, maar ik denk dat het juist gaat om een sterk vermindere kwaliteit van het voedsel wat mensen tot hun nemen.

5000 cals blijft hetzelfde, maar het maakt voor mij een wereld van verschil of dat schone cals zijn of genotsvoedsel/junkfood. En de regelmaat m'n stemming speelt hier ook een belangrijke rol bij. Vrolijke stemming maakt actief dus verbrandt je meer. Zo zijn er tal van details die een grote hoop vormen.

Kortom: die verklaring van sporten is te simpel gedacht, het is een samenhang van factoren die T zei. En die kunnen allemaal nog uitgebreid worden onderzocht.

Terug
Naar boven