Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kijk naar kinderen. Toen ik nog een koter was, speelde ik elke dag buiten. Ik snoepte weinig, dronk weinig tot geen frisdrank en deed geen suiker in de thee. Wat doen die dikke propjes van tegenwoordig? Computeren, cola zuipen, chips vreten, koektrommels gijzelen, etc. Ze doen geen reet meer.
Kijk naar kinderen. Toen ik nog een koter was, speelde ik elke dag buiten. Ik snoepte weinig, dronk weinig tot geen frisdrank en deed geen suiker in de thee. Wat doen die dikke propjes van tegenwoordig? Computeren, cola zuipen, chips vreten, koektrommels gijzelen, etc. Ze doen geen reet meer.
Het schijnt dat een kwart van de nederlandse bevolking maar aan z'n adh komt.
Volgens mij berekenen ze dat op de verkoop van de hoeveelheid BV fruit of groente vraag me af of dit werkelijk echt zo betrouwbaar is?
Bij mij komt het soms voor zeg maar 1 of 2x in de week dat ik fruit en groente koop, maar dat ik het dan niet op eet, Gaat alles weer de vuilnis in.
Mensen die ik ken hebben dit ook.