XXL Nutrition

We zijn eruit: Partijen willen minderheidskabinet VVD en CDA

Wil je alsjeblieft bepaalde mensen niet meer quoten Klaas. Bij voorbaat dank.

Aldus de kontelikker van Klaaswitz.

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Klaaswitz, wat vind jij er nou van dat beginnerbb zo op zoek is naar aandacht van jou?

Zie je het als een (opdringerige) fan, of word je erook een beetje bang van?

Wat heeft dit nou weer met het topic te maken, hardcoreNL?

Goede zaak natuurlijk!

*zucht*

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
goed zo beginnerbb, verbanden

Ja, als je maar genoeg verbanden legt dan kan je ook wel een verband leggen met Ghandi, Mao, het gat in de ozonlaag en het olielek voor de golf van mexico.
Dat betekent niet automatisch dat ze ook betrekking hebben op dit topic, nitwit.

Ja, als je maar genoeg verbanden legt dan kan je ook wel een verband leggen met Ghandi, Mao, het gat in de ozonlaag en het olielek voor de golf van mexico.
Dat betekent niet automatisch dat ze ook betrekking hebben op dit topic, nitwit.

Toevallig heeft dit dat wel, alleen je voorbeeld Klaaswitz is er niet dus nu kan je niet +1 doen en dat soort grapjes en dan zit je in het nauw

Toevallig heeft dit dat wel, alleen je voorbeeld Klaaswitz is er niet dus nu kan je niet +1 doen en dat soort grapjes en dan zit je in het nauw

Een suggestie: ga mijn postgeschiedenis af en kijk hoevaak ik +1 heb gepost zonder daar enige vorm van argumentatie aan toe te voegen.

Wel grappig he die HardcoreNL. Je ziet hem gewoon post lezen van andere leden die ze ongetwijfeld niet allemaal op een rijtje hebben. Dan zie je hem denken: he dat is wel een leuke, gevatte zinsnede. En dan ja hoor een paar posts verder zie je het uit zijn toetsenbord vloeien.

Een suggestie: ga mijn postgeschiedenis af en kijk hoevaak ik +1 heb gepost zonder daar enige vorm van argumentatie aan toe te voegen.

Wel grappig he die HardcoreNL. Je ziet hem gewoon post lezen van andere leden die ze ongetwijfeld niet allemaal op een rijtje hebben. Dan zie je hem denken: he dat is wel een leuke, gevatte zinsnede. En dan ja hoor een paar posts verder zie je het uit zijn toetsenbord vloeien.

Blijf ontopic en als je dat filmpje niks vind, die wel wat met het topic te maken had, stop dan met typen en sla geen wartaal uit.

Het liefst mieter ik ook alle grenzen dicht, maar het is gewoon totaal onmogelijk, je krijgt te maken met de EU, je moet het verdrag van Schengen afschaffen, je gaat arbeidskrachten (lees: Polen:D) tekortkomen in bepaalde sectoren, zoals de scheepsbouw. Ik denk dat je ''de kraan'' slechts gedeeltelijk kan dichtdraaien en je verder zal moeten richten op veel strengere integratie-eisen, bijvoorbeeld dat iedereen binnen een jaar fatsoenlijk Nederlands spreekt en binnen twee jaar zelfs vloeiend.

Gewoon zorgen dat de immigranten die hier komen de eerste 10 jaar dat ze hier verblijven MOETEN werken voordat ze een uitkering toegereikt krijgen.

PatrickvH heeft gewoon een hele andere gedachtegang dan bijv Klaaswitz in dit geval, ik ben het persoonlijk steeds volledig met PatrickvH eens en kan me niet bevatten hoe iemand als Klaaswitz denkt. Tja ieder heeft zo z'n mening, ik snap niet waarom je het leuk vind om met mensen te praten over dingen terwijl je het toch voor een zak eens word, alleen om andere voor halve tamme uit te maken omdat je steeds denkt dat jou mening persé de waarheid is of omdat je denkt dat jij intelligenter bent dan anderen en zij dus maar mafketels zijn.

PatrickvH heeft gewoon een hele andere gedachtegang dan bijv Klaaswitz in dit geval, ik ben het persoonlijk steeds volledig met PatrickvH eens en kan me niet bevatten hoe iemand als Klaaswitz denkt. Tja ieder heeft zo z'n mening, ik snap niet waarom je het leuk vind om met mensen te praten over dingen terwijl je het toch voor een zak eens word, alleen om andere voor halve tamme uit te maken omdat je steeds denkt dat jou mening persé de waarheid is of omdat je denkt dat jij intelligenter bent dan anderen en zij dus maar mafketels zijn.

Klaaswitz heeft daar redelijk gelijk in hoor.

Ik vind dat VVD en PVV een kabinet moeten vormen en de grootste verliezer, het cda, moet gedoogsteun geven.

Je gelijk opeisen met beschuldigingen in de vorm van beledigingen hecht ik geen waarde aan.
Het zal wel mensen afschrikken te discuseren dat is dan wel weer jammer.

Hiermee haalt Klaaswitz zichzelf ook een beetje onderuit, over de zoon die eeuwig naar erkenning zoekt bij internet vader Klaaswitz nog maar te zwijgen.

Ach Shakawkaw, ik maak me er niet druk om en blijf gewoon ontspannen discussie voeren en dwarsliggen waar nodig.

Klaaswitz heeft daar redelijk gelijk in hoor.

:sukkeltje:

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

Shakawkaw,

Dit gezegdhebbende begrijp je hopelijk wel dat je nu ook bij de club van halve tammen hoort, gefeliciteerd. :D

Terug
Naar boven