AndroidHealthClinic

Weer te laat begonnen

Aan mijn redenering is niets drogreden aan. Ik geef aan met voorbeelden uit mijn eigen ervaringen dat het wel kan, terwijl jouw universitaire studies en post-doctoraat niets met de kwestie te maken hebben.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogre...quitatem_.28met_een_beroep_op_het_verleden.29

Ok niet helemaal goed maar alleen jouw ervaring is niet voldoende. Net als slechts de mijne. Ik gebruik daarbij een autoriteitsargument. Ook een drogreden.

On topic: wat je nu nog leert sla je minder goed op dan dat wat je langere tijd geleden hebt geleerd en vaker hebt herhaald. Als je brak bent morgen ben je slechter af omdat je dan ook nog eens niet fit bent.

Laatst bewerkt:
Ligt het aan mij of vergelijk jij nu net 2000 jaar met iets dat een kleine 12 uur geleden gebeurd is?

• Topic Starter Topic Starter
Beter gewoon slapen en fit opstaan. Dan maak je morgen nog een kans. Nu nog leren heeft geen zin meer. Sla je niet meer op en je bent morgen te brak. als het goed is, heb je de stof al gehad dus die zit er wel in.

Gewoon accepteren dat het nu niet meer gaat. Vol frisse moed morgen op en je haal het!

VWO wisB, nee dat gaat hem niet worden :(

En een lange nacht gaat het worden denk ik :(

Als je de basis sommen kent haal je een 6, concentreer je daar op. En beter wel een paar uurtjes slapen, je hersenen verwerken wat je geleerd hebt in je slaap.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogre...quitatem_.28met_een_beroep_op_het_verleden.29

Ok niet helemaal goed maar alleen jouw ervaring is niet voldoende. Net als slechts de mijne. Ik gebruik daarbij een autoriteitsargument. Ook een drogreden.

On topic: wat je nu nog leert sla je minder goed op dan dat wat je langere tijd geleden hebt geleerd en vaker hebt herhaald. Als je brak bent morgen ben je slechter af omdat je dan ook nog eens niet fit bent.

Je slaat het mss minder goed op dan als je al een paar dagen op voorhand had gestudeerd, maar desalniettemin sla je het op. Dat is beter dan helemaal niets doen. En om dat brak zijn dan tegen te gaan, als hij nu een anderhalf uurtje studeert kan hij al wel wat gedaan krijgen. Dan gaat hij naar bed om tien uur, staat terug op om 5 uur en dan heeft hij nog zeker twee uur om te studeren. Verder heeft hij met 7 uur slaap genoeg rust gehad.

Daarnaast maakt het feit dat je een autoriteitsargument gebruikt niets uit want het heeft niet gepakt. In dit geval is een argument gebaseerd op ervaringen in ieder geval beter dan een autoriteitsargument.

Laatst bewerkt:
daar weet ik niks van , heb havo wis a gedaan :p

ik zou 2x 90 minuten slapen tussen door en nog 1x180 minuten opt end, en dan dat je om 5/6uur wakker wordt en nog leert tot je naar school moet

enkel goniometrie?:roflol:
Ik heb heel combinatoriek, statistiek en berekening van limieten erdoorgejaagd op 1 avond/nacht (met nog 4 uur geslapen) in het middelbaar (resultaat 68%, niet geweldig, maar geslaagd is geslaagd;)), begin gewoon te leren, stop om 1 uur snachts, slaap tot 5 uur en leer voort tot je naar school moet, een 50% is makkelijk te halen, ongeacht je wiskundige inzicht.

Eiwitboy :roflol:

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
me_gusta.jpg

ik ben beter in wiskunde dan jullie allemaal bij elkaar...

enkel goniometrie?:roflol:
Ik heb heel combinatoriek, statistiek en berekening van limieten erdoorgejaagd op 1 avond/nacht (met nog 4 uur geslapen) in het middelbaar (resultaat 68%, niet geweldig, maar geslaagd is geslaagd;)), begin gewoon te leren, stop om 1 uur snachts, slaap tot 5 uur en leer voort tot je naar school moet, een 50% is makkelijk te halen, ongeacht je wiskundige inzicht.

Voor iemand die niet wilt opscheppen over zijn middelbare schoolverleden, wijd je toch veel posts aan het vertellen hoe makkelijk je leren wel niet af ging, Angelus.

Terug
Naar boven