XXL Nutrition

Weer te laat begonnen

enkel goniometrie?:roflol:
Ik heb heel combinatoriek, statistiek en berekening van limieten erdoorgejaagd op 1 avond/nacht (met nog 4 uur geslapen) in het middelbaar (resultaat 68%, niet geweldig, maar geslaagd is geslaagd;)), begin gewoon te leren, stop om 1 uur snachts, slaap tot 5 uur en leer voort tot je naar school moet, een 50% is makkelijk te halen, ongeacht je wiskundige inzicht.

Ja die zesjescultuur brengt het hoger onderwijs echt op een goed niveau...

En nou niet gaan lullen dat een 6,8 een zeven is. Dat is het niet.

heb je geen grafische rekenmachine waar je alles in kan zetten dan?

Voor iemand die niet wilt opscheppen over zijn middelbare schoolverleden, wijd je toch veel posts aan het vertellen hoe makkelijk je leren wel niet af ging, Angelus.
zelfs angelus heeft soms validatie nodig van zijn mede dbbers;)
Ja die zesjescultuur brengt het hoger onderwijs echt op een goed niveau...

En nou niet gaan lullen dat een 6,8 een zeven is. Dat is het niet.

tja, wanneer ze een 50% verwachten ga ik me niet uit de naad werken om daar ver boven uit te steken, dat was enkel zo toen ik nog op de basisschool zat:)

5,5 cultuur was het voor de meesten toen ik op de mavo zat. helaas was engels duits en gym en maatschappijleer al veel te easy om aan zoon laag cijfer te komen :)

met scheikunde en natuurkunde kwam het aardig uit

wiskunde ..shit nog beetje leren ook

ja was stupid maarja..ging graag naar school maar thuis nog iets aan school doen..NEE

heb ik nu eigenlijk ook wel..gewoon werken 8 uur en klaar..dan doe ik wat ik wil (ja heb dan ook gezin nog en huis,tuin en voertuig-onderhoud natuurlijk)
al die interessante baanadvertenties waar ze vragen om GEEN 9 tot 5 mentaliteit sla ik gelijk over.

Laatst bewerkt:
zelfs angelus heeft soms validatie nodig van zijn mede dbbers;)

tja, wanneer ze een 50% verwachten ga ik me niet uit de naad werken om daar ver boven uit te steken, dat was enkel zo toen ik nog op de basisschool zat:)

Op de basisschool moet je zelfs niet werken om een tien te halen ???

Wat Angelus zegt, bij ons is Wetenschappen Wiskunde zelfs nog iets moeilijker aangezien Latijn bij ons echt nergens op slaagt terwijl de extra uren wetenschappelijke vakken die toch aanzienlijk moeilijker maken.

Wat Angelus zegt, bij ons is Wetenschappen Wiskunde zelfs nog iets moeilijker aangezien Latijn bij ons echt nergens op slaagt terwijl de extra uren wetenschappelijke vakken die toch aanzienlijk moeilijker maken.

komaan kerel, het "wetenschappen" deel van de richting is gewoon een extra uurtje bio, fys en chemie:P wat allemaal niet meer is dan puur vanbuiten blokken:) staat wel degelijk op gelijke hoogte met latijn

Nou jongens, het is weer zo ver. Ik ben weer te laat begonnen met studeren en heb morgen een proefwerk. Ik sta op randje overgaan en het is nog maar 2 weken (incl. een toetsenweek) wiskunde sta ik net een onvoldoende voor..

Het is echt een klote hoofdstuk dus ik weet niet meer wat ik moet gaan doen en de stress is niet bepaald een hulp..

Hebben jullie dit ook niet altijd (scholieren)? En is er een oplossing :rolleyes:? Goed plannen is echt moeilijk voor mij.

Ja, op dbb zitten is niet slim nee, maar ik kan me nu gewoon niet meer concentreren.
Lol nog 2 weken! Als dat al te laat is :P

komaan kerel, het "wetenschappen" deel van de richting is gewoon een extra uurtje bio, fys en chemie:P wat allemaal niet meer is dan puur vanbuiten blokken:) staat wel degelijk op gelijke hoogte met latijn

Ik spreek gewoon van wat ik zelf zie :P Ik doe zelf Latijn Wiskunde (in het 6e jaar nu) en als ik zie wat die mannen van Wetenschappen allemaal meer krijgen ben ik blij dat ik Latijn doe.

In het middelbaar en je hebt nog twee weken en dat is voor jou te laat begonnen? In het middelbaar begin je toch gewoon de dag voor het examen voor dat examen te leren :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
In het middelbaar en je hebt nog twee weken en dat is voor jou te laat begonnen? In het middelbaar begin je toch gewoon de dag voor het examen voor dat examen te leren :scratch:

Haha, nee, ik bedoel 2 weken en dan is het weer vakantie. Morgen wiskunde proefwerk stond ervoor :p

Proefwerk ging wel redelijk dus nu maar hopen op een voldoende :o

Terug
Naar boven