AndroidHealthClinic

Weerwolf 12: De DBB Villa

Maar de burgervader kan wel corrupt zijn en dat lijkt me dat pindahoofd dan ook wel weer toevertrouwd.

Jongens ik heb het! Killy doet stiekem mee maar heeft Blarock kruipend aangevallen.

Oh en de burgervader kan inderdaad evil zijn.

Maar de burgervader kan wel corrupt zijn en dat lijkt me dat pindahoofd dan ook wel weer toevertrouwd.
Blijft het zelfde, Peanut killen :dunno: is ook het makkelijkst, kan niet weg lopen, moeten we er niet te veel tijd aan besteden en kan ik wat tv kijken.
Peanut sowieso dark side :p durf er mn klauwen op verwedden.

De verdenkingen vliegen over en weer. Het blijkt wel weer dat Peanut ''De Ninja'' Head nooit voorspelbaar blijft.

De verdenkingen vliegen over en weer. Het blijkt wel weer dat Peanut ''De Ninja'' Head nooit voorspelbaar blijft.
tumblr_m8cv2zpjKl1qegw8v.jpg

:roflol:

woee sebastiaan1993
manlet power, denk t toch nie:D

Peanut vierendelen :banana:
Oh shit, dat gaat niet :fuu:

Oh shit, Peanut heeft dubbele stem, heb niets gezegd! :roflol:

22 dbb opeten ben je tog wel.een tijdje mee bezig tenzij.de.meeste er uit zien als sniperx

Rood kapje waar ga.je heen.zo alleen

4 pagina's. Niet een serieuze beschuldiging. Wat is dit? Remi houdt zich ook opvallend rustig. Maar ik durf niet op hem te stemmen....

Van pinda verwacht ik dat hij goed is. Dit omdat iedereen verwacht dat hij evil zou zijn, gaat hij juist de goodguy spelen.

Jorgyboy maar dan?

Ga ook maar mee met sebastiaan1993, vind zijn handtekening met manlet power wel kenmerkend voor de hint

Terug
Naar boven