Thielen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind trouwens onze burgervader stil..kant van de wolf gekozen? Drie ingezetene zijn dood en alleen bij de eerste een plichtmatig woordje medeleven richting de nabestaanden...
Ben ninjaVind trouwens onze burgervader stil..kant van de wolf gekozen? Drie ingezetene zijn dood en alleen bij de eerste een plichtmatig woordje medeleven richting de nabestaanden...
Nee jij bent geen ninja jij bent de wolf en ik kan het weten.
Nee jij bent geen ninja jij bent de wolf en ik kan het weten.

Omdat iedereen dan denkt dat ik de goede kant heb gekozen terwijl dat helemaal niet is ahahaha
Waarom laat je nu aan iedereen weten dat ik de wolf ben? Nu is het spel al afgelopen![]()
Ja, verdomme, roep 't nog harder

en omdat je je verdomme niet van je plicht onttrekt, heb je een mooie secretaresse gekregen ofzo?ff oftopic maar heb wat voor je tremendes, kun je is kijken naar Gb89 die wilt me steeds gear verkopen, na hem vorige week 5 verteld te hebben dat ik niemand van die forum meer vertrouw qua gear begint ie nou weer te vragen hoeveel ik betaal

Naast mijn baan als ninja en burgermeester ben ik tevens Dbb stamleider op Tribal Wars en verzorg ik de Dbb Facebook-pagina. Mijn digitaal leven is zeer druk, maar geloof mij.. Ik lurk mee in dit spel.. En als de tijd daar is gebruik ik mijn veto alsof mijn leven ervan afhangt.Gewoon omdat het kan.en omdat je je verdomme niet van je plicht onttrekt, heb je een mooie secretaresse gekregen ofzo?
ff oftopic maar heb wat voor je tremendes, kun je is kijken naar Gb89 die wilt me steeds gear verkopen, na hem vorige week 5 verteld te hebben dat ik niemand van die forum meer vertrouw qua gear begint ie nou weer te vragen hoeveel ik betaal