Fitness Seller

Weerwolf 12: De DBB Villa

Ik ga wel mee op Jimbooo het is het enige wat we hebben op het moment en ik denk dat het manlet gedoe alleen door cults telkens weer aangeboord wordt.

Remi lijkt me ook een mooie optie voor de toekomst aangezien IMBA niet meedoet en wolf meerdere malen als WOLF is neergezet.

Ik ga ook mee op jimbooo, de fastfood hint lijkt mij wel een goede.

Vind trouwens onze burgervader stil..kant van de wolf gekozen? Drie ingezetene zijn dood en alleen bij de eerste een plichtmatig woordje medeleven richting de nabestaanden...

Laatst bewerkt door een moderator:
ff oftopic maar heb wat voor je tremendes, kun je is kijken naar Gb89 die wilt me steeds gear verkopen, na hem vorige week 5 verteld te hebben dat ik niemand van die forum meer vertrouw qua gear begint ie nou weer te vragen hoeveel ik betaal

ff oftopic maar heb wat voor je tremendes, kun je is kijken naar Gb89 die wilt me steeds gear verkopen, na hem vorige week 5 verteld te hebben dat ik niemand van die forum meer vertrouw qua gear begint ie nou weer te vragen hoeveel ik betaal

Probeer je mij nu aan het werk te zetten en af te leiden van het spel?:mad:

Gewoon omdat het kan.:D en omdat je je verdomme niet van je plicht onttrekt, heb je een mooie secretaresse gekregen ofzo?
Naast mijn baan als ninja en burgermeester ben ik tevens Dbb stamleider op Tribal Wars en verzorg ik de Dbb Facebook-pagina. Mijn digitaal leven is zeer druk, maar geloof mij.. Ik lurk mee in dit spel.. En als de tijd daar is gebruik ik mijn veto alsof mijn leven ervan afhangt.

Laatst bewerkt door een moderator:

is dit een hint?

Terug
Naar boven