MuscleMeat

Weerwolf 12: De DBB Villa

Naast mijn baan als ninja en burgermeester ben ik tevens Dbb stamleider op Tribal Wars en verzorg ik de Dbb Facebook-pagina. Mijn digitaal leven is zeer druk, maar geloof mij.. Ik lurk mee in dit spel.. En als de tijd daar is gebruik ik mijn veto alsof mijn leven ervan afhangt.

Jaja..Maarre roze???

Ik voel mij een beetje gediscrimineerd nu, Tremendes.

Volgens mij probeer je gewoon de aandacht van Jimboo weg te halen. Ik geloof niet dat Jimbooo wolf is door het onderstaande in het eerste verhaal:

'Het is zijn duistere plan om alle DBB'ers te veranderen in ECTO's! Hij werd namelijk jarenlang gebasht op DBB omdat hij lelijk en mager was, en ook nog eens een manlet bovendien.

Dat manlet verhaal moet wel op de wolf slaan dus wil je de wolf pakken moet je denk ik Thielen of Dutchlifter stemmen.

Not really, het kan me geen bal schelen of je op jimbooo stemt of niet, ik wil gerust meestemmen. Het is totaal geen bescherming van jimbooo, het is enkel het volgen van mijn hints ( iets wat ik in andere spelletjes ook vaak doe, het is altijd hetgeen ons het dichtst naar de wolf/cults zal leiden, ipv je te laten innemen door psychologie van anderen ). Zoals je ook ziet gaan de meesten gewoon allemaal lekker op jimbooo of op mij, zonder veel reden gewoon volgen -> cultgedrag imo. Ik durf te wedden dat we beiden goed zijn maar slacht ons en maak het voor jezelf uit ;).

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 18:15 ----------

Ik stem voor Spaceman21 verdacht gedrag.

Misschien lees je beter eerst nog eens alle rollen ;), voordat je dankzij verdacht gedrag op iemand stemt.

Remiafca

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 17:22 ----------

jaja

Waarom speelde ik volgens jou nou samen met Jaap Ja dan?

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 18:19 ----------

Ik ga wel mee op Jimbooo het is het enige wat we hebben op het moment en ik denk dat het manlet gedoe alleen door cults telkens weer aangeboord wordt.

Remi lijkt me ook een mooie optie voor de toekomst aangezien IMBA niet meedoet en wolf meerdere malen als WOLF is neergezet.

Ja dat is wel opvallend idd.

Eerst een hint dat ie manlet is, wat geen hint blijkt te zijn en dan gooien we het maar op de hoofdletters.

Mijn stem gaat naar SuuS141 ,(geen tremendes meer)
Om sebastiaan op te eten was opzich een domme keuze, aangezien hij door velen als slecht werd gezien. Moet een newbie wolf zijn, srs. Don't blame the samurai

Waarom speelde ik volgens jou nou samen met Jaap Ja dan?

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 18:19 ----------

Ja dat is wel opvallend idd.

Eerst een hint dat ie manlet is, wat geen hint blijkt te zijn en dan gooien we het maar op de hoofdletters.

Weet dat ik er zelf ook niet sterk in geloof als ik het voortijdig hier neergooi ;) maar denk toch dat het woord WOLF een hints is.

Om sebastiaan op te eten was opzich een domme keuze, aangezien hij door velen als slecht werd gezien. Moet een newbie wolf zijn, srs. Don't blame the samurai

Was zelf ook al aan het denken dat het een nieuwere speler moest zijn aangezien sebastiaan er toch wel uit zou gaan.
Vrouwenlogica?

Stem dan Dutchlifter dan knikker je dr tenminste nog een manlet uit. Maar stemmen op suus of dutchlifter is deze ronde toch zinloos.

Weet dat ik er zelf ook niet sterk in geloof als ik het voortijdig hier neergooi ;) maar denk toch dat het woord WOLF een hint is.

Was zelf ook al aan het denken dat het een nieuwere speler moest zijn aangezien sebastiaan er toch wel uit zou gaan.
Vrouwenlogica?

fixed.
Grammar_Nazis____The_Motivator_by_ZlayaHozyayka.jpg

Jongens, ga met mij mee op Remi. Geef het een kans. vergelijk zijn posts met vorige keren...

Stemmen op mij is sowieso zinloos....ben een meisje, geen manlet :p
Mijn stem gaat naar.... Spaceman21

Thielen is dark side... daarom dat ze zo vlot met jimboo mee gaan, denk dat we weer burger gaan meehebben me jimboo. Als men per se jimboo dood wil en blijkt dan dat ie burger is dan mogen jullie morgen thielen doodstemmen

Ik zie dat je meeleest Orgineel, zou fijn zijn als je even antwoord geeft;)

Was aan de afwas..

Het gaat om je manier van spelen, lijkt erop dat je een beetje op de achtergrond speelt maar ook weer niet. Of je plannetjes maakt met je cults vrienden. Je manier van communiceren met Jaappie!

Terug
Naar boven