Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stemmen op mij is sowieso zinloos....ben een meisje, geen manlet
Mijn stem gaat naar.... Spaceman21
. Spaceman staat voor in de score nu? Think we have killed the wolf then. Serious! AHOEEEEEWWW!!
.Still manlet dubbel D.
Maargoed het ziet er naar uit dat ik hang, leuke game geweest, nog veel succes guys.
---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 19:48 ----------
Jij bent imo de wolf hoor.
. als je gewoon goed bent. sorry maar het leven draait om risico's nemen en trainen.je kan ook de gek zijn met als rol burger. als je gewoon goed bent. sorry maar het leven draait om risico's nemen en trainen.

Als dit is wat ik denk dat het is, weet ik i.i.g. wie er de volgende ronde uitgaat. (althans mijn stem heeft.)
Kun je nog iets zeggen over jaap ja en remi vlak voor je dood?
---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 19:52 ----------
En rob G trouwens?
, voor de rest valt er niet veel meer te zeggen
. Behalve dat je goed moet kijken naar de culttrein en dat jullie echt een slechte beslissing genomen hebben
.Jij bent imo de wolf hoor.
Als jullie mij mollen , mol dan hierna aub tremendes dat is het enige wat ik nog kan zeggen en nadat ik dood ben zal je ook snappen waarom.
Ik kan het jullie maar mee geven, verder dan dat sta ik persoonlijk ook niet qua hints maar ik heb goeie redenen om tremendes als wolf te vermoeden. De keuze ligt voor de rest nog altijd in jullie handen, kan evengoed verkeerd zijn over tremendes maar als je mij hangt mag hij ook hangen , het is het risico waard imo.
Als ik fout zat houd ik een speech ter nagedachtenis aan je en ik beloof hierbij plechtig dat ik, na je heengaan, meer dan goed voor je vriendin zal gaan zorgen.
, **** off met je speech 

p.s. ik wil wel gratis weed voor iedereen op mijn begrafenis![]()
Geen vreet kick plz. Heb net al rondje McDonalds gedaan terwijl ik aan het cutten ben.Consider it done! Alhoewel ik nog weet van vroeger dat ik emo word van die meuk. Maar alleen als ik fout zat! Anders gewoon een vreet kick...