AndroidHealthClinic

Weerwolf 12: De DBB Villa

Maak er wel een mooi verhaaltje van Markie :D

Maak er wel een mooi verhaaltje van Markie :D

Niks meer aan doen! Famous last words...

Nu je nog leeft, mocht ik fout zitten(en ik niet alleen trouwens)...heel erg sorry bro. Pm me nog even 06-je van je vriendin. Ik kom mijn beloftes na, snap je?

Waar denkt niemand dat ik slecht ben? Ik ben door en door evil :mad:

No sir, we gonna get high...so high!

+1 :D, ook al ben ik dood :o

@Remi , ja bro, weet ook niet goed hoe het komt, ik gok veel nieuwe mensen die mijn manier van spelen niet zo goed kennen en misschien een hoop ervaren cults die daar ook gewoon goed gebruik van maken. Moge de beste winnen he :D. Die verdenkingen op jouw slaan trouwens ook nergens op vind ik, je ging eerst niet mee doen dus is het maar logisch dat je wat minder actief bent.

Als space heks is dan is Modymod de wolf

Ben benieuwd..

+1 :D, ook al ben ik dood :o

@Remi , ja bro, weet ook niet goed hoe het komt, ik gok veel nieuwe mensen die mijn manier van spelen niet zo goed kennen en misschien een hoop ervaren cults die daar ook gewoon goed gebruik van maken. Moge de beste winnen he :D. Die verdenkingen op jouw slaan trouwens ook nergens op vind ik, je ging eerst niet mee doen dus is het maar logisch dat je wat minder actief bent.
Uhu, remi staat ook op mijn verdachten lijstje

Het lijkt erop dat remi samenwerkt met jaapja
kom er nog wel op terug.

Waarom speelde ik volgens jou nou samen met Jaap Ja dan?

Zou fijn zijn als je antwoord zou geven op mn vraag Orgy

Ik zie dat je meeleest Orgineel, zou fijn zijn als je even antwoord geeft;)

Nou??

Uhu, remi staat ook op mijn verdachten lijstje

Niet zo moeilijk ook als je de helft van de spelers op je lijstje hebt staan.

Maargoed uiteindelijk maakt het niks uit of je me verdenkt of niet. Zolang ik het overleef mag je me verdenken wat je wil

Jawel want ik wou gisteren n8 peanut zijn been gaan halen als bait voor de wolf, maar hij had kussens een zn lakens gelegd :fuu:
Kast was op slot, zat ie probs in te slapen, de p*ssy :mad:

Btw, mijn testament: als ik dood ben dan krijg peanut een been van mij, dan kan hij ten minste proberen weglopen van de wolf :)

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 20:24 ----------

Niet zo moeilijk ook als je de helft van de spelers op je lijstje hebt staan.

Maargoed uiteindelijk maakt het niks uit of je me verdenkt of niet. Zolang ik het overleef mag je me verdenken wat je wil
Niet de helft ;) staan 15 spelers op ;)

Laatst bewerkt:

Dankje burger.

Je let op de manier van communiceren? Nice ;)

Ik ga niet ontkennen dat mn manier van communiceren anders is..Degene die vaker met me spelen zal dat wel opvallen idd.

Maargoed de reden voor me rustige spel heb ik al aangegeven.

Jawel want ik wou gisteren n8 peanut zijn been gaan halen als bait voor de wolf, maar hij had kussens een zn lakens gelegd :fuu:

Btw, mijn testament: als ik dood ben dan krijg peanut een been van mij, dan kan hij ten minste proberen weglopen van de wolf :)

Niet de helft ;) staan 15 spelers op ;)[/QUOTE]

Wat moet pinda met een ecto been?

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 20:26 ----------

Dankje burger.

Je let op de manier van communiceren? Nice ;)

Ik ga niet ontkennen dat mn manier van communiceren anders is..Degene die vaker met me spelen zal dat wel opvallen idd.

Maargoed de reden voor me rustige spel heb ik al aangegeven.

Waar dan?

Niet de helft ;) staan 15 spelers op ;)

Die wolf breekt z'n tanden op die keiharde spieren van peanut (nohomo)
edit: nu quote ie wel goed, komt vast door die extra quote die er tussen stond.

Terug
Naar boven