Spaceman21
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet je andere belofte niet heNiks meer aan doen! Famous last words...
Nu je nog leeft, mocht ik fout zitten(en ik niet alleen trouwens)...heel erg sorry bro. Pm me nog even 06-je van je vriendin. Ik kom mijn beloftes na, snap je?
.
, ook al ben ik dood 
. Die verdenkingen op jouw slaan trouwens ook nergens op vind ik, je ging eerst niet mee doen dus is het maar logisch dat je wat minder actief bent.Waar denkt niemand dat ik slecht ben? Ik ben door en door evil![]()
Remiafca
---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 17:22 ----------
jaja
Uhu, remi staat ook op mijn verdachten lijstje+1, ook al ben ik dood
@Remi , ja bro, weet ook niet goed hoe het komt, ik gok veel nieuwe mensen die mijn manier van spelen niet zo goed kennen en misschien een hoop ervaren cults die daar ook gewoon goed gebruik van maken. Moge de beste winnen he. Die verdenkingen op jouw slaan trouwens ook nergens op vind ik, je ging eerst niet mee doen dus is het maar logisch dat je wat minder actief bent.
Het lijkt erop dat remi samenwerkt met jaapja
kom er nog wel op terug.
Waarom speelde ik volgens jou nou samen met Jaap Ja dan?
Zou fijn zijn als je antwoord zou geven op mn vraag Orgy
Ik zie dat je meeleest Orgineel, zou fijn zijn als je even antwoord geeft![]()
Was aan de afwas..
Het gaat om je manier van spelen, lijkt erop dat je een beetje op de achtergrond speelt maar ook weer niet. Of je plannetjes maakt met je cults vrienden. Je manier van communiceren met Jaappie!
Ben je niet.
Waarom speelde ik volgens jou nou samen met Jaap Ja dan?
Ken je er nu eindelijk antwoord op geven Orgineel
Jawel want ik wou gisteren n8 peanut zijn been gaan halen als bait voor de wolf, maar hij had kussens een zn lakens gelegd

Niet de helftNiet zo moeilijk ook als je de helft van de spelers op je lijstje hebt staan.
Maargoed uiteindelijk maakt het niks uit of je me verdenkt of niet. Zolang ik het overleef mag je me verdenken wat je wil
staan 15 spelers op 

staan 15 spelers op
[/QUOTE]Dankje burger.
Je let op de manier van communiceren? Nice
Ik ga niet ontkennen dat mn manier van communiceren anders is..Degene die vaker met me spelen zal dat wel opvallen idd.
Maargoed de reden voor me rustige spel heb ik al aangegeven.
Jawel want ik wou gisteren n8 peanut zijn been gaan halen als bait voor de wolf, maar hij had kussens een zn lakens gelegd
Kast was op slot, zat ie probs in te slapen, de p*ssy
Btw, mijn testament: als ik dood ben dan krijg peanut een been van mij, dan kan hij ten minste proberen weglopen van de wolf
---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 20:24 ----------
Niet de helftstaan 15 spelers op
![]()