SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezus Trem!
Had me een vrouwelijke variant van die ava gegeven!
Ben geen jongetje!!
![]()

Waarom geef je jezelf dan geen mong**l ava?@spaceman..wat was jij dan man? Was ervan overtuigd dat je de wolf was.
Helaas bleek ik de gek die dacht dat ik het/een meisje was. Vandaar dat jullie me zou aantroffen.
Als meisje kon ik een hint vragen..die dus niet bleek te kloppen omdat ik de gek was.
Kreeg als hint dit plaatje. Ik zag er de ruimte in(space) en de ruimte(space) tussen de planken.
Vond het wel goed gevonden van mezelf..
Maarja als je dan gek blijkt te zijn pffff.![]()

Waarom geef je jezelf dan geen mong**l ava?
Btw, w8 nog steeds op mn oude
Want suus vond hem sexy

Snap ook niet hoe je zulke moeilijke hints kan bedenken, die van mij zouden er ongeveer zo uitzien: het rijmt op butchlifter. Toch goed en leuk dat markrot meerde games leiden![]()

@spaceman..wat was jij dan man? Was ervan overtuigd dat je de wolf was.
Helaas bleek ik de gek die dacht dat ik het/een meisje was. Vandaar dat jullie me zou aantroffen.
Als meisje kon ik een hint vragen..die dus niet bleek te kloppen omdat ik de gek was.
Kreeg als hint dit plaatje. Ik zag er de ruimte in(space) en de ruimte(space) tussen de planken.
Vond het wel goed gevonden van mezelf..
Maarja als je dan gek blijkt te zijn pffff.
![]()
, gewoon moeilijke hints. Ik kreeg eerst dit :Was niet dezelfdeHey! Mod zijn is een serieuze aangelegenheid hoor! Kan toch niet met zo'n debiele ava rond gaan lopen hier?
Je oude was al gepost joh..

Of je ava debiel overkomt of jezelf, het resultaat blijft toch het zelfde?![]()

Ja duidelijk, snap het. Haha mooi toch?Krijg ik om het goed te maken de power om 1 iemand te permabannen: Remi & Jorgy?

Fiets is vervoersmiddel. Denk dat het antwoord was meeliften -> dutchlifter.Ik was gewoon het effectieve meisje bro, gewoon moeilijke hints. Ik kreeg eerst dit :
3. Piet wil van A naar B. Maar hij heeft geen vervoersmiddel. Geen geld voor de bus. En giftige slangen zullen zich vastgrijpen in zijn bungelende ballen wanneer hij de tocht te voet zal afleggen. Hoe komt Piet toch van A naar B?
Hier stond voor hint over de wolf, ik denk meteen aan fiets-bike-> bikers.
Bikers eruit , blijk ik mis te zijn, snap er niets meer van.