MuscleMeat

Weerwolf 12: De DBB Villa

Jezus Trem!
Had me een vrouwelijke variant van die ava gegeven!
Ben geen jongetje!!

:D

Jezus Trem!
Had me een vrouwelijke variant van die ava gegeven!
Ben geen jongetje!!

:D

Ja sorry had ff niks anders wou jou eigenlijk niet doen..was toch zonde. Bij de rest vond ik het wel passen eigenlijk.;)

Edit...ja je hebt gelijk, is beter zo.:roflol:

Laatst bewerkt:
Ach kijk me eens blij kijken!

Ik pak crediet voor Tremendes te doden :cool:
:trollface:

:roflol: stukken beter zo.

Markrot is wel een deeltje van het verhaal vergeten:
Op het einde pak ik mijn jachtgeweer en schiet ik iedereen dood behalve mezelf.
Dan heeft het goede sowieso gewonnen
:fa:

@spaceman..wat was jij dan man? Was ervan overtuigd dat je de wolf was.

Helaas bleek ik de gek die dacht dat ik het/een meisje was. Vandaar dat jullie me zo aantroffen.

Als meisje kon ik een hint vragen..die dus niet bleek te kloppen omdat ik de gek was.:roflol:

Kreeg als hint dit plaatje. Ik zag er de ruimte in(space) en de ruimte(space) tussen de planken.

Vond het wel goed gevonden van mezelf..:cool:

Maarja als je dan gek blijkt te zijn pffff.:D

2mwv22q.jpg

Laatst bewerkt:

Helaas bleek ik de gek die dacht dat ik het/een meisje was. Vandaar dat jullie me zou aantroffen.

Als meisje kon ik een hint vragen..die dus niet bleek te kloppen omdat ik de gek was.:roflol:

Kreeg als hint dit plaatje. Ik zag er de ruimte in(space) en de ruimte(space) tussen de planken.

Waarom geef je jezelf dan geen mong**l ava?
Btw, w8 nog steeds op mn oude :mad:
Want suus vond hem sexy

Waarom geef je jezelf dan geen mong**l ava?
Btw, w8 nog steeds op mn oude :mad:
Want suus vond hem sexy

Hey! Mod zijn is een serieuze aangelegenheid hoor! Kan toch niet met zo'n debiele ava rond gaan lopen hier?:D

Je oude was al gepost joh..

Snap ook niet hoe je zulke moeilijke hints kan bedenken, die van mij zouden er ongeveer zo uitzien: het rijmt op butchlifter. Toch goed en leuk dat markrot meerde games leiden :D

Helaas bleek ik de gek die dacht dat ik het/een meisje was. Vandaar dat jullie me zou aantroffen.

2mwv22q.jpg

Ik was gewoon het effectieve meisje bro :D, gewoon moeilijke hints. Ik kreeg eerst dit :

1.herinner je de mario games nog?
ster.png

Als je een ster pakt word je onoverwinnelijk --onoverwinnelijk-tremendous = enorm
fabuleus
fantastisch
geweldig
ongelooflijk
ontzaglijk
reusachtig
schitterend
subliem
vreselijk

Dus ik dacht tremendes wolf.

2. Een vader breekt de wens van zijn stervende vrouw om nooit meer te boksen, om zijn zoon te redden van imminente DOOD.

2e hint niet zo ver zitten over zoeken, dacht al dat tremendes de wolf was. En ik had ergens gelezen dat zijn zoon aan thaibox deed/doet? Dus alles wees voor mij op onze moderator.

3. Piet wil van A naar B. Maar hij heeft geen vervoersmiddel. Geen geld voor de bus. En giftige slangen zullen zich vastgrijpen in zijn bungelende ballen wanneer hij de tocht te voet zal afleggen. Hoe komt Piet toch van A naar B?

Hier stond voor hint over de wolf, ik denk meteen aan fiets-bike-> bikers.

Bikers eruit , blijk ik mis te zijn, snap er niets meer van.

Ondertussen al een filmpje als 4e hint gekregen of niet ,ik weet het niet maar ik kon niks met die hint.

Dus ik kijk nog eens bij de namen zie ik dutchlifter staan -> dutchLIFTer

Hij pakt een lift - > dutch = wolf

Snap die eerste 2 hints dus ook gewoon niet :').

Hey! Mod zijn is een serieuze aangelegenheid hoor! Kan toch niet met zo'n debiele ava rond gaan lopen hier?:D

Je oude was al gepost joh..
Was niet dezelfde:mad:
Of je ava debiel overkomt of jezelf, het resultaat blijft toch het zelfde? :trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 22:36 ----------

Ik heb bv ook die ava niet nodig :roflol:

Ik was gewoon het effectieve meisje bro :D, gewoon moeilijke hints. Ik kreeg eerst dit :

3. Piet wil van A naar B. Maar hij heeft geen vervoersmiddel. Geen geld voor de bus. En giftige slangen zullen zich vastgrijpen in zijn bungelende ballen wanneer hij de tocht te voet zal afleggen. Hoe komt Piet toch van A naar B?

Hier stond voor hint over de wolf, ik denk meteen aan fiets-bike-> bikers.

Bikers eruit , blijk ik mis te zijn, snap er niets meer van.
Fiets is vervoersmiddel. Denk dat het antwoord was meeliften -> dutchlifter.

wat betekend kwark en free spiret???

Terug
Naar boven