AndroidHealthClinic

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Ragnar lolbroek

• Like
Waarderingen: Vonk
Jimbooo

En nu?

Goldberg cult, had ik niet echt verwacht. Maar mooi.

Goldberg beschermde op dag 1 Tub vrij lang, ligt een beetje in de lijn der verwachting dat de andere cults misschien ook pas heel laat (of wellicht zelfs niet) op hem hebben gestemd.

Met mezelf voorop dus, al twee maal niet op de cult gestemd.

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 2

De jager is deze nacht vastbesloten. Alvorens dat hij plaats neemt voor een woning gaat hij nog even bij een oude vriend op bezoek. Hij fluit een keer, waarna er een arend te voorschijn komt. Deze landt op zijn schouder. ‘’ Ik heb een slecht voorgevoel over wat komen gaat mijn vriend’’. De arend kijkt autistisch om zich heen. Ach laat ook maar denkt de jager, waarna hij verder loopt en plaatsneemt voor het huis van Punjab. Die moet wel bij ons horen !

De vrouw is ook al wakker en begeeft zich naar de tent van haar slachtoffer. Hm, niet thuis. Zou het dan ? Na een ronde door het dorp is het duidelijk. Hij staat hier wacht te houden. Mooi. De vrouw gaat terug naar de tent van haar slachtoffer, slaat de tent flap opzij en gaat naar binnen. Op de vloer ligt een of andere geintoxiceerde engelse sl*t die ruikt alsof ze al in staat van ontbinding is. De vrouw geeft haar een schop in de zij. Geen kik. De vrouw neemt een flesje van haar riem af en schud dit in de veldfles van het slachtoffer. Dit zal het vast wel oplossen.

De volgende morgen zitten alle vikingen aan het ontbijt. Er wordt nagepraat over de dood van Goldberg en Tremendes , maar natuurlijk ook over de veldslag die had plaatsgevonden. Stefanovich roept dat hij wel tien engelsmannen onthoofd heeft en neemt hierna gulzig een slok uit zijn veldfles. Ze vielen als Bosj… Hij slaat plots rood aan, voor zijn ogen wordt alles zwart en begint het te draaien. Zijn strot voelt alsof er een olifant op staat. Wat gebeurt er ? Steken slaan door zijn hart, waarna hij niks meer voelt. De vikingen kijken verstijft om zich heen en schudden stefanovich door elkaar. Nicky luistert naar zijn ademhaling. ‘’ Hij is dood’’.

Stefanovich is dood,

Hij was de jager.

Nicky luistert naar zijn ademhaling. ‘’ Hij is dood’’.

Als hij nog ademhaling had was hij nog niet dood. Nicky had hem kunnen redden.

---------- Toegevoegd om 06:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:41 ----------

Ik twijfel op dit moment tussen Alley cat en Nicky.
Voorlopig ga ik toch maar voor Alley cat

Haha arme trem!
We zullen je missen :(

Jezus wat een verhalen zeg, gruwelijke dood ook :eek:

Feit dat Jimboo bij veel (waarvan ik vermoed dat het goede zijn) spelers op het verdachtenlijstje staat, houdt mijn stem voorlopig op hem. Ook heb ik mijn twijfels over de Kat.

Lol had ook heel de witte tekst niet gezien.
Blij dat ik toch naar Goldberg geswitcht was dan :)

Eens kijken naar de hints en naar de stemverdeling of daar iets uit te halen is vandaag.
Wel vrij zeker nu dat Nicky wel goed is eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 08:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Ok, paar puntjes om misschien verder mee te komen :

Als ik nu opper dat ik het een slecht teken vind dat er geen verzet komt, ben ik zeker dat verzet?

Mislukte poging om treintje op gang te krijgen, en daarbij 2x niet op cult gestemd.
Bleef ook, net als ik overigens, vrij lang op Nicky.
Denk dat hij meer weet.

En dan is er die Fos Do Rah weer.
In de Elder Scrolls is het de taal van de draken, misschien dat we daar iets mee kunnen?

Dan iets wat me opviel in het verhaal, maar weet niet op Deaphi het zo bedoeld heeft :
Er staat dat Orgineel door die verdomde Sanca niet heeft kunnen slapen... Zou toch iets respectvoller zijn als je broeder gestorven was. Tenzij het natuurlijk je broeder niet was ---> Cult of Wolf ?
Denk overigens van niet, hij ging dag 1 als 1e mee op Tub na MMA junky.

Ben geneigd om vandaag ook op AlleyCat te gaan.

Laatst bewerkt:

---------- Toegevoegd om 06:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:41 ----------

Ik twijfel op dit moment tussen Alley cat en Nicky.
Voorlopig ga ik toch maar voor Alley cat

Waarom opeens op alleycat? Van alleycat weet ik dat zijn speelstijl van de eerste dagen al afwachtend en mysterieus is om niet direct opgegeten te worden door de wolf.

---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:11 ----------

Lol had ook heel de witte tekst niet gezien.
Blij dat ik toch naar Goldberg geswitcht was dan :)

Eens kijken naar de hints en naar de stemverdeling of daar iets uit te halen is vandaag.
Wel vrij zeker nu dat Nicky wel goed is eigenlijk.

Specifiek gaan vermelden dat iemand goed is?

Snap best dat mensen me verdenken, maar ik ben heus geen cult.

Zou op dag 1 gewoon mee zijn gegaan op Tub als ik wist dat die cult was en er sowieso uit zou gaan.

Heb twee keer fout gezeten (al is dat pas zeker als we weten wat Nicky is). Maar IMBA en Orgineel bleven volgens mij ook lang volhouden op Nicky gisteren en die gaan nu allebei op mij stemmen omdat ik dat ook deed. ???

Leuk om te zien dat iedereen het spijtig vind van afgelopen kill dat ik er als Jager (burger) uitlig.... Burgers trek hier je conclusie uit!

Enjoy...

Arme Stefanovich....probeer je iemand te beschermen...

uit het verhaal van dag 2 haal ik dat de wijze (geheime rol?) aangeeft dat we met zowel Imba, Goldberg als mij verkeerd zitten.

Dat haalt Imba uit mijn verdachtehoekje (niet meer op de wolflijst, wel nog de cultlijst).

Uit het verhaal van nacht 3 haal ik weinig. IK denk nog na over die arend die iets komt vertellen (is dat ook een geheime rol, maar lijkt me een goede rol, net als die van de wijze).

En die Engelse geïntoxiceerde sl*t kan ik nog niet plaatsen.

Ik ben geneigd naar stemgedrag te kijken en dan staan Alley en Jimbooo nog op mijn wolflijstje.

Ik denk er nog even over na, maar zal vandaag al vroeg moeten stemmen i.v.m. mijn werkzaamheden vandaag: tussen 13.00 en 22.00 kan ik waarschijnlijk niet online.

Ik denk ook eerder dat het iets zou moeten zeggen over de persoon bij wie die sl*t dan intoxicated lag te ontbinden?

Wat vinden jullie van Jimbooo?

Voegt ook niet veel toe, en heeft 1e dag pas heel laat op Tub gestemd. (als 8e)

Ik moest luidop lachen :roflol:

Ik zie hier de naam jimbooo wel vaak verschijnen, maar buiten dat hij zich nogal veel op de achtergrond houdt, heb ik hem nog niet veel verdachts zien doen.

Heb in ieder geval meer twijfels bij Alley Cat, omdat hij zoals hij zelf aanhaalt twee keer niet op een cult stemt. Hij legt het nu wel goed uit waardoor ik er mijn twijfels bij heb, maar hij is ook gewoon een ervaren rot dus hij weet wel hoe hij ons moet laten twijfelen.

gvd de jager dood :sad:
En die witte tekst, was tot 5 minuten geleden in de overtuiging dat goldberg burger was :roflol:

Terug
Naar boven