MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Heb liever fabula eruit, maar wil jou er ook wel uit als je het nu op iemand anders gaat schuiven
Ik schuif niks af. Ik vind het gewoon raar dat ik door sommigen veroordeeld word voor een fout die ze zelf ook (op enig moment) gemaakt hebben.

Ben dus ook niet direct geneigd om op een van die vier te stemmen. Maar vind ze wel verdachter dan ik mezelf vind omdat zij gelijk in de rij staan om iemand op te knopen (en ook omdat ik mijn eigen rol ken).

Alley Cat, stel jij voor om op één van die vier te gaan?

Ik wil wel op Imba, had de vorige ronde al een vermoeden vanwege die Elder scrolls, waar hij dus topics over heeft.
Anders jimboo, heeft geen toevoeging buiten zijn stem.

En van pleurkaat ook nog weinig gehoord?
Misschien houdt de wolf zich erg op de achtergrond?

Denk je niet dat ik juist geen cult ben gezien Goldberg zowel dag 1 als 2 op mij stemde?

Wauter en imba wel verdacht.

Wauter wou tremendes eruit stemmen, niet gelukt, maar nu is de 'wolfslayer' toch dood..
Imba werd ook meerdere malen door tremendes aangewezen

Ik wou op tremendes stemmen omdat hij zo raar speelde, als ik de stemming van gisteren zie weet ik wel waarom de geheime slechte rol voor tremendes heeft gekozen. De persoon heeft gewoon voor één van de eerste mensen gekezen die op goldberg ging, ik vermoed om ervoor te zorgen dat zijn/haar kill niet overeen komt met die van de wolf.

Alley, ik begrijp je confusion, maar ik ging alleen op Nicky omdat ik in jou meer vertrouwen heb/had dan in IMBA :)

Nu blijkt dat het tegendeel waar is, kan je het mij niet kwalijk nemen dat mijn vertrouwen in jou is afgenomen.

Alley, ik begrijp je confusion, maar ik ging alleen op Nicky omdat ik in jou meer vertrouwen heb/had dan in IMBA :)

Nu blijkt dat het tegendeel waar is, kan je het mij niet kwalijk nemen dat mijn vertrouwen in jou is afgenomen.
Maar ik volgde gisteren en eergisteren juist de hint van IMBA. Die hij zelf alleen na een tijdje niet meer volgde.

Orgineel is wat mij betreft het vreemdste. Was gisteren behoorlijk op mijn hand en vandaag stemt hij juist heel vroeg op me. Alleen omdat we gisteren beide mis zaten.

Maar ik volgde gisteren en eergisteren juist de hint van IMBA. Die hij zelf alleen na een tijdje niet meer volgde.

Orgineel is wat mij betreft het vreemdste. Was gisteren behoorlijk op mijn hand en vandaag stemt hij juist heel vroeg op me. Alleen omdat we gisteren beide mis zaten.
dan zou je nog een hint kunnen zien in de opening: Origineel hief het zwaard....en werd wakker.

Misschien dat de geheime rol van de slechte wel (naast een kill kunnen maken kennelijk) leugenaar is.

Kan Orgineel ook niet helemaal volgen, maar schat hem als goed.

Maar mocht hij de skillz hebben te mogen liegen dan ging hij dus easy als 1e mee op Tub nadat MMA die had voorgedragen, hij loog toch.
+ Daarbij nog de mogelijke hint dat hij Sanca verdoemde.

Lastig...

Misschien dat de geheime rol van de slechte wel (naast een kill kunnen maken kennelijk) leugenaar is.

Kan Orgineel ook niet helemaal volgen, maar schat hem als goed.

Maar mocht hij de skillz hebben te mogen liegen dan ging hij dus easy als 1e mee op Tub nadat MMA die had voorgedragen, hij loog toch.
+ Daarbij nog de mogelijke hint dat hij Sanca verdoemde.

Lastig...

Ik vermoed dat beide geheime rollen gewoon een kill mogen maken. Een kill mogen maken en dan nog eens leugenaar zijn zou wat overdone zijn denk ik.

de wijze waarover gesproken wordt is volgens mij de geheime goede rol...
de kill, de geheime slechte rol...
ik vind de toevoeging van leugenaar niet slecht gevonden.

en dan ga ik ervan uit dat de geheime rollen in den beginne verdeeld zijn, en niet pas als deelnemers reeds gedood zijn, (waar het valhalla heel even aan deed denken)

de wijze waarover gesproken wordt is volgens mij de geheime goede rol...
de kill, de geheime slechte rol...

ik vind de toevoeging van leugenaar niet slecht gevonden.

en dan ga ik ervan uit dat de geheime rollen in den beginne verdeeld zijn, en niet pas als deelnemers reeds gedood zijn, (waar het valhalla heel even aan deed denken)

Dit kan maar één iemand met zekerheid bevestigen maar ik betwijfel het.

Dit kan maar één iemand met zekerheid bevestigen maar ik betwijfel het.
care to elaborate on that?
vanwaar de twijfels

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Hij fluit een keer, waarna er een arend te voorschijn komt. Deze landt op zijn schouder.
i.c.m. met de bloedarend...
zou het geheim dan zijn dat er sprake is van reïncarnatie in de vorm van een arend die iets verteld...?
Edit: uit de schrijfstijl merk ik niet op of de jager of de arend vertellende is...

Ik vermoed dat beide geheime rollen gewoon een kill mogen maken. Een kill mogen maken en dan nog eens leugenaar zijn zou wat overdone zijn denk ik.

Heb voor de goede nog geen kill gezien, misschien dat dat deze dag gaat gebeuren?

Misschien is het wel een overkill, zou inderdaad een erg krachtige rol zijn.
Maar als de cults ook niet weten wie het is misschien?

Overigens denk dat de cults met 2 man minder niet echt een heel lang treintje meer op gang kunnen zetten.
Gezien we met 19 spelers zijn schat ik dat er 4, max 5 cults zijn inclusief de geheime rol, maar ik schat 4.
Daarbij kan de wolf wanneer hij (of zij in dit geval) eenmaal weet wie de cults zijn nog wel meegaan.
Dan zouden er nu dus nog maar 2 cults zijn en een wolf.
Zou theoretisch een easy win moeten worden nog.

Dan zouden er nu dus nog maar 2 cults zijn en een wolf.
Zou theoretisch een easy win moeten worden nog.

Klopt volledig. Aan de andere kant is het zowel door de manier waarop de inactieve Tub er uit ging als de manier waarop Goldberg er uit ging vrij moeilijk om nu nog af te leiden wie er met elkaar samenwerkt. Ik heb het gevoel dat er niet al te veel coördinatie is bij de cults, wat aan de ene kant wel dom van hen is, maar aan de andere kant maakt het het voor de burgers ook moeilijker wegens de onvoorspelbaarheid.

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe geen uitspraken over de geheime rollen, komen jullie aan het einde vanzelf achter :cool:

Klopt volledig. Aan de andere kant is het zowel door de manier waarop de inactieve Tub er uit ging als de manier waarop Goldberg er uit ging vrij moeilijk om nu nog af te leiden wie er met elkaar samenwerkt. Ik heb het gevoel dat er niet al te veel coördinatie is bij de cults, wat aan de ene kant wel dom van hen is, maar aan de andere kant maakt het het voor de burgers ook moeilijker wegens de onvoorspelbaarheid.

Klopt, door de lucky shot met tub en goldberg die hem verdedigde hadden we snel twee cults te pakken. Nu word het wat moeilijker.

Terug
Naar boven