IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan niet veel doen om aan te tonen dat ik geen cult ben. Heb nou eenmaal twee keer niet meegestemd op een cult, en verder ook nog niet veel gebracht. Weet ook niet zoveel helaas. Ben er ook niet helemaal bij, echt geen tijd om regelmatig dingen terug te lezen bijvoorbeeld.
Kan alleen zeggen dat ik als ik cult ben zelden stemmen krijg, terwijl ik als burger wel al een paar keer ben weggestemd.
hmz dat weet ik dan weer niet...
damnd je maakt het me moeilijk Alley...
ik heb nog maar minuten om te beslissen tussen jou en jimbooo

Kan je dan nog snel even zeggen wat je tegen Jimbooo hebt?
Ben ook niet zeker van Alley Cat, maar het is momenteel het enige dat ik heb. En als ik dan moet kiezen tussen het stemgedrag van Alley, of jullie 'buikgevoel' voor Jimbooo, ga ik toch liever voor Alley![]()
Imba werd ook door goldberg aangewezen dus dat zegt niet zoveel.
Ik ben zelf geneigd om op fabula acta est (fus ro dah) of op alley te stemmen
en ook 3 woorden, als het klopt ben jij de slechte geheime rolOp basis van zijn stemgedrag zet ik mijn stem voorlopig op Alley Cat.
Enkel omdat mijn naam met een "f" begint?
en ook 3 woorden, als het klopt ben jij de slechte geheime rol
je naam staat er zelfs in drie woorden op de spelerslijst: 16. Fabula acta estLloyd Da Toni
IMBA at work
Er zijn wel meerdere spelers wiens naam uit drie delen bestaat, en meestal gaan de hints wel iets dieper dan een pure verwijzing naar de naam van een speler.
Lloyd Da Toni
IMBA at work
Er zijn wel meerdere spelers wiens naam uit drie delen bestaat, en meestal gaan de hints wel iets dieper dan een pure verwijzing naar de naam van een speler.
Ik ga voorlopig voor Nicky.
Stemmen op Goldberg gaan veel te easy.
Gisteren gingen er ook diverse stemmen naar mij uit, omdat ik denk dat ik niet verkeerd zit met Nicky.
Vandaar toch weer mijn stem daarop vandaag.
ik ga ook maar voor nicky snap niet echt waarom er zoveel op goldberg stemmen
groetjes viking henk
Het is toch opmerkelijk dat deze vier mensen inmiddels allemaal op mij hebben gestemd of in ieder geval hebben aangegeven dat van plan van te zijn. Alleen omdat ik gisteren Nicky stemde, terwijl hieruit blijkt dat ze dat zelf ook allemaal hebben gedaan (sommige zijn wel nog gewisseld, maar of dat het minder verdacht maakt).Net even stemming gecheckt:
Illoy die amper speelt, stemt als tweede (na tremendes?) op Goldberg.
Pleurklaat speelt niet mee, maar stemt er als derde op.
En IMBA volgt nadien, terwijl hij liever op Nicky wou.
Ik ga toch maar voor Nicky dan, vertrouw Alley meer dan twee half inactieve spelers.
Nicky
Heb liever fabula eruit, maar wil jou er ook wel uit als je het nu op iemand anders gaat schuivenHet is toch opmerkelijk dat deze vier mensen inmiddels allemaal op mij hebben gestemd of in ieder geval hebben aangegeven dat van plan van te zijn. Alleen omdat ik gisteren Nicky stemde, terwijl hieruit blijkt dat ze dat zelf ook allemaal hebben gedaan (sommige zijn wel nog gewisseld, maar of dat het minder verdacht maakt).
Ik beken dat ik twee keer niet meegestemd heb op de cult en dat maakt me wellicht verdacht. Maar dat de mensen die mij hierom willen hangen uitgerekend de mensen zijn het zelf ook hebben gedaan is wel heel raar.