AndroidHealthClinic

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Deaphi als het goed is heb je een 3 hit combo van me gehad net :cool:

Diaephi

Wauter en imba wel verdacht.

Wauter wou tremendes eruit stemmen, niet gelukt, maar nu is de 'wolfslayer' toch dood..
Imba werd ook meerdere malen door tremendes aangewezen

Imba werd ook door goldberg aangewezen dus dat zegt niet zoveel.

Ik ben zelf geneigd om op fabula acta est (fus ro dah) of op alley te stemmen

Mijn stem staat op Alley

Hij verwoord zelf treffend waarom ;)
Ik gok dat hij dat zelf aangeeft, voordat anderen ermee komen (want als anderen het aangeven lijkt het sterker en zo kun je het wellicht ontkachten)

just my 2 cents...

Kan niet veel doen om aan te tonen dat ik geen cult ben. Heb nou eenmaal twee keer niet meegestemd op een cult, en verder ook nog niet veel gebracht. Weet ook niet zoveel helaas. Ben er ook niet helemaal bij, echt geen tijd om regelmatig dingen terug te lezen bijvoorbeeld.

Kan alleen zeggen dat ik als ik cult ben zelden stemmen krijg, terwijl ik als burger wel al een paar keer ben weggestemd.

Nog niet dood jeeej

Kan niet veel doen om aan te tonen dat ik geen cult ben. Heb nou eenmaal twee keer niet meegestemd op een cult, en verder ook nog niet veel gebracht. Weet ook niet zoveel helaas. Ben er ook niet helemaal bij, echt geen tijd om regelmatig dingen terug te lezen bijvoorbeeld.

Kan alleen zeggen dat ik als ik cult ben zelden stemmen krijg, terwijl ik als burger wel al een paar keer ben weggestemd.

hmz dat weet ik dan weer niet...
damnd je maakt het me moeilijk Alley...
ik heb nog maar minuten om te beslissen tussen jou en jimbooo

Edit:
Cult is natuurlijk nog iets anders dan wolf....ik blijf bij Alley .

Ik ben heel benieuwd te lezen hoe het afgelopen is vanavond. Succes allemaal.

Laatst bewerkt:
hmz dat weet ik dan weer niet...
damnd je maakt het me moeilijk Alley...
ik heb nog maar minuten om te beslissen tussen jou en jimbooo

Kan je dan nog snel even zeggen wat je tegen Jimbooo hebt?

Ben ook niet zeker van Alley Cat, maar het is momenteel het enige dat ik heb. En als ik dan moet kiezen tussen het stemgedrag van Alley, of jullie 'buikgevoel' voor Jimbooo, ga ik toch liever voor Alley :o

Kan je dan nog snel even zeggen wat je tegen Jimbooo hebt?

Ben ook niet zeker van Alley Cat, maar het is momenteel het enige dat ik heb. En als ik dan moet kiezen tussen het stemgedrag van Alley, of jullie 'buikgevoel' voor Jimbooo, ga ik toch liever voor Alley :o

UIt mijn aantekeningenlijstje:
dag 1: HillR op cult/wolflijst, Imba ook
dag 2: duidelijk dat Jimboo daar ook op behoort, Imba ook
Dag 3: Imba geen wolf....Alley en Jimboo stemmen beiden keren erg laat, twee maal op cults

en penose is niet dood: terwijl Jimbooo zei "eet ik je vanavond op"

maar je hebt gelijk: Jimbooo is meer buikgevoel

nondejuu...autopech....met de trein haal ik amsterdam niet meer op tijd

Laatst bewerkt:
Ik ben geen cult, anders zou goldberg niet gelijk de 1e dag al gelijk op mij stemmen.

en ook 3 woorden, als het klopt ben jij de slechte geheime rol

Lloyd Da Toni
IMBA at work

Er zijn wel meerdere spelers wiens naam uit drie delen bestaat, en meestal gaan de hints wel iets dieper dan een pure verwijzing naar de naam van een speler.

Lloyd Da Toni
IMBA at work

Er zijn wel meerdere spelers wiens naam uit drie delen bestaat, en meestal gaan de hints wel iets dieper dan een pure verwijzing naar de naam van een speler.
je naam staat er zelfs in drie woorden op de spelerslijst: 16. Fabula acta est

Ik ga voorlopig voor Nicky.
Stemmen op Goldberg gaan veel te easy.

Gisteren gingen er ook diverse stemmen naar mij uit, omdat ik denk dat ik niet verkeerd zit met Nicky.
Vandaar toch weer mijn stem daarop vandaag.

ik ga ook maar voor nicky snap niet echt waarom er zoveel op goldberg stemmen

groetjes viking henk

Net even stemming gecheckt:

Illoy die amper speelt, stemt als tweede (na tremendes?) op Goldberg.

Pleurklaat speelt niet mee, maar stemt er als derde op.

En IMBA volgt nadien, terwijl hij liever op Nicky wou.

Ik ga toch maar voor Nicky dan, vertrouw Alley meer dan twee half inactieve spelers.

Nicky
Het is toch opmerkelijk dat deze vier mensen inmiddels allemaal op mij hebben gestemd of in ieder geval hebben aangegeven dat van plan van te zijn. Alleen omdat ik gisteren Nicky stemde, terwijl hieruit blijkt dat ze dat zelf ook allemaal hebben gedaan (sommige zijn wel nog gewisseld, maar of dat het minder verdacht maakt).

Ik beken dat ik twee keer niet meegestemd heb op de cult en dat maakt me wellicht verdacht. Maar dat de mensen die mij hierom willen hangen uitgerekend de mensen zijn het zelf ook hebben gedaan is wel heel raar.

Prachtig hoe je het altijd weer blijft proberen..

Jimbo ook nog niet echt een defense van gelezen..

Het is toch opmerkelijk dat deze vier mensen inmiddels allemaal op mij hebben gestemd of in ieder geval hebben aangegeven dat van plan van te zijn. Alleen omdat ik gisteren Nicky stemde, terwijl hieruit blijkt dat ze dat zelf ook allemaal hebben gedaan (sommige zijn wel nog gewisseld, maar of dat het minder verdacht maakt).

Ik beken dat ik twee keer niet meegestemd heb op de cult en dat maakt me wellicht verdacht. Maar dat de mensen die mij hierom willen hangen uitgerekend de mensen zijn het zelf ook hebben gedaan is wel heel raar.
Heb liever fabula eruit, maar wil jou er ook wel uit als je het nu op iemand anders gaat schuiven

Alley Cat, stel jij voor om op één van die vier te gaan?

Ik wil wel op Imba, had de vorige ronde al een vermoeden vanwege die Elder scrolls, waar hij dus topics over heeft.
Anders jimboo, heeft geen toevoeging buiten zijn stem.

En van pleurkaat ook nog weinig gehoord?
Misschien houdt de wolf zich erg op de achtergrond?

Terug
Naar boven