XXL Nutrition

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Hahaha Penose idd ook! Hmm irritant zo :o

Stem mij er maar uit

• Like
Waarderingen: Vonk
Wat is dat nou weer voor gekke reactie?

Motivatie?

Haaha

Soort van uitdaging

Oei

• Topic Starter Topic Starter
Intermezzo

Pleurklaat hompelt wat door het kamp. Die laatste veldslag heeft wel zijn tol geëist op zijn fysieke gesteldheid. Duf als hij is hoort hij de discussies aan in het kamp. Beschuldigingen over en weer, van personen waarvan hij weet dat ze goed zijn, wat een drama. Hij kan echter zelf de energie niet opbrengen om zich ermee te bemoeien. Wisten ze maar echt wat er speelde. Na enkele meters zakt hij door zijn benen, even gaat het licht uit, waarna dat hij zijn ogen weer opent. O Odin hoe moet ik dit langer volhouden. Voorzichtig tilt hij zijn hoofd op en kijkt naar beneden, in zijn linkerbeen is die wond van de strijd ernstig gaan onsteken. Hij realiseert zich dat dit het einde is. Hij sluit zijn ogen en vaart met de schipper naar het valhalla.

Pleurklaat is dood

Hij was de inactieve burger

• Like
Waarderingen: Vonk
De inactieve burger :roflol:

Ik ga dan toch voor Alley Cat.

de geheime goede rol!
rip pleurklaat

maarre...wie doodde hem?
en wist hij meer?

Was al helder dat hij vanzelf zou sterven gedurende het verhaal...

Pfft, hoe meer je weet, hoe meer je weet wat je niet weet :(

Haha geheime rol...

Wat een enorme verdeeldheid onder de stemmers zeg..

hmz:
Beschuldigingen over en weer, van personen waarvan hij weet dat ze goed zijn....

zou de wolf dan ook inactief zijn (in verhouding)

Ik zit er ook totaal niet in.

Maar Alley cat speelt wel anders als normaal, toch vind ik dat geen reden om op hem te stemmen.

Ik zit er ook totaal niet in.

Maar Alley cat speelt wel anders als normaal, toch vind ik dat geen reden om op hem te stemmen.

Alley is wel actiever dan jij penose...
als dat stukje over die beschuldigingen tussen goede burgers een hint is, wijst hij eerder naar jou dan naar hem.

Terug
Naar boven