AndroidHealthClinic

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Even wat rustiger naar stem- en postgedrag gekeken. Maar ik kan er echt helemaal niks van maken.

Zo'n beetje iedereen die ik een beetje verdenk heeft ergens wel een post gemaakt waardoor ik hem/haar juist niet meer verdenk. :rolleyes:

Even wat rustiger naar stem- en postgedrag gekeken. Maar ik kan er echt helemaal niks van maken.

Zo'n beetje iedereen die ik een beetje verdenk heeft ergens wel een post gemaakt waardoor ik hem/haar juist niet meer verdenk. :rolleyes:

Je bent meestal een waardevolle speler dus je gaat met een alternatief moeten komen want anders lig je eruit heb ik zo de indruk.

Ik wil ook nog wel van Alleycat afstappen als er een goed alternatief komt.
Gewoon omdat ik zo'n sympathieke gast ben :p

Je bent meestal een waardevolle speler dus je gaat met een alternatief moeten komen want anders lig je eruit heb ik zo de indruk.
Tja, ik heb het niet.

Kan me voorstellen dat ik eruit gestemd wordt. Niet al te best gespeeld zo lijkt het. Al kan je de argumenten waarop ik er straks uitgestemd wordt even goed gebruiken om anderen

Enige wat ik kan zeggen is dat ik als cult/wolf waarschijnlijk echt niet zo verdacht zou worden als dat ik nu ben. Is me nog nooit overkomen.

Tja, ik heb het niet.

Kan me voorstellen dat ik eruit gestemd wordt. Niet al te best gespeeld zo lijkt het. Al kan je de argumenten waarop ik er straks uitgestemd wordt even goed gebruiken om anderen

Enige wat ik kan zeggen is dat ik als cult/wolf waarschijnlijk echt niet zo verdacht zou worden als dat ik nu ben. Is me nog nooit overkomen.

Ik wil je wel het voordeel van de twijfel geven, maar dan wil ik je wel vragen; ben je bereid op of orgineel of jimbooo te stemmen?

Heb het gevoel dat er geen hints meer opgelost gaan worden, dus ga ik het zoeken bij stemgedrag. En dan kom ik bij jullie drie uit.

Ik wil je wel het voordeel van de twijfel geven, maar dan wil ik je wel vragen; ben je bereid op of orgineel of jimbooo te stemmen?

Heb het gevoel dat er geen hints meer opgelost gaan worden, dus ga ik het zoeken bij stemgedrag. En dan kom ik bij jullie drie uit.

Waar heb je het over? Stemgedrag? Eerste dag heb ik als 3de op sub gestemd.

Alley cat is rustig

Tja, ik heb het niet.

Welke anderen dan?

Op die kom ik ook uit. Maar zowel Jimbooo als Orgineel hebben ook posts gemaakt waardoor ik denk dat ze juist geen cults zijn.
Maar goed, ik ben het zeker niet dus ik ben zeker bereid mee te gaan op een van die twee.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...s-king-ecbert-366930/index20.html#post8531292

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Waarom dan niet op goldberg?
Orgineel die Nicky verdedigt door te verwijzen naar Goldberg, waarvan we nu weten dat die cult is. Niet waarschijnlijk, tenzij Nicky iets veel erger is dan cult.

Jimbooo lijkt geen post te hebben die hem vrijpleit trouwens. Dus die lijkt me dan logischer. Maar goed, zo gelukkig is mijn hand van kiezen nog niet geweest dit spel.

Waar heb je het over? Stemgedrag? Eerste dag heb ik als 3de op sub gestemd.

Ik dacht dat jij op Nicky had gestemd?

Orgineel die Nicky verdedigt door te verwijzen naar Goldberg, waarvan we nu weten dat die cult is. Niet waarschijnlijk, tenzij Nicky iets veel erger is dan cult.

Jimbooo lijkt geen post te hebben die hem vrijpleit trouwens. Dus die lijkt me dan logischer. Maar goed, zo gelukkig is mijn hand van kiezen nog niet geweest dit spel.

Dit pleit orgineel dan weer vrij. Tenzij Nicky inderdaad de wolf is, maar dan zouden we wel erg veel geluk hebben gehad op de eerste dag. Al was dan de beste mogelijkheid natuurlijk wel om een cult eruit te stemmen, waardoor we nu eigenlijk allemaal 100% zeker zijn dat Nicky goed is.

Wtf, snap er geen hol meer van. Er zijn toch nog wel cults? :o

Anyway, Jimbooo dan?

Laatst bewerkt:
jimbooo

Al verdenk ik Punjab van het wolf zijn.
Hij is stil, voor iemand met zoveel ervaring is dat frappant te noemen

Ik twijfel nog tussen Alley en Jimbooo. Jimbooo is in ieder geval erg inactief.

Ik ga ook maar voor Jimbooo nu. Is de enige die wat in de grijze zone zit momenteel :o

De kat zit ook in de grijze zone imo.. Maar het lijkt alweer een gelopen race ATM.

Leuk zijn jullie :o alleycat dan maar. Altijd grappig hoe alleycat zoveel mensen met zich mee kan krijgen door een beetje het zielige jongetje uit te hangen. Ik ga nog altijd het liefst voor fabula maar niemand is hier met hints bezig enkel met 'verdacht' gedrag.

Dit is wel de moeilijkste game tot nu toe voor me om ergens iets uit op te maken.

Ik blijf erbij dat ik een slecht gevoel houd bij Nicky.. paar keer negatief in de verhalen.. maar ik ben echt slecht in de hints, en dat ze zo fanatiek zoekt naar hints ed pleit haar aan de andere kant ook wel weer vrij. Helemaal met het oog op het Goldberg gedoe, waarvan ik echt dacht dat hij goed zou zijn.. tenzij de cults Goldberg geofferd hebben aangezien er geen houden aan was.

Alley Cat vind ik maar vreemd spelen.. Terwijl hij anders wel fanatiek en goed doordacht speelt..

En tsja, dan is er Jimbooo nog.. die nog weinig waardevol is gebleken..

Moeilijk :/

We vergeten ook steeds maar weer Pleurklaat..

Idd Pun! Ik wilde net zeggen...

Niemand heeft het over de inactieve Pleurklaat.. en Penose :) heb ik ook nog niet veel nuttigs van meegekregen (of gemist?)

Maakt m'n keus nog weer moeilijker.

Terug
Naar boven