Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even wat rustiger naar stem- en postgedrag gekeken. Maar ik kan er echt helemaal niks van maken.
Zo'n beetje iedereen die ik een beetje verdenk heeft ergens wel een post gemaakt waardoor ik hem/haar juist niet meer verdenk.![]()
Tja, ik heb het niet.Je bent meestal een waardevolle speler dus je gaat met een alternatief moeten komen want anders lig je eruit heb ik zo de indruk.
Tja, ik heb het niet.
Kan me voorstellen dat ik eruit gestemd wordt. Niet al te best gespeeld zo lijkt het. Al kan je de argumenten waarop ik er straks uitgestemd wordt even goed gebruiken om anderen
Enige wat ik kan zeggen is dat ik als cult/wolf waarschijnlijk echt niet zo verdacht zou worden als dat ik nu ben. Is me nog nooit overkomen.
Ik wil je wel het voordeel van de twijfel geven, maar dan wil ik je wel vragen; ben je bereid op of orgineel of jimbooo te stemmen?
Heb het gevoel dat er geen hints meer opgelost gaan worden, dus ga ik het zoeken bij stemgedrag. En dan kom ik bij jullie drie uit.
Tja, ik heb het niet.
Kan me voorstellen dat ik eruit gestemd wordt. Niet al te best gespeeld zo lijkt het. Al kan je de argumenten waarop ik er straks uitgestemd wordt even goed gebruiken om anderen
Enige wat ik kan zeggen is dat ik als cult/wolf waarschijnlijk echt niet zo verdacht zou worden als dat ik nu ben. Is me nog nooit overkomen.
Op die kom ik ook uit. Maar zowel Jimbooo als Orgineel hebben ook posts gemaakt waardoor ik denk dat ze juist geen cults zijn.Ik wil je wel het voordeel van de twijfel geven, maar dan wil ik je wel vragen; ben je bereid op of orgineel of jimbooo te stemmen?
Heb het gevoel dat er geen hints meer opgelost gaan worden, dus ga ik het zoeken bij stemgedrag. En dan kom ik bij jullie drie uit.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...s-king-ecbert-366930/index20.html#post8531292
Orgineel die Nicky verdedigt door te verwijzen naar Goldberg, waarvan we nu weten dat die cult is. Niet waarschijnlijk, tenzij Nicky iets veel erger is dan cult.
Waar heb je het over? Stemgedrag? Eerste dag heb ik als 3de op sub gestemd.
Orgineel die Nicky verdedigt door te verwijzen naar Goldberg, waarvan we nu weten dat die cult is. Niet waarschijnlijk, tenzij Nicky iets veel erger is dan cult.
Jimbooo lijkt geen post te hebben die hem vrijpleit trouwens. Dus die lijkt me dan logischer. Maar goed, zo gelukkig is mijn hand van kiezen nog niet geweest dit spel.

Ik twijfel nog tussen Alley en Jimbooo. Jimbooo is in ieder geval erg inactief.
Ik snapte er dus ook niks meer van toen ik even rustig ging kijken.Wtf, snap er geen hol meer van. Er zijn toch nog wel cults?
Anyway, Jimbooo dan?