IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik switch naar Penose, geef Alleycat vandaag nog voordeel van de twijfel.
Ik switch naar Penose, geef Alleycat vandaag nog voordeel van de twijfel.
. De stemmen op Penose zijn dus toch serieus?bescherm je de wolf door je op te offeren?
inderdaad. Lekkere timing DiaephiWel een leuke twist, maar het wordt er niet makkelijker op zo.

Ben je een broeder van me dan?Stem mij eruit en je zal het zien
Maar als je burger bent, denk wel even twee keer na
Stem mij eruit en je zal het zien
Maar als je burger bent, denk wel even twee keer na

Penose
Alleycat staat momenteel nog iets beter op mijn lijstje maar hij moet stilaan wel eens gaan stemmen op een cult
Is ieder potje zo als alley eruit dreigt te gaan, gaat ie wat sentimenteel doen en dan wil opeens niemand hem er meer uit en wordt er maar at random wat gestemdHahahah
---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------
Ik heb geen argumenten..
hebben julliew argumenten om op mij te stemmen ??
Of alleen omdat ik zeg stem maar op mij?
Is ieder potje zo als alley eruit dreigt te gaan, gaat ie wat sentimenteel doen en dan wil opeens niemand hem er meer uit en wordt er maar at random wat gestemd
Op minder dan een half uur tijd is de stemming volledig omgeslagen van Jimbooo/Alley Cat naar Penose. Er wordt wel heel erg gretig ingegaan op de "uitdaging" die Penose stelde.
het meisje is een HIJ....Ja maar als ik eruit ga maakt het wel iets duidelijker hoop ik.
Op minder dan een half uur tijd is de stemming volledig omgeslagen van Jimbooo/Alley Cat naar Penose. Er wordt wel heel erg gretig ingegaan op de "uitdaging" die Penose stelde.
ik ben wel benieuwd hoe Hill, Wauter en imba hierin staan.
stemgedrag van alley (twee cults)
of penose n.a.v. de uitdaging en het verhaaltje dat lijkt te suggereren dat het om een inactieve(re) speler gaat