MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Dat weet ik wel zeker..

Aangezien ik vermoed dat de cults nog maar met 1 a 2 zijn en de wolf natuurlijk niet weet wie de cults zijn betwijfel ik dit. IMBA heeft ook al eerder gezegd dan een trein niet echt meer mogelijk is.

Zo dacht ik eerst ook. Maar zou het niet kunnen dat de geheime rol wel de identiteit van de andere cults (ik schat dat het er nog 2 zullen zijn) kent, en zo op die manier wel mee met hen kan gaan?

Zo dacht ik eerst ook. Maar zou het niet kunnen dat de geheime rol wel de identiteit van de andere cults (ik schat dat het er nog 2 zullen zijn) kent, en zo op die manier wel mee met hen kan gaan?

Ik denk dat de geheime rol de andere cults niet kent. Anders maak je het wel makkelijk voor die rol om een kill te doen, je hebt sowieso een burger eruit. Als de geheime rol alleen de wolf kent maar de andere cults niet is het spel veel evenwichtiger. Zou zo ik het toch aanpakken als spelleider maar ik ken diaephi zijn methodes nog niet echt aangezien dit zijn eerste spel is als organisator.

Waarom stem je op mij wauter?

Ik blijf op jimboo.
Geen toevoeging (al is penose dat ook niet) maar een buikgevoel

Ik blijf ook bij mijn stem, want ik lees hier niets dat mij van gedachten doet veranderen..

Dus nog een x voor de volledigheid Jimbooo

:roflol:

Mijn stem op Penose was natuurlijk niet serieus.. Wel mooi om te zien dat er zo op ingegaan wordt...

Alhoewel ik in m'n mind meer voel voor een stemming op Nicky.. sorry .. die vrouwenintuïtie? Ga ik mee op
Alley Cat

Hij heeft geen verdediging, en verder was zijn spel ook niet bijzonder...

Ik denk dat de geheime rol de andere cults niet kent. Anders maak je het wel makkelijk voor die rol om een kill te doen, je hebt sowieso een burger eruit. Als de geheime rol alleen de wolf kent maar de andere cults niet is het spel veel evenwichtiger. Zou zo ik het toch aanpakken als spelleider maar ik ken diaephi zijn methodes nog niet echt aangezien dit zijn eerste spel is als organisator.

Makes sense. Hoewel we natuurlijk niets weten over de methode voor het maken van een kill. Misschien heeft hij maar 1/2 of 1/3 slaagkans.

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Heeft iemand een tussenstand?

• Topic Starter Topic Starter
Idd, iemand een tussenstand :D ?

No hard feelings hoor, als ik moet kiezen tussen jou of alley eruit denk ik dat we meer gaan hebben aan alley, hij heeft zich in het verleden wel al als een bekwame speler bewezen.

En waarom niet op Jimbooo dan ?

Klopt aan mij heb je niks en nooit gehad ook ;)

Alhoewel ik in m'n mind meer voel voor een stemming op Nicky.. sorry .. die vrouwenintuïtie? Ga ik mee op
Alley Cat

Hij heeft geen verdediging, en verder was zijn spel ook niet bijzonder...
Je wilt op Nicky stemmen, maar in plaats daarvan stem je maar op degene die daar twee keer op gestemd heeft?

Verder heb je gelijk. Ik heb echt geen idee en voeg voorlopig niks toe.

Jimbooo

Voor de zekerheid

JImboo

wilde eerst op alley gaan, maar die krijgt een andere dag wel om beter te gaan spelen, heb toch wel het idee dat de burgers gewoon hebben, dus even spannend houden he

Hoe gaat het daar LLoy?

Ik sterf eervol in de strijd als een van de geweldigste vikings aller tijden :D

Terug
Naar boven