Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Breaking NewsWeerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert
In eerder games wel, samen met alley was je toen onklopbaar maar de laatste games speel je altijd wat meer op de achtergrond en dat vind ik best wel jammer.
In eerder games wel, samen met alley was je toen onklopbaar maar de laatste games speel je altijd wat meer op de achtergrond en dat vind ik best wel jammer.
Heb veel minder tijd, bij mijn vorige baantje zat ik zowat non-stop te spelen en deed tussendoor wat werk. Nu is het wat teveel andersom naar mijn smaak.
Heb veel minder tijd, bij mijn vorige baantje zat ik zowat non-stop te spelen en deed tussendoor wat werk. Nu is het wat teveel andersom naar mijn smaak.
Het zit Imba niet helemaal lekker wat er zojuist gebeurd was. Tijdens zijn wachtronde door het kamp zag hij plots twee voeten achter een tent vandaan steken. De adrenaline gierde door zijn lichaam en hij schoot de hoek om, geschokt bekeek hij het lichaam van Pleurklaat. '' Man, wat is er met hem gebeurd''. Net voordat hij er iemand bij wilde roepen hoorde hij dat Pleurklaat nog iets probeerde te zeggen. Ietwat stotterend kwamen er enkele woorden uit, Imba kwam iets dichterbij om het goed te kunnen verstaan. Zeg... dat....ze...fout...zitten.........met...alles. Hierop liet Pleurklaat een flinke zucht en sloeg met zijn hoofd achterover. Imba voelde zijn hartslag en had al snel in de gaten dat hij dood was. Man, weer een goede vriend verloren door die klote engelsen.
Jimbooo struint wat door het kamp, een van zijn favoriete hobby's is boogschieten. Uren kan hij turen naar zijn eigen gemaakte boog van eikenhout. Vaak zit hij 's avonds in het kamp ergens rustig met zijn mes de boog bij te werken, terwijl hij eens goed nadenkt over de huidige situatie in het kamp. De engelse die een dreiging vormen, maar ook de verrader onder ons. Het is allemaal niet gemakkelijk, de hele dag werd er al met de vinger naar hem gewezen, hij weet dus dat dit wel eens de laatste keer kon zijn dat hij zijn boog bij kon werken. Snel heeft hij nog aan zijn vriend alleycat vertelt dat mocht hij sterven, hij graag zou hebben dat zijn boog bij zijn zoon terecht zou komen. Alleycat zou hier voor zorgen, wat een vriend.
Tromgeroffel klinkt het rondom de tent van Ragnar, ook wel bekend onder zijn geuzennaam Jimbooo, verkregen tijdens een veldslag in Zweden. Jorgy en Lloyd komen vastbesloten zijn tent binnen gewandeld. Ragnar we zijn eruit wie de verrader is. Verbaasd fronst Ragnar zijn wenkbrauwen. JIJ, schreeuwt Jorgy. Vanaf het begin heb je ons naar dit helse land toe gestuurd, waar we alleen maar hebben geleden, wat hebben we hier nu daadwerkelijk gewonnen ? Lloyd voegt hier vluchtig aan toe dat de meerderheid van de groep het met hun eens is, hier eindigt het voor Ragnar. Als een slang zo snel grijpt Jorgy zijn zwaard en steekt deze recht door het hart van Ragnar. Ragnar slaat zijn armen naast zich neer en kijkt verloren naar de grond, haalt een diepe zucht adem en grijpt in een laatste poging om zich te redden met beide handen het zwaard vast. Het zwaard is een met Ragnar, Ragnar voelt het zwaard, maar kan de strijd niet winnen. Hij ploft op zijn knieën en spreekt zijn laatste woorden, '' FOS DO RAH''. Jorgy kan een glimlach niet onderdrukken, ik heb hem nooit gemogen.
Ik denk dus dat we de overgebleven cults onder de stemmers voor jimbooo moeten zoeken. Wel apart dat in het verhaal het lloyd en jorgy zijn die Ragnar ombrengen maar lijkt me dan ergens weer te makkelijk te zijn.
Ik gaf Jimbooo het voordeel van de twijfel, maar ik had alleszins totaal niet verwacht dat hij burgemeester zou zijn. Met zijn dubbele stem was de uitslag wel erg nipt: 5-6.