AndroidHealthClinic

Weerwolf Game 5 : Special Edition

R.I.P Woopy, wel relaxed dat de assassin nog geen schade heeft kunnen toebrengen, stel dat er nog een burger was vermoord :eek:

R.I.P Woopy, wel relaxed dat de assassin nog geen schade heeft kunnen toebrengen, stel dat er nog een burger was vermoord :eek:

Ik weet eigenlijk niet van wie we het meeste schrik moeten hebben, de assasin of de wolf. Ik hoop dat de assasin alleen toeslaat wanneer hij 100% zeker is dat hij een bad guy er uit flikkert.

+1

Op zoek naar clues maar weer :).

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 10:39 ----------

Ik weet eigenlijk niet van wie we het meeste schrik moeten hebben, de assasin of de wolf. Ik hoop dat de assasin alleen toeslaat wanneer hij 100% zeker is dat hij een bad guy er uit flikkert.

Hij mag ook maar om de 2 dagen iemand mollen. En het lijkt me wel erg moeilijk om 100% zeker te weten wie een bad guy is? Of bleek dit uit vorige spelletjes veel sneller?

Ben benieuwd of het meisje trouwens nog wat met hints gaat gooien.

Wie zegt dat de jager, de wolf of een cult niet aan het beschermen was?

Zeg ik ook niet, maar doelde meer op de mogelijkheid dat er in 1 dag+nacht dan 3 burgers gekilled zouden kunnen zijn. De kans dat de assassin een burger neerknalt lijkt me in ieder geval groter dan een cult/wolf.
@Remi: Hoeveel cultisten zijn er eigenlijk?

Dat eerste stuk is trouwens veel te uitgebreid voor een droom zonder hint, zal dus sws een hint in zitten me dunkt.

+1

Op zoek naar clues maar weer :).

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 10:39 ----------

Hij mag ook maar om de 2 dagen iemand mollen. En het lijkt me wel erg moeilijk om 100% zeker te weten wie een bad guy is? Of bleek dit uit vorige spelletjes veel sneller?

Op een bepaald moment, zonder uitzondering, in het spel wordt het wel duidelijk wie de cults zijn. Ik hoop dat hij wacht tot dan om toe te slaan. Zeg nu zelf, nu al iemand uitpikken als assasin is puur in de kaarten spelen van de wolf en cults. Hij moet ff geduld hebben.

Ook zowiezo whoopy executeren, heeft nog geen enkele aanleiding gegeven om hem te verdenken, rare actie dit van de assassin...
Assassin kan niet corrupt zijn toch?

Ook zowiezo whoopy executeren, heeft nog geen enkele aanleiding gegeven om hem te verdenken, rare actie dit van de assassin...
Assassin kan niet corrupt zijn toch?

de assasin heeft niemand knn executeren vannacht, hij werd afgeblokt door de jager. Woopy werd gemold door de wolf. We weten niet wie de assasin in het oog had. Btw was jij niet dood :roflol:
de assasin kan niet corrupt zijn maar wel dom zijn door onbesuisd te werk te gaan (zonder enige reden mensen lukraak mollen, als hij lang genoeg wacht en het topic aandachtig volgt zal hij wel zien wie de cults zijn).

Rip woopy

Damn, ik vind geen enkele hint in die tekst :o Straks nog eens grondig lezen.

Laatst bewerkt:
assasin? wtf.... hebben we geen wolf meer, maar een hitman?

Edit: Ik zie het verband. Nice work, Watson!

Ik zie niet 123 hoe je naar die vid bent doorgelinkt? Dacht zelf met follow the music aan kijken naar gerelateerde video's bij het eindigen van deze, maar daar zie ik niet tussen staan wat aan 11+1 voldoet.

Verder zou deze video als hij klopt waarschijnlijk duiden op het meisje. En nummer 7, tja... heb al een vermoeden :D

Ik zie niet 123 hoe je naar die vid bent doorgelinkt? Dacht zelf met follow the music aan kijken naar gerelateerde video's bij het eindigen van deze, maar daar zie ik niet tussen staan wat aan 11+1 voldoet.

Verder zou deze video als hij klopt waarschijnlijk duiden op het meisje. En nummer 7, tja... heb al een vermoeden :D

Nee zo zit het dus niet.
Klik op youtube link
Kijk naar gerelateerde video's.
Zie daar een filmpje met nummer 7
Kijk weer bij gerelateerde video's
Kom je op dat filmpje waar ik op doel.

rip Woopy,

tips ivm die filmpjes zie ik nu ook niet echt :o

Terug
Naar boven