Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Welke rol starter ook speelt, is hij een echte toevoeging? Of hij nu goed of slecht is, ik niet dat iemand hem vertrouwt.

Hier heb je een punt.
Starter word elk spel verdacht als anarchist ook al is ie het niet.
En laten we eerlijk zijn hij komt altijd zo chaotisch over dat niemand hem toch wilt volgen. Openhouden als last option?
Ik bedoel zomaar ophangen is ook een beetje krom.

Het is een koude nacht

Sneeuw verlicht de duisternis die zich schuil houd onder de dorpsbewoners. Één dorpsbewoner is deze avond nog laat op, hij denkt na over de gruwelijke moorden die gepleegd zijn. Hij besluit om naar de beneden te lopen & wat wijn te gaan drinken. Met zijn beker wijn staat hij voor ’t raam, denkend over de moorden.

In de verte valt zijn oog op een soort van voorwerp wat uit de duisternis tevoorschijn komt. Voor de man doorheeft wat er allemaal gebeurt schiet er een pijl dwars door t glas rakelings langs zijn gezicht, wat wel doel treft is ’t glas wat versplinterd door de lucht schiet en in ’t gezicht van de man terechtkomt.
Niet wetende wat hem staat te wachten rent de man de bossen in, met zijn achtervolger vlak achter hem.
De van angst trillende man verschuilt zich achter een boom, wachtend tot zijn achtervolger verdwijnt. Het is stil….. waarna de man vanachter de boom tevoorschijn komt en voorzichtig rondkijkt. Plots word hij vanachter bij zijn schouder gegrepen & ijskoud staal doorboort zijn borst. Energie vloeit uit z’n lichaam & van zwakte zakt hij door zn knieën. Bloed, wat langzaam uit zijn borst stroomt verkleurt de witte sneeuw onder hem
naar een duivelse kleur.

De arme man begint te beseffen dat zijn tijd erop zit en er vloeit een traan langs zijn gezicht. Doodsbang voor de dood, blaast de man zijn laatste adem uit en sterft. Zijn achtervolger haalt een papier tevoorschijn en gooit ’t brandend naast zijn slachtoffer. Door de vlammen heen zie je de letters IMBATevoorschijn komen.
De naam van zijn slachtoffer is IMBAatWork, , hij is vermoord door de Assassin.

http://www.youtube.com/watch?v=cL5EoKxnUrU&feature=related

Follow the music, 7 = 11+1,

Maar wacht, was IMBAatWork niet al dood? De Assassin realiseert dat dit een droom is & probeert uit alle macht uit zijn droom te ontwaken. Hijgend komt hij bij & hij kijkt om zich heen. Dan ziet hij naast hem ’t verscheurde & bijna onherkenbare lijk van Woopy naast hem liggen.
“Maar wacht dit kan ik toch niet gedaan hebben ?” Hij voelt een stevige pijn in zijn kaak & in een flits herinnert hij het zich weer. De Assassin heeft een paar flinke tikken gehad van de Jager & het lijk wat naast hem ligt moet dan wel het slachtoffer van de wolf zijn.

-- Woopy is dood, hij was burger.
-- De Assassin maakt geen slachtoffer, zijn slachtoffer werd gered door de Jager.

Het is Dag

karma voor het goede verhaal en plot twists. Ik vond het zeker de moeiete waard om 2x te lezen :D

hmm moeilijke hinten hoor, follow the music ???

In! was gister nog even bezig met dingen maar ga ff wat pagina's teruglezen :)

Iemand al een verdachte die hij goed kan onderbouwen?

Er is geen twijfel over mogelijk dat dit een aanval van een weerwolf geweest moet zijn. En hij bevind zich hoogstwaarschijnlijk in ons midden.

1. Feedback
2. Kwarkvarken
3.Jaap Ja
4.Biobeast
5. Rob P
7.Orgineel
8.Markrot
9.Arnodsi
10.Rob G
11.Xavier63
12.BearelleJonas
13.Suicide Sid
15.Luc M
16.Kane
17. Roth
18. Dudemeister
19. Anu
20. Lork
21. Starter20
22. Peerebaum
23.Thielen
24.SubGenius
25. Lessoe

of is dit te simpel?

RIP Woopy, kom dat bekijken we samen het spel vanuit de bodybuild hemel met een stel geile chicks om ons heen.

1. Feedback
2. Kwarkvarken
3.Jaap Ja
4.Biobeast
5. Rob P
7.Orgineel
8.Markrot
9.Arnodsi
10.Rob G
11.Xavier63
12.BearelleJonas
13.Suicide Sid
15.Luc M
16.Kane
17. Roth
18. Dudemeister
19. Anu
20. Lork
21. Starter20
22. Peerebaum
23.Thielen
24.SubGenius
25. Lessoe

of is dit te simpel?

Zou kunnen, maar kan dus ook nummer 12 zijn.

waar is nummer 14????

Zou kunnen, maar kan dus ook nummer 12 zijn.

waar is nummer 14????

ja ik had het lijstje van pagina 1 gepakt Spelers:

1. Feedback
2. Kwarkvarken
3.Jaap Ja
4.Biobeast
5. Rob P
7.Orgineel
8.Markrot
9.Arnodsi
10.Rob G
11.Xavier63
12.BearelleJonas
13.Suicide Sid
15.Luc M
16.Kane
17. Roth
18. Dudemeister
19. Anu
20. Lork
21. Starter20
22. Peerebaum
23.Thielen
24.SubGenius
25. Lessoe

Doden:

6.IMBAatWork : Burger
14.Woopy : Burger

dus 6 en 14 moeten er nog tussen, maar 13 suicide sid is dus de middelste

ja ik had het lijstje van pagina 1 gepakt Spelers:

1. Feedback
2. Kwarkvarken
3.Jaap Ja
4.Biobeast
5. Rob P
7.Orgineel
8.Markrot
9.Arnodsi
10.Rob G
11.Xavier63
12.BearelleJonas
13.Suicide Sid
15.Luc M
16.Kane
17. Roth
18. Dudemeister
19. Anu
20. Lork
21. Starter20
22. Peerebaum
23.Thielen
24.SubGenius
25. Lessoe

Doden:

6.IMBAatWork : Burger
14.Woopy : Burger

dus 6 en 14 moeten er nog tussen, maar 13 suicide sid is dus de middelste

idd ik sta in het midden van het lijstje, maar midden en middelste zijn geen synoniemen. Jij bent even goed één van de spelers in ons midden, net zoals iemand anders.

Ik verwacht niet dat t zo simpel is omdat remi in vorige potjes echt een mastermind was:roflol:

1. Feedback
2. Kwarkvarken
3.Jaap Ja
4.Biobeast
5. Rob P
7.Orgineel
8.Markrot
9.Arnodsi
10.Rob G
11.Xavier63
12.BearelleJonas
13.Suicide Sid
15.Luc M
16.Kane
17. Roth
18. Dudemeister
19. Anu
20. Lork
21. Starter20
22. Peerebaum
23.Thielen
24.SubGenius
25. Lessoe

of is dit te simpel?

Goeie vondst, denk alleen niet dat Remi zo vroeg in dit spel al een hint naar de wolf plaatst.

Wat speelt er, dudemeister is voor de eerste keer in

vrij weinig. Alleen nog maar hints over burgers gevonden.
2 burgers dood. IMBA en woopy en niet echt duidelijke verdachten.
Dus het is een kwestie van wie maakt de 1e beschuldiging.

Uit gebrek aan tijd en het feit dat er toch iemand beschuldigd moet worden.
starter20 ik verwacht er niet veel van maar hij gedraagt zich toch altijd als een anarchist, dus liever dat dan een random victim.
Iemand moet het balletje toch laten beginnen te rollen vandaag.

Laatst bewerkt:
Is het vanavond nou trouwens 20.00 of 21.00?

:roflol:

y u wanna hang me? im white!!!

ik stem origineel. beetje verdacht dat hij met zijn vingertje loopt te wijzen!

nee, het is te laat. het is voorbij, ook voor mij, dat gelieg en draaierij. sluit de deur, sluit je hart en geef mij de sleutel.

ik stem op jou, the damage is done.

:roflol:

y u wanna hang me? im white!!!

ik stem origineel. beetje verdacht dat hij met zijn vingertje loopt te wijzen!

balletje moest aan het rollen gebracht worden. Zonder stemgedrag valt er ook niets aan af te leiden. (en het spel is dan richtig saai).

Als niemand stemt gooit remi er random iemand uit. Jij gedraagt je chaotisch en dat is nadelig voor het spel. Sorry man maar gewoonweg gebrek aan beter in mijn ogen.

Terug
Naar boven