Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

En hoe komen jullie aan die getallen? :o

edit: origineel, dan kom ik nog niet op jouw filmpje hoor

Random guess, lijkt me?

Rip woopy.

En hoe komen jullie aan die getallen? :o

edit: origineel, dan kom ik nog niet op jouw filmpje hoor

Doe je toch iets verkeerd denk ik.
Maar ik ga er niet vanuit dat ik het juist heb. Want verder kom ik er niet mee.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 12:45 ----------

Momenteel bekijken: 12 gebruiker(s) (10 leden en 2 gasten) dit topic
orgineel, arnodsi, Biobeast, feedback, kane, kwarkvarken, markrot, Maxiamento, Remi AFCA, Roth

Zat mensen die mee doen maar niks posten..

Doe je toch iets verkeerd denk ik.
Maar ik ga er niet vanuit dat ik het juist heb. Want verder kom ik er niet mee.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 12:45 ----------

Momenteel bekijken: 12 gebruiker(s) (10 leden en 2 gasten) dit topic
orgineel, arnodsi, Biobeast, feedback, kane, kwarkvarken, markrot, Maxiamento, Remi AFCA, Roth

Zat mensen die mee doen maar niks posten..

Meeste tijd is teruglezen enzo, maar de mensen die aanwezig zijn mogen wel iets actiever ja :)

Nee zo zit het dus niet.
Klik op youtube link
Kijk naar gerelateerde video's.
Zie daar een filmpje met nummer 7
Kijk weer bij gerelateerde video's
Kom je op dat filmpje waar ik op doel.

En waarom het filmpje met nummer 7? Volg je redenatie niet helemaal.

Ik sta constant ingelogd dus ben altijd online, ook als ik niet kijk dus dont blame me haha. ik zit tot vijf uur in het lab maar zal daarna alles teruglezen

Degene denkt met wijn na over de moorden.

xavier
Xavier Cotes du Rhone

Is een wijn...
Misschien een mogelijke hint.

Heb zelf inderdaad ook dit topic bijna altijd open staan (F5).
Maar zie nog weinig nuttigs in het verhaal. Ofja beter gezegd ik kan de hint gewoon niet ontcijferen van follow the music.

Maar iemand cliffs over verdenkingen van gisteren want was toen niet helemaal wakker ivm 2-3 dagen weinig slaap en te veel catabole drankjes

Heb zelf inderdaad ook dit topic bijna altijd open staan (F5).
Maar zie nog weinig nuttigs in het verhaal. Ofja beter gezegd ik kan de hint gewoon niet ontcijferen van follow the music.

Maar iemand cliffs over verdenkingen van gisteren want was toen niet helemaal wakker ivm 2-3 dagen weinig slaap en te veel catabole drankjes

BearelleJonas heeft er persoonlijk voor gezorgd dat IMB vermoord is.
Maar dat kan een foutje zijn.

Ik geloof wel dat het een foutje kan zijn ja.
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat dat gebeurd is in dit spel namelijk.

Maar zijn er ook al mensen bezig alleen ononderbouwde geforceerde verdenkingen?
Op die manier kun je namelijk een onlogische speler of de anarchist of een cult eruit mikken.

Het lijkt alsof starter20 zich gedraagt als de anarchist. Iig heeft hij een aantal rare opmerkingen geplaatst. Verder is het moeilijk om iemand te verdenken denk ik.

Het lijkt alsof starter20 zich gedraagt als de anarchist. Iig heeft hij een aantal rare opmerkingen geplaatst. Verder is het moeilijk om iemand te verdenken denk ik.

Voelt een beetje als wachten op de 1e verdenking maar niemand durft omdat ze bang zijn om dan dood te gaan omdat ze perongeluk op een burger stemmen.

Maarja moet zeggen dat ik zelf ook nog weinig weet qua burgers.
Misschien een burger uit een van de hints de 1e verdenking laten maken die hoeft niet bang te zijn voor zoiets.

Voelt een beetje als wachten op de 1e verdenking maar niemand durft omdat ze bang zijn om dan dood te gaan omdat ze perongeluk op een burger stemmen.

Maarja moet zeggen dat ik zelf ook nog weinig weet qua burgers.
Misschien een burger uit een van de hints de 1e verdenking laten maken die hoeft niet bang te zijn voor zoiets.

Er zijn er maar weinig die de hints zover doorhebben dat ze weten wie een burger is.

dat afwachten speelt eigenlijk wel in de kaart van de slechterikken als het te lang duurt en als iedereen afwacht:(

Er zou eigenlijk een soort van leiderfiguur moeten zijn, iemand die we wat vertrouwen en met een wat onbezorgd gemoed kunnen volgen. In vorige spelletjes was dat vaak Remi voor mij... En IMBatwork was ook vaak iemand waarvan ik doorhad aan welke kant hij stond. Maar deze zijn allebei niet (meer) in het spelletje. Thielen vertrouw ik ook vaak vrij snel, maar in dit spelletje heb ik dan bijvoorbeeld nog niet kunnen afleiden of hij een goeie of slechte is... Maw ik weet persoonlijk nog niet met wie ik een team kan vormen.

Vind net als Luc M dat starter20 zich ook wel als anarchist, een rol die we beter kwijt zijn dan rijk, gedraagt... Maar langs de andere kant lijkt Starter20 zich elke spelletje als amarchist te gedragen!

Laatst bewerkt:
dat afwachten speelt eigenlijk wel in de kaart van de slechterikken als het te lang duurt :(
Vind net als Luc M dat starter20 zich ook wel als anarchist, een rol die we beter kwijt zijn dan rijk, gedraagt... Maar langs de andere kant lijkt Starter20 zich elke spelletje als amarchist te gedragen!

Welke rol starter ook speelt, is hij een echte toevoeging? Of hij nu goed of slecht is, ik niet dat iemand hem vertrouwt.

Welke rol starter ook speelt, is hij een echte toevoeging? Of hij nu goed of slecht is, ik niet dat iemand hem vertrouwt.

idd of hij goed of slecht is, het is steeds moeilijk om er een touw aan vast te knopen. Dat maakt het moeilijk om hem te vertrouwen en makkelijk om hem (soms onterecht) te verdenken.

Terug
Naar boven