MuscleMeat

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Plotseling kwam er een koud briesje langs... Met de boodschap...Mooie wedstrijd tussen engeland/frankrijk staat nu 1-1

Dudemeister stemt van persie

Die mafkees starter doet verwarrend zeg, mijn stem is voor starter20 met de verwachting dat het de anarchist is.

Wat de epic weerwolf game moest worden gaat tot nu toe behoorlijk lafjes vind ik.
Iedereen blijft low profile of speelt helemaal niet/amper.
Het zijn weer dezelfde spelers die actief zijn, meerdere spelers hebben nog niet 1x gepost, en meerdere minder dan 3x.
Niemand durft te stemmen, wat is dit voor bullshit???

Kijk IMBA snapt het.

Bij gebrek aan betere aanwijzingen stem ik ook op starter20, tot nu toe haal ik alleen nog maar burgers uit de verhalen.

vage troll posts waar je nauwelijks iets uit kan opmaken, goed of slecht?! een aanwinst, nee!!!!!!

ik stem Starter20

De cults zijn in actie geschoten zo te zien, starter20 lijkt me het sowieso niet

Blijkt starter onschuldig te zijn dan verraden een aantal cultjes zich. We gaan het zien.

De cults zijn in actie geschoten zo te zien, starter20 lijkt me het sowieso niet

Voor mij geld hetzelfde, ik heb hints over burgers gezien maar die ga ik dus niet posten. stsrter20 zaair t verwarring en is dus wss anarchist zoals ik aanhaalde. dan is de keus of je die verwarring weg wilt of mogelijk weer een burger er uit stemmen omdat sommigen hier niet nadachten.

Haha, starter20 is volgens mij compleet onschuldig. Maar goed, hij hangt... niets meer aan te doen. Begrijp het wel aangezien hij altijd elk spelletje en post opnieuw voor chaos zorgt.

Wat de epic weerwolf game moest worden gaat tot nu toe behoorlijk lafjes vind ik.
Iedereen blijft low profile of speelt helemaal niet/amper.
Het zijn weer dezelfde spelers die actief zijn, meerdere spelers hebben nog niet 1x gepost, en meerdere minder dan 3x.
Niemand durft te stemmen, wat is dit voor bullshit???

Het voordeel van al die neutraliteit is wel dat de wolf het op den duur ook niet meer weet, wat de kans verhoogt dat hij iemand van zijn cult phags van kant maakt :cool:

Tegenstand vind ik miniem, maar wat biobeast zegt kan ik wel inkomen. Hoewel het mss gevaarlijk kan zijn om een jager ofzo weg te sturen

Je zegt zelf dus ook dat hij niet zo onschuldig is.

Ik denk dat zijn rol onschuldig is, burger ofzo... op zijn slechts anarchist (die zijn we wel beter kwijt dan rijk)... maar zijn speelstijl zorgt wel altijd voor verwarring waardoor ik de stemmen tegen hem wel begrijp. Zlef zou ik het nog niet weten, maar denk niet dat het starter20 is: hij kan niet altijd slecht zijn?

Iedereen die zegt van starter20 is wss onschuldig heeft gelijk omdat het wss de anarchist is, toch hoor ik geen andere bewijzen en alleen standaardzinnen als cults verraden zich. in vorige potjes is gebleken dat mensen die dit zeggen zelf vaak cult waren. gelukkig weet ik dat goed is en zal hem dus ook niet verdenken, maar andere mensen geven zelf geen alternatief en laten miss wel weer een burger hangen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven