MuscleMeat

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Ik ga iig voor lork of markrot!
mark heeft al een paar keer zitten vissen naar de rol van heks meisje en jager! rollen die je liever niet hebt dat ze bekend worden!!

En hij zit constant te vissen naar eventueel andere cults. Doordat hij constant zo loopt te vissen denk ik dat hij een bad guy is en zo de aandacht van zichzelf probeert af te leiden..

Ben trouwens ook akkoord voor Markie als cult ( Sorry bro :D). Maar het lijkt me verstandiger om voor de hoofdmaaltijd te gaan. Alhoewel we daar misschien minder harde bewijzen voor hebben.

• Topic Starter Topic Starter
De assasin is sowieso een good guy he. Ik neem het hem niet kwalijk iig. Gewoon niets doen is volgens mij ook het lameste wat je kan doen. Uiteindelijk zijn we een rol rijker en is er nog altijd geen burger gedood door de assasin. Als we het als burgers en good guys ook allemaal zacht spelen en niemand vermoorden dan komen we er echt niet.

Ik ga sowieso niet voor Lork, Markrot lijkt me dan weer iets aannemelijker. Ik weet neit waarom maar ik heb al lang een gevoel dat hij cult is. Hij was er ook als 1 van de eersten bij om Lessoe eraan te hangen. Terwijl Remi in zijn tekstje duidelijk maakte dat de cultisten zich al snel achter de rest schaarden.

Anyway Lork wordt het niet voor mij.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 10:55 ----------

Maar hij kan de wolf mollen dan toch of niet? De wolf is iedere nacht weg dus dan kan hij niet gedood worden door de assasin?

Ja hij kan de wolf doden.de sl*t heeft als rol dat ze niet gedood kan worden. De wolf niet.. de wolf kan gewoon gedood worden.. ook de jager kan gedood worden hoewel die niet thuis is. Als de jager gedood word word ook degene gedood die hij beschermde behalve als t de wolf is die beschermd werd.

Ik volg de theorie van Jonas.

Lork is imo goed, maar speelt het gewoon onwijs dom. Ik verdenk hem zeker niet als wolf.

Op dit moment gaat het de verkeerde kant op. Er zijn weinig bewijzen, maar wel enkele hints.

Ik weet het niet van Markrot :( Ik ga jullie daar alleszins niet in volgen.

Ik was zelf voor Lork gegaan, maar Remi haalt dat dus onderuit :( Mja, kan evengoed zijn dat mijn theorie over Rob G en Lork fout is... maar afgaande op hetgeen ze al gelost hebben, lijkt het me wel te kloppen. En bovenstaande post van Rob G bevestigt de theorie nog verder. Hou niet van die rol, ik vind een loose cannon echt wel geen aanwinst. En hij zat er al gewoon twee keer naast. Langs de andere kant kan hij het wel opeens beslissen door er zo maar even de wolf uit te schieten.

Pff, nu weet ik niet meer voor wie ik moet gaan :(

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Lork
Als jullie met zijn allen ff de hints oplossen, ga ik ondertussen trainen voor de vierdaagse van nijmegen met 15kg op mn rug. (Lees: ik ben even weg maar op tijd terug om mijn stem mee te laten tellen.) Kusjes!

:fuu: k*twolf !!

achjeh didnt matter had coïtus:p

Wat een ****ed up einde voor Xavier :roflol:

Een grote boom verheven over de anderen werpt zijn schaduwen over ’t huisje.
Die link naar een boom...

Misschien zit ik er naast maar was het niet zo dat wanneer we begonnen te discussiëren over wie al dan niet inactieve spelers, plots Peerabaum op de proppen kwam zetten.

:fuu: k*twolf !!

achjeh didnt matter had coïtus:p

:roflol:

Ik ga gewoon Roth stemmen. Mijn gevoel volgen. Veel meer hints gaan er volgens mij toch niet komen. Markrot is ook een goeie keuze maar ik ga gewoon mijn buikgevoel volgen.

@Sid, de assasin is gewoon geen gemakkelijke rol. Kerel weet evenveel als jij en ik. Als hij niemand afmaakt is het weer een gemiste kans ( aangezien hij maar om de 2 dagen mag mollen). Je verdacht Lork zelf ook dus zo'n slechte gok was het niet. Als hij iedere keer niet killt ( hij heeft trouwens nog altijd niemand gemold he ) dan geef je de wolf een voordeel omdat die iedere keer wel redelijk zeker kan zijn van bepaalde citizens.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 11:58 ----------

Misschien zit ik er naast maar was het niet zo dat wanneer we begonnen te discussiëren over wie al dan niet inactieve spelers, plots Peerabaum op de proppen kwam zetten.

Qua peerebaum, in Remi zijn laatste tekste staat er : Burgers die eerst stil waren beginnen nu te communiceren. = een positieve noot voor Peerabaum imo. Ik laat Peer in het midden iig.

Ik weet het niet van Markrot :( Ik ga jullie daar alleszins niet in volgen.

Ik was zelf voor Lork gegaan, maar Remi haalt dat dus onderuit :( Mja, kan evengoed zijn dat mijn theorie over Rob G en Lork fout is... maar afgaande op hetgeen ze al gelost hebben, lijkt het me wel te kloppen. En bovenstaande post van Rob G bevestigt de theorie nog verder. Hou niet van die rol, ik vind een loose cannon echt wel geen aanwinst. En hij zat er al gewoon twee keer naast. Langs de andere kant kan hij het wel opeens beslissen door er zo maar even de wolf uit te schieten.

Pff, nu weet ik niet meer voor wie ik moet gaan :(

Volgens mij heeft Lork meer wrok dat ik wat Belgen beledigd heb in een ander topic :)

Ps, als ik Assassin was zou ik niet op Lork stemmen lijkt me, dat zou sowieso een weg gegooide stem zijn want ik zou die stem dan niet nodig hebben.

Verder weet je niet of de 1e poging van de Assassin slecht was, je weet niet op wie die was, alleen dat de jager hem gestopt heeft maar die kon er ook naast zitten.

Lork speelt gewoon erg raar. Voor mij is duidelijk wat zijn rol is.

Verder zie ik in Jonas een goede speler. Mijn stem gaat naar Roth want ik denk dat hij de wolf is. Markrot hint is te snel en te duidelijk. Voor mij is het een alles of niets stem, vanavond moet de wolf hangen.

Peer staat bij mij ook in het verdachte rijtje! zou zomaar kunnen dat hij de wolf is!!
denk dat hij of mark mijn stem krijgt!

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 12:02 ----------

Suicide mag trouwens ook in het rijtje

Ik vind feedback nog steeds verdacht.
Elke keer dat ze ook maar zijdelings genoemd wordt komt ze opdagen.
En ik vond haar uitleg over het online zijn maar zwak en daarbij veranderde het ook half.

Zie mijn vorige post.

Ben vanmiddag druk vandaar dat ik nu alvast stem.
roth

Laatst bewerkt:
Qua peerebaum, in Remi zijn laatste tekste staat er : Burgers die eerst stil waren beginnen nu te communiceren. = een positieve noot voor Peerabaum imo. Ik laat Peer in het midden iig.
Slaat gewoon op het feit dat de speculaties nu pas rond gaan en het spel echt begonnen is. Dat hij daarmee safe staat zegt niks imo.

Ik lees de verhaaltjes nog maar is door. :fluit:

Ik ga dan denk ik toch voor markrot. Zie mijn vorige post.

Ben vanmiddag druk vandaar dat ik nu alvast stem.

Bam :p.

Rare wending weer, in mijn ogen dan. Ik dacht dat jullie beiden cults waren maar nu stem jij dus op Markie. Anyway ik was ook lang niet zo zeker dat jij cult bent egienlijk. Je kan ook gewoon wat minder actief zijn en een eerder bange burger zijn.

(ofwel zijn jullie cults, is Roth de wolf en doe je er nu alles aan inclusief een cult ophangen zodat we niet op Roth stemmen :D )

Ik stem ook Roth,.

3-1 dus voorlopig :).

Schiet me niet dood als hij de wolf niet is he. Maar we tasten gewoon in het duister en we moeten iets doen.

Waarom ineens allemaal op roth?

Waarom ineens allemaal op roth?

Ik heb op de vorige pagina mijn theorie neergezet. Lees ze even en zeg me wat je ervan vindt. Het is niet helemaal sluitend. Markrot is bijvoorbeeld een veiligere keuze maar dan is het weer een cult minder en zitten we nog ver van de wolf. Anyway ik blijf er iig bij. Het feit alleen dat er hier serieus over gediscusseerd zal worden zegt me dat het ergens wel goed zit.

Ik volg de theorie van Jonas.

Lork is imo goed, maar speelt het gewoon onwijs dom. Ik verdenk hem zeker niet als wolf.

Op dit moment gaat het de verkeerde kant op. Er zijn weinig bewijzen, maar wel enkele hints.

Je wilt me al een hele tijd zo laten overkomen naar anderen toe. Sommigen weten wel beter..

Ik denk dat je gewoon bang bent van me :cool:

Ik volg baerelle in zijn redenering, ik twijfel tussen jou en roth

voorlopig ga ik op jou stemmen Rob G , geen zin om nu nog cultjes te stemmen

Terug
Naar boven