Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verdenk Lork niet iig, en het zou volgens mij echt een domme move zijn om hem eruit te gaan stemmen.
Wat me vooral opvalt is dat er in dit verhaal veel emoties zitten, woede, angst, plezier, ontevredenheid. Vooral deze zin springt er uit:
Iemand een idee wat we hiermee kunnen? Voor zover ik zie is er geen enkele speler waaraan een emotie gekoppeld kan worden.

Wat me vooral opvalt is dat er in dit verhaal veel emoties zitten, woede, angst, plezier, ontevredenheid. Vooral deze zin springt er uit:
Iemand een idee wat we hiermee kunnen? Voor zover ik zie is er geen enkele speler waaraan een emotie gekoppeld kan worden.
Die is niet thuis want hij is de sl*t of de wolf. Moest hij de wolf zijn dan had de assasin hem toch afgemaakt? Of kan de assasin de wolf niet afmaken?
Die is niet thuis want hij is de sl*t of de wolf. Moest hij de wolf zijn dan had de assasin hem toch afgemaakt? Of kan de assasin de wolf niet afmaken?
Ik denk dat Remi dat wel zou verwerken in het verhaal.Die is niet thuis want hij is de sl*t of de wolf. Moest hij de wolf zijn dan had de assasin hem toch afgemaakt? Of kan de assasin de wolf niet afmaken?
Lijkt me van wel. Assassins liggen de hele nacht te wachten op de ideale kill, dan kan een uurtje extra voor de wolf er ook wel bijIk denk dat Remi dat wel zou verwerken in het verhaal.
@Remi: Mag de assassin vannacht weer een poging wagen aangezien hij niet heeft geschoten oid.
Zo ja, dan is het misschien handig om eens ff wat beter naar de assassin te kijken, want die heeft tot nu toe een burger gekilled en wilde vannacht blijkbaar de sl*t (of evt het meisje?), die overdag toch wel nuttig is/zijn bij het stemmen.
Nee , t gaat hierbij immers niet om t aantal kogels wat de Assassin heeft. daarbij komt ook de Assassin gebruikt geen kogels maar Pijl & boog, gif & messen. De assassin krijgt een betaald contract met zijn target, faalt de Assassin dan raakt hij z'n contract kwijt.
.
. Wil nog niet meteen een stem uitbrengen zonder nadenken maar ik twijfel nu toch serieus.Ik ga iig voor lork of markrot!
mark heeft al een paar keer zitten vissen naar de rol van heks meisje en jager! rollen die je liever niet hebt dat ze bekend worden!!