Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Die wolf vreet al 4 nachten alleen maar burgers op.

Whahaha wtf!

RIP Xavier.

De Assassin wilde dus de sl*t afmaken. Die zat bij Sid. Hmmmmzzzzzzz

:roflol: wat een toeval weer!

Maar interessant, de assasin wilde idd de sl*t mollen. Voor de rest zie ik er niet zoveel tips instaan.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 10:32 ----------

Ik zeg tot 17u btw :p

RIP Xavier.

Wat nu? Iemand tips gezien?
Uit gebrek aan beter neig ik eigenlijk richting Lork... Denk dat Rob G wel begrijpt waarom. Hoe denken jullie daarover?

Sid, ik wist niet dat je zo twisted was! Same goes voor de sl*t. En ik weet al helemaal niet wat ik nu van die assassin moet denken...

Ik verdenk Lork niet iig, en het zou volgens mij echt een domme move zijn om hem eruit te gaan stemmen.

Ik verdenk Lork niet iig, en het zou volgens mij echt een domme move zijn om hem eruit te gaan stemmen.

Ik heb een vermoeden wat er is gebeurd...

Rob G en Lork zitten al een tijdje in de clinch.
Lork heeft in al zijn verwarrende uitspraken al eens doen uitschijnen dat hij een nachtelijke rol heeft.
Rob G is gewoon de assasin.
Hij gaat naar Lork. Die is niet thuis want hij is ofwel de sl*t ofwel de wolf. My 2 cents.

edit: Ben er eigenlijk zeker van dat ik er boenk op zit.
Rob G = assasin
Lork = sl*t of wolf

Wat me vooral opvalt is dat er in dit verhaal veel emoties zitten, woede, angst, plezier, ontevredenheid. Vooral deze zin springt er uit:

Tranen schieten in z'n ogen van geluk.

Iemand een idee wat we hiermee kunnen? Voor zover ik zie is er geen enkele speler waaraan een emotie gekoppeld kan worden.

Wat me vooral opvalt is dat er in dit verhaal veel emoties zitten, woede, angst, plezier, ontevredenheid. Vooral deze zin springt er uit:

Iemand een idee wat we hiermee kunnen? Voor zover ik zie is er geen enkele speler waaraan een emotie gekoppeld kan worden.

Lol, dat is gewoon manisch. Suicide Sid :p

In zijn ogen dus het is in iedergeval een mannelijk wolfje, feedback zou dus afvallen.

Die is niet thuis want hij is de sl*t of de wolf. Moest hij de wolf zijn dan had de assasin hem toch afgemaakt? Of kan de assasin de wolf niet afmaken?

Die is niet thuis want hij is de sl*t of de wolf. Moest hij de wolf zijn dan had de assasin hem toch afgemaakt? Of kan de assasin de wolf niet afmaken?

Lijkt me van wel. Assassins liggen de hele nacht te wachten op de ideale kill, dan kan een uurtje extra voor de wolf er ook wel bij:p Ik denk dat Remi dat wel zou verwerken in het verhaal.

@Remi: Mag de assassin vannacht weer een poging wagen aangezien hij niet heeft geschoten oid.

Zo ja, dan is het misschien handig om eens ff wat beter naar de assassin te kijken, want die heeft tot nu toe een burger gekilled en wilde vannacht blijkbaar de sl*t (of evt het meisje?), die overdag toch wel nuttig is/zijn bij het stemmen.

Ik vertrouw het niet helemaal.

Ik weet niet, maar het lijkt wel of de assasin enkel nuttig is tegen cults en dat hij de jager, wolf en sl*t niet kan mollen 's nachts.

edit: lees de post van remi nu. Ok, dan weten we wie Rob G en Lork zijn. Persoonlijk heb ik het sowieso niet op deze twee rollen. In totaal sterven er steeds 2 personen indien je de sl*t vastkrijgt en die assasin zit er al gewoon twee keer dik vet naast.

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me van wel. Assassins liggen de hele nacht te wachten op de ideale kill, dan kan een uurtje extra voor de wolf er ook wel bij:p Ik denk dat Remi dat wel zou verwerken in het verhaal.

@Remi: Mag de assassin vannacht weer een poging wagen aangezien hij niet heeft geschoten oid.

Zo ja, dan is het misschien handig om eens ff wat beter naar de assassin te kijken, want die heeft tot nu toe een burger gekilled en wilde vannacht blijkbaar de sl*t (of evt het meisje?), die overdag toch wel nuttig is/zijn bij het stemmen.

Nee , t gaat hierbij immers niet om t aantal kogels wat de Assassin heeft. daarbij komt ook de Assassin gebruikt geen kogels maar Pijl & boog, gif & messen. De assassin krijgt een betaald contract met zijn target, faalt de Assassin dan raakt hij z'n contract kwijt.

Ik ga iig voor lork of markrot!
mark heeft al een paar keer zitten vissen naar de rol van heks meisje en jager! rollen die je liever niet hebt dat ze bekend worden!!

De assasin is sowieso een good guy he. Ik neem het hem niet kwalijk iig. Gewoon niets doen is volgens mij ook het lameste wat je kan doen. Uiteindelijk zijn we een rol rijker en is er nog altijd geen burger gedood door de assasin. Als we het als burgers en good guys ook allemaal zacht spelen en niemand vermoorden dan komen we er echt niet.

Ik ga sowieso niet voor Lork, Markrot lijkt me dan weer iets aannemelijker. Ik weet neit waarom maar ik heb al lang een gevoel dat hij cult is. Hij was er ook als 1 van de eersten bij om Lessoe eraan te hangen. Terwijl Remi in zijn tekstje duidelijk maakte dat de cultisten zich al snel achter de rest schaarden.

Anyway Lork wordt het niet voor mij.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 10:55 ----------

Nee , t gaat hierbij immers niet om t aantal kogels wat de Assassin heeft. daarbij komt ook de Assassin gebruikt geen kogels maar Pijl & boog, gif & messen. De assassin krijgt een betaald contract met zijn target, faalt de Assassin dan raakt hij z'n contract kwijt.

Maar hij kan de wolf mollen dan toch of niet? De wolf is iedere nacht weg dus dan kan hij niet gedood worden door de assasin?

• Like
Waarderingen: X.
Hoeveel inactieven hebben we nu eigenlijk? Heb het idee dat we hun ook wat beter in de gaten moeten houden.

Ik ga even mijn theorie neerplanten, ik heb ergens het gevoel dat ik toch niet zo heel lang meer ga leven :p.

Ik verdenk er eerlijk gezegd Roth van om de wolf te zijn. Even beargumenteren :

Zoals ik al een tijdje denk zijn de iets minder actieve gasten eerder cults of wolven, ik zeg niet de inactieven, gewoon de minder actieven. Omdat zij er minder voordeel uithalen om te communiceren.

Toen ik dit aanhaalde heeft Roth dit als enige proberen onderuit halen ( misschien omdat we op het goede spoor zitten? ). Daarna stelde hij wel voor om mij te beschermen maar dat is gewoon een goeie cult/wolf move zodat hij al zeker iemand anders kan pakken dan mij die nacht.

En ten 3rde die R op het plaatje. Volgens mij is het geen toeval. Zoals ik zei kan Remi gelijk welk plaatje nemen van een weerwolf en dan zoekt hij er eentje met een R op...

Komen we uit op Rob P, Rob G en Roth. Waarvan ik van de Robbens bijna zeker ben dat het good guys zijn. Dan blijft Roth dus over..

En aangezien we voor de rest volledig in het duister tasten.. Laat maar even weten wat je ervan vindt guys, Roth natuurlijk ook :D. Wil nog niet meteen een stem uitbrengen zonder nadenken maar ik twijfel nu toch serieus.

Ik ga iig voor lork of markrot!
mark heeft al een paar keer zitten vissen naar de rol van heks meisje en jager! rollen die je liever niet hebt dat ze bekend worden!!

Dit i.c.m. de hint in het eerste verhaal "onaangename geur", zou wel eens genoeg kunnen zijn om op Markrot te stemmen.

Terug
Naar boven