XXL Nutrition

Weerwolf Game 5 : Special Edition

• Topic Starter Topic Starter
Alle verhalen staan in een spoiler in de OP.. Zo is t wat overzichtelijker & ken je gelijk alles doorlezen voor hints

Nice heb de dubbelganger hint ook gevonden, of toch hoe ik hem moet vinden, nu even zoeken, het gaat om de rol van de jager.

Die nummers vind ik ook niet deze keer :(

Waar heb jij die code gevonden?

Dat briefje lijkt idd sterk op een hint. 'de jager heeft mijn dubbelganger vermoord' zegt een geest uit het bos, dit kan op een bosdier/iets anders uit het bos oid duiden. Een boom wellicht? (als in omgehakt) Peerebaum? De hint duidt ongetwijfeld een evil rol aan. De hint versterkt mijn gedachte over Peerebaum tot nu toe (tenzij iemand een betere interpretatie kan vinden).
Waar staat die hint nou weer :roflol: waarom denkt iedereen altijd dat ik evil :P

Wat gaan we morgen nou doen?

Nee, maar hij is op dit moment nog veel te vaag voor iemand om hier iets aan te hebben. Als ik het wist zou ik het niet zeggen.

:o

Erg defensief. Des te meer verdacht.

Rijtje der eliminatie gaat nu als volgt:
Lork -> Peerebaum -> feedback

Misschien dat het ontcijferen van een hint hier verandering in gaat brengen.

Btw, als we tot 17.30 doen is de kans groot dat ik niet kan stemmen helaas.

Nu even aan het werk over de meest recente hint :)

Als je mij verdenkt heb je mn hints nog niet goed bekeken denk ik en ben je echt wel slecht bezig :rolleyes:

Wat gaan we morgen nou doen?

Maakt mij niet uit iig, ik volg de voetbal niet echt :') en heb examens. Kan zeker wel op tijd stemmen enzo dus voor mij is het geen probleem. Heb ook graag dat het spel gewoon blijft lopen.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 22:59 ----------

Nice heb alletwee de hints iig, jammer dat het over good guys gaat.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 23:02 ----------

Staat trouwens nog een mooie 3e hint in waar iedereen wss gewoon overkijkt, gaat helaas ook weer over een good guy. (niet helaas maar toch weer niemand om morgen op te hangen )

Beetje jammer dat de code iemand is waarvan we al ong. wisten dat het een onschuldige ziel is.

Ik zeg gewoon stemmen voor 20.30, vandaag waren ook ruim genoeg stemmen binnen voor die tijd. Waarschijnlijk wel een beetje afhankelijk van het verhaal over de nacht.

De vorige ronde was natuurlijk al klaar toen die hint ontdekt werd. Zal vandaag wel anders zijn.

Ben benieuwd wie er is opgevreten en neergeschoten door de assasin.

Ik denk wel te weten op wie ik ga stemmen deze ronde, maar wil ook eerst de argumentatie afwachten.

Nog 5 minuten en het spel kan verdergaan :popcorn:

Hmm hoop dat ie zo komt! heb nu ff pauze...

Ben benieuwd :)

f5f5f5f5f5ff5 fuaaaaark

Ik ben dood en toch heb ik mijn wekker opgezet :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Het is alweer de 3e nacht.

Veel burgers vallen tevreden in slaap na deze glorieuze dag. Een cultist is gedood.
Vele dromen over ’t geweldige moment van ’t slaan met stokken tegen ’t lichaam van Lessoe.
“Die klote cultist is mede verantwoordelijk voor de dood van onze vrienden:(

Maar vele realiseren zich ook dat ’t einde nog lang niet nabij is en ’t toeval wil dat ook deze nacht de wolf een slachtoffer heeft.
De wolf is weer op pad & komt aan bij ’t huis van Xavier63.
Een grote boom verheven over de anderen werpt zijn schaduwen over ’t huisje.

dark-forest-night-image-31002.jpg

Het huis heeft een duistere uitstraling en met bloed staat de tekst die de wolf er heeft geschreven nog steeds. De wolf geniet zichtbaar en gaat naar binnen. Boven ziet hij ’t ecto lichaam van Xavier 63, teleurgesteld dat hij is besluit hij er toch maar een feestmaal van t maken en hij maakt Xavier63 wakker. Xavier63 verstijfd van angst en haalt het niet eens in z’n hoofd om te vluchten. “Dit is te makkelijk, jij vuile k*tburger, ren burger ren” maar Xavier63 blijft stil zitten. De wolf besluit Xavier mee te nemen naar buiten en als wraak op zijn gedode en geliefde cultist Lessoe besluit hij Xavier een pijnlijk dood te geven. Hij begint met ’t bijten in Xavier63 zn hand. Xavier hoort zijn hand langzaam verbrijzelen en begint ’t uit te schreeuwen. “hahaha, burgertje burgertje toch”
De wolf geniet met volle teugen van dit bijzondere memorabele moment. Tranen schieten in z’n ogen van geluk. Dan merkt de wolf dat er 2 mensen aankomen. Met teleurstelling maakt hij snel een einde aan ’t leven van Xavier63 en vlucht.

De sl*t & Suicide Sid zien ’t lichaam liggen van Xavier liggen. Suicide Sid begint t huilen en de sl*t vind t een leuk moment. De sl*t heeft namelijk genoeg van alle doodnormale coïtus en wilt wel is weten hoe ’t voelt om een levensloos lichaam te rapen. De sl*t sleurt ’t lichaam mee naar Suicide Sid’s z’n huis en met zn 3e beleven ze nog een geweldige avond.

The Assassin maakt geen slachtoffer, zijn doelwit was niet thuis.

De wolf doodde Xavier63, hij was burger

Het is dag

Deze dag overslaan of tot 17.00?
Denemarken Portugal speelt om 18.00 dus is dan ruim voor de wedstrijd.

:roflol: wat een f*cked up einde

Terug
Naar boven