Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Ik vind dat we voor een "epic inactive cult burning" moeten gaan. Kane, Dudemeister en Anu op de brandstapel, heb een donkerbruin vermoeden dat daar twee (inactieve) cultisten tussen zitten :scratch:

Hoeveel cults zijn er uberhaupt? We hebben er al 2 doen branden, zouden er nog veel overschieten? Denk toch niet genoeg om nog echt het verschil te maken in een stemming, of zou ik dat fout aanvoelen?

Weet het niet wat betreft die "inactive cult burning". Feit is idd dat zowel Lessoe als Feedback niet de meest actieve spelers waren. Het zou best wel eens kunnen dat ze gewoon toekijken hoe we elkaar afslachten.

Hoeveel cults zijn er uberhaupt? We hebben er al 2 doen branden, zouden er nog veel overschieten? Denk toch niet genoeg om nog echt het verschil te maken in een stemming, of zou ik dat fout aanvoelen?

Weet het niet wat betreft die "inactive cult burning". Feit is idd dat zowel Lessoe als Feedback niet de meest actieve spelers waren. Het zou best wel eens kunnen dat ze gewoon toekijken hoe we elkaar afslachten.

Ik heb geen idee, Remi wil het ook al niet zeggen. Maar zo te horen denk jij aan acht ofzo? Meer?

mogelijke strategiën voor ons zijn nu:
* Inactive cult burning (kwarkvarken)
* De assassin er uit (een persoonlijk idee. Ik vind hem gewoon een loose cannon, nadat hij 2 keer er naast zat. Laten we blij zijn dat hij per ongeluk nog geen slachtoffers heeft kunnen maken... gaan we wachten totdat hij dat wel doet en er nog eens naast zit?) edit: optie valt weg.
* edit: Voorstel van Rob P om te kijken naar de Roth-stemmers
* Voorstel van origineel: stemmen op suicide sid
* terug op roth stemmen (jaap ja)
* ... ? iemand anders nog een idee? Werp het in de groep.

Laatst bewerkt:
Jonas --> feedback
Rob p -- feedback
Luc m -- feedbCk

Jaap Ja --> Roth
Lork --> Roth
Peerebaum --> Roth
Orgineel --> Roth

Thielen --> feedback
Biobeast --> feedback
Roth --> feedback
Subgenious --> feedback
Markrot --> feedback
Suicide Sid --> feedback

feedback --> Markrot

kwarkvarken --> anu

Dit waren de stemmen gister, mssn zijn de roth stemmers ook verdacht. Iig een moet daar wel een cult tussen zitten. Immers als feedback een cult was zullen ze toch geprobeerd hebben die te redden..

Jonas --> feedback
Rob p -- feedback
Luc m -- feedbCk

Jaap Ja --> Roth
Lork --> Roth
Peerebaum --> Roth
Orgineel --> Roth

Thielen --> feedback
Biobeast --> feedback
Roth --> feedback
Subgenious --> feedback
Markrot --> feedback
Suicide Sid --> feedback

feedback --> Markrot

kwarkvarken --> anu

Dit waren de stemmen gister, mssn zijn de roth stemmers ook verdacht. Iig een moet daar wel een cult tussen zitten. Immers als feedback een cult was zullen ze toch geprobeerd hebben die te redden..

Misschien wel een goed idee, feedback had hun onrechtstreeks richting Roth gewezen. Dus het is mogelijk. Langs de andere kant kunnen ze gewoon misleid zijn geweest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.086
Het sneeuwt

Een aantal dorpsbewoners zitten om een kampvuur te discussieren over de moorden.
Het zijn Biobeast, Rob G & BearelleJonas.

Monniken, gekleed in zwarte kleding lopen af op de dorpsbewoners bij ’t vuur. Één monnik begint gebedjes op te lezen. “The end is near may God protect you in these dark times and may he have mercy on you’re soul” . Biobeast, Rob G & BearelleJonas word bevolen om op hun knieén te gaan. De monniken beginnen om de 3 de mannen heen te staan in een kring en beginnen te zingen. Één daarvan gooit wat water over de gezichten heen en zegt “This water alone, will not make you pure… Only blood does.”

red_moon__1440x900.jpg

3 Priesters komen naar voren en halen een zogezegd “holy blade” tevoorschijn . 3 Priesters pakken ieder een hand & snijden allen in de handpalm van Biobeast, Rob G & BearelleJonas, bloed vloeit uit de wonden en worden gezuiverd met heilig water. Één monnik zegt “You all are now pure”.
Biobeast & BearelleJonas staan tevreden op, maar Rob G blijft op zijn knieén. Zijn hart gaat als een razende tekeer en hij begint te snakken naar adem. “Hij is vergiftigd” zegt Biobeast , Maar dan gaat ook ’t hart van Biobeast & BearelleJonas te keer. Ze vallen bewusteloos op de grond.

Een tijdje later openen Biobeast & BearelleJonas hun ogen. Naast hun zien ze ’t verscheurde lichaam van Rob G liggen.

Rob G is vermoord door de wolf, hij was De Roddelaar.

Het is dag tot 20.30

De groep van de Roddelaar valt uiteen. Je mag dus niet meer pm'en !

Mooi we kunnen weer verder, wat zeggen jullie van suicide sid?

Heb geen idee :(

Anyway, mogelijke strategiën voor ons zijn nu:
* Inactive cult burning (kwarkvarken)
* De assassin er uit (een persoonlijk idee. Ik vind hem gewoon een loose cannon, nadat hij 2 keer er naast zat. Laten we blij zijn dat hij per ongeluk nog geen slachtoffers heeft kunnen maken... gaan we wachten totdat hij dat wel doet en er nog eens naast zit?)
* edit: Voorstel van Rob P om te kijken naar de Roth-stemmers
* ... ? iemand anders nog een idee? Werp het in de groep.

Inactieve cults, dat wil zeggen nog 2-3 nachten stemmen op cults met de kans dat het burgers zijn. En dus tegen die 3 nachten weer kans op 3 burgers dood door de wolf.

De assasin heeft nog niemand gemold. Van zijn eerste slachtoffer weten we niet of het een cult of een good guy was. Zijn 2e slachtoffer was de sl*t , waarvan er nog mensen waren die niet wisten wat ermee te doen en waarvan er nu nog zijn die ze willen hangen.

+ nu is de kans dat hij een burger molt al een stuk minder groot. En ik weet dat dit raar klinkt maar ik vind het het risico waard. Jullie spelen het allemaal liever op safe en willen er weer cultjes uit stemmen maar hoe langer dit spel doorgaat hoe meer burgers de wolf pakt imo. ( + heb dinsdag nogal een belangrijk examen zou me niet slecht uitkomen moest die wolf tege nzaterdag gepakt zijn :D)

Wel een goed idee om de stemming van gisteren te analyseren. Nu stel dat Roth toch de wolf is dan hebben ze gewoon een cult opgeofferd daarvoor. ( zou prachtig gespeeld zijn)

Voor de rest ga ik wachten op het nieuwe verhaal.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 09:54 ----------

Potverdomme

Damn, Rob G de roddelaar? Dacht dat hij de assassin was en Lork de sl*t... zat er dus kei hard naast :s Ok, voorstel twee valt bij deze dus weg. De roddelaar weg is wel een harde klap :s

En je vermoeden dat Rob G de assasin was is hiermee dus ook ontkracht Sid.

Miljaarde, hier ben ik echt niet blij mee :(.

Ja, idd. Lijkt me obvious wat jij en rob g zijn. Ik denk niet dat ik gauw op je ga stemmen. Maar je verwarrende post/allusies over je rol maakten je soms wel verdacht.

Als er vandaag niemand met een goed voorstel komt stem ik op de assasin (Sorry, robbie). Ik vind dat eigenlijk een rol die evenveel kwaad kan doen dan goed. edit: plus je zat er al 2 (!!) keer naast!

Damn, Rob G de roddelaar? Dacht dat hij de assassin was en Lork de sl*t... zat er dus kei hard naast :s Ok, voorstel twee valt bij deze dus weg. De roddelaar weg is wel een harde klap :s

Zou je denken Douchebag? Sjonge jonge. Theorie om de assassin er uit te werken slaat ook als een slappe lul op een drumstel.

Thnx voor het spel Remi!

Succes allemaal!

3 priesters duidt volgens mij trouwens op 3 cults. Dan waren er in totaal 5, lijkt me wel logisch. Voor de rest ook weer hints over good guys. Vind niet meteen iets over de bad guys. Als het zo blijft ga ik straks gewoon neerzetten wie ik allemaal verdenk van cults. En gaan we er gewoon hard voor vandaag. Rob G eruit is echt een kaakslag imo.

En je vermoeden dat Rob G de assasin was is hiermee dus ook ontkracht Sid.

Miljaarde, hier ben ik echt niet blij mee :(.

Wordt daarmee ook ontkracht dat lork de sl*t is?

Dacht dat Rob G assassin was omdat hij toevallig nadat de assassin een mislukte aanslag wou plegen op de sl*t, Rob G opeens vond dat Lork goed was (terwijl hij de dag ervoor zei dat Lork zijn cum bucket ging worden).

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 10:01 ----------

Zou je denken Douchebag? Sjonge jonge. Theorie om de assassin er uit te werken slaat ook als een slappe lul op een drumstel.

Thnx voor het spel Remi!

Succes allemaal!

Waarom, hij lijkt mij blijk te geven van niet te weten waar hij mee bezig is. dan zijn we er beter vanaf. maar we weten niet wie de assassin is, dus ja... kan ik niet meer op hem stemmen. :(

Niet persee Sid. Kijk ook goed naar het verhaal van vandaag. Rob G was de roddelaar dus kan hij gewoon meerdere touwtjes trekken. Lork is imo de sl*t. Geen twijfel. Hij gaat er niet uit.

De assasin weet evenveel als wij allemaal he. Moest feedback gisteren een burger geweest zijn dan moesten we vandaag onszelf maar allemaal ophangen? Ik heb je voor voor een goodguy maar je redenering om de assasin eruit te stemmen slaat echt nergens op.

3 Priesters komen naar voren en halen een zogezegd “holy blade” tevoorschijn . 3 Priesters pakken ieder een hand & snijden allen in de handpalm van Biobeast, Rob G & BearelleJonas, bloed vloeit uit de wonden en worden gezuiverd met heilig water. Één monnik zegt “You all are now pure”.

Wat kunnen we met het getal 33, volgens mij zit daar ook een boodschap in richting de wolf.

Gvd Jaap :p. De wolf bevind zich in ons midden. 33/2 = 16,5 = 17. En wie staat er op 17 :').

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 10:07 ----------

Of naar beneden afgerond 16, ik vertrouw ze iig alle2 niet.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 10:08 ----------

Meteen het eerste voorstel van de dag : 16&17 eruit. Eentje via de burgers eentje via de assasin? We kunnen er van uitgaan dat hij meeleest en ons ook wel gewoon gaat volgen.

Gvd Jaap :p. De wolf bevind zich in ons midden. 33/2 = 16,5 = 17. En wie staat er op 17 :').

Meteen het eerste voorstel van de dag : 16&17 eruit. Eentje via de burgers eentje via de assasin? We kunnen er van uitgaan dat hij meeleest en ons ook wel gewoon gaat volgen.

Kane is mij inderdaad ook iets te stil, andere spellen was hij juist 1 van de actiefste. Als er vandaag niet meer hints ontdekt worden stem ik wederom voor Roth, suicide sid staat trouwens ook hoog op mijn watchlist. De aandacht vestigen om de assasin eruit te werken lijkt me nogal een verspilde actie in de zoektocht naar de wolf.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.099

Erg fascinerend om te zien hoe jullie sommige dingen als hints zien & net zo lang blijven ontcijferen totdat je t antwoord krijgt wat je wilt, namelijk een antwoord wat leid naar degene die je al verdacht.

33 was geen hint

Erg fascinerend om te zien hoe jullie sommige dingen als hints zien & net zo lang blijven ontcijferen totdat je t antwoord krijgt wat je wilt, namelijk een antwoord wat leid naar degene die je al verdacht.

33 was geen hint

Toevallig iig :p, het eerste wat in me opkwam was "de wolf bevind zich in ons midden" delen door 2 et voila.

Maar het feit dat je zegt dat 33 geen hint is, doet me dan vermoeden dat de R in het plaatje wel een hint is. Aangezien we daar pagina's over zitten te discussieren en je daar niets van zegt :D.

Terug
Naar boven