AndroidHealthClinic

Weerwolf Game 5 : Special Edition

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
...

Ik weet het niet hoor, maar varken die onnodig op anu stemt en zo zich veilig wilt stellen.. laat hij zijn culten stikken of speelt hij het burgermietje.

vanmiddag present en ga ik het verhaal lezen en ontcijferen

Kane is mij inderdaad ook iets te stil, andere spellen was hij juist 1 van de actiefste. Als er vandaag niet meer hints ontdekt worden stem ik wederom voor Roth, suicide sid staat trouwens ook hoog op mijn watchlist. De aandacht vestigen om de assasin eruit te werken lijkt me nogal een verspilde actie in de zoektocht naar de wolf.

Ik volg iig, uitgaande van die R die we volgens mij nu wel effectief als hint mogen zien. Roth, Rob P, Markrot en ik ( Bearellejonas) zitten met een R in de naam. Rob P sowieso niet, ik normaal ook niet, Rob G is eruit sinds gisteren. Roth staat voor mij op nr.1 maar door die R twijfel ik nu wel weer over Markrot ook :o.

Sid heeft het gewoon al van in het begin niet zo op de assasin, omdat hij het over het algemeen volgens mij liever veilig speelt en de assasin neemt volgens hem teveel risico. Dus het lijkt me niet meteen een verwijzing te zijn dat hij slecht is.

De wolf is gewoon Remi zelf!

Ik volg iig, uitgaande van die R die we volgens mij nu wel effectief als hint mogen zien. Roth, Rob P, Markrot en ik ( Bearellejonas) zitten met een R in de naam. Rob P sowieso niet, ik normaal ook niet, Rob G is eruit sinds gisteren. Roth staat voor mij op nr.1 maar door die R twijfel ik nu wel weer over Markrot ook :o.

Sid heeft het gewoon al van in het begin niet zo op de assasin, omdat hij het over het algemeen volgens mij liever veilig speelt en de assasin neemt volgens hem teveel risico. Dus het lijkt me niet meteen een verwijzing te zijn dat hij slecht is.

Van Markroth weet ik ook nog niet helemaal aan welke kant hij staat, Lork, kwarkvarken, Dudemeister en Peerebaum hebben trouwens ook een R in de naam;). Roth staat voor mij nog steeds als hoofdverdachte wat na gister alleen maar versterkt is maar het blijft een risico om op basis van een R in de naam te stemmen...

Tegen Sid heb ik misschien ook enkele mogelijke aanwijzingen waar ik me nu nog niet over uit wil laten maar vertrouw hem in iedergeval niet te snel. Hij heeft ook meerdere engsinds subtiele merkwaardige posts in dit topic.

Van Markroth weet ik ook nog niet helemaal aan welke kant hij staat, Lork en kwarkvarken hebben trouwens ook een R in de naam;). Roth staat voor mij nog steeds als hoofdverdachte wat na gister alleen maar versterkt is maar het blijft een risico om op basis van een R in de naam te stemmen...

Kwarkvarken heeft er twee :trollface:

Vanaf nu voor mij geen pussyvotes meer, maar er mag wel iets gedaan worden aan de inactieve cultisten.

Laatst bewerkt:
Verdomme ik wil door spelen. ****ing jager had je dit niet aan zien komen?! :p

Naja, wachten op pot 6 dan maar...

:roflol: nice move :D

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 10:41 ----------

Even het lijstje van mijn verdachten/onzekerheden : Kwarkvarken, maar door zijn rare move van gisteren weet ik het ook niet meer , Orgineel, Markrot ( niet zeker ), Suicide Sid ( ik denk goed maar ik wacht op wat bewijs van Jaap ja), Luc M ( weten we niet veel over ), Kane, Roth, Dudemeister en Peerebaum.

3 cults, 1 wolf dus indien we dit nog wa kunnen afslanken..

Anu is gewoon de heks volgens mij, raqi zal voor iraq staan zijnde Anu, + hij is inactief en dat is de heks duidelijk ook. Iemand opmerkingen over het lijstje :D. Come at me!

Ik zit op mn tel dus kan ff niet heel goed kijken.

Maar jonas ik zou uit jou verdachten lijstje eens goed kijken wie er op roth heeft gestemd. Ik heb zelf op feedback gestemd toen de stemmen nagenoeg gelijk waren. Als cult zijnde lijkt me dat niet slim tenzij roth de wolf zou zijn. Persoonlijk denk ik niet dat hij de wolf is.

Die last minute switches naar feedback was duidelijk een opoffering door de cults. Misschien gevolgd door enkele onzekere burgers maar goed. Ik denk dat we met Roth wel op het juiste spoor zaten. Feit ook dat Remi toegeeft dat die "33" geen typ is wil dus indirect zeggen dat die "R" in het plaatje wel als typ mag worden beschouwd.

Ik raad mensen aan om die "RAQI" typ trouwens nog eens grondig na te gaan. ;)

Ik stem Roth

Mssn moeten we maar eens gaan nadenken over jaap ja!
in de vorige ronde was hij duidelijk aanwezig. nu veel minder! suicide heeft zowiezo een rol. anders had ie wwl zitten janken in het begin!

K*tspel :p. Degene die ik er dan echt verdenk van cult te zijn stemt als eerste op Roth. Mind****. Jaap ja zoekt altijd goed achter hints en is er ook al met een paar goeie gekomen, verdenk hem nergens van.

Mja, ben niet meer voor de assassin er uit te stemmen. Ik was voor omdat ik dacht zeker te weten wie hij was en omdat ik dat gewoon zo een kakrol vind (in die zin dat als hij niet weet wat hij doet, gewoon even gevaarlijk is als de wolf zelf). Ik snap niet waarom jullie dit zo een rare redenering vinden? Of ben ik naïef? Maar ik weet niet wie de assassin, dus ga ik mij er niet mee bezig houden om hem er uit te stemmen.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 11:04 ----------

mogelijke strategiën voor ons zijn nu:
* Inactive cult burning (kwarkvarken)
* De assassin er uit (een persoonlijk idee. Ik vind hem gewoon een loose cannon, nadat hij 2 keer er naast zat. Laten we blij zijn dat hij per ongeluk nog geen slachtoffers heeft kunnen maken... gaan we wachten totdat hij dat wel doet en er nog eens naast zit?) edit: optie valt weg.
* edit: Voorstel van Rob P om te kijken naar de Roth-stemmers
* Voorstel van origineel: stemmen op suicide sid
* terug op roth stemmen (jaap ja)
* ... ? iemand anders nog een idee? Werp het in de groep.

De assasin kan je ook gewoon hints geven om iemand te vermoorden he Sid, bij de wolf kan je dat niet. Snap je ook wel met die loose-cannon theorie maar imo zijn wij dat allemaal ook als we stemmen he. Hij zal ook maar uitgaan van mogelijke hints en wat hij denkt goed te zijn. En de kans op cults knallen wordt alleen maar groter.

Jammer dat Rob G dood is, hij was een sterke proponent voor het goede.

Die last minute switches naar feedback was duidelijk een opoffering door de cults. Misschien gevolgd door enkele onzekere burgers maar goed. Ik denk dat we met Roth wel op het juiste spoor zaten. Feit ook dat Remi toegeeft dat die "33" geen typ is wil dus indirect zeggen dat die "R" in het plaatje wel als typ mag worden beschouwd.

Ik raad mensen aan om die "RAQI" typ trouwens nog eens grondig na te gaan. ;)

Ik stem Roth

Het lijkt me sterk dat als de cults hun aandacht wilden afleiden naar een ander, dat ze een medecultist kiezen. Vooral omdat de verdenking op een gegegeven moment op mij viel, dan hadden ze ook gewoon mij kunnen aanwijzen als schandpaaltje.

Btw gezien het verhaal wijst het er sterk op dat beast en jonas samen met rob g in het roddelgroepje zaten. Het lijkt me heel sterk dat de roddelaar (goede rol) met cultisten een groepje zou kunnen vormen, dus dit wijst er denk ik op dat jullie aan de goede zijde staan. Als jullie willen dat ik dit weghaal zeg het maar, want ik zie dit niet als bewijs maar eerder als een vermoeden.

Mja, ben niet meer voor de assassin er uit te stemmen. Ik was voor omdat ik dacht zeker te weten wie hij was en omdat ik dat gewoon zo een kakrol vind (in die zin dat als hij niet weet wat hij doet, gewoon even gevaarlijk is als de wolf zelf). Ik snap niet waarom jullie dit zo een rare redenering vinden? Of ben ik naïef? Maar ik weet niet wie de assassin, dus ga ik mij er niet mee bezig houden om hem er uit te stemmen.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 11:04 ----------

mogelijke strategiën voor ons zijn nu:
* Inactive cult burning (kwarkvarken)
* De assassin er uit (een persoonlijk idee. Ik vind hem gewoon een loose cannon, nadat hij 2 keer er naast zat. Laten we blij zijn dat hij per ongeluk nog geen slachtoffers heeft kunnen maken... gaan we wachten totdat hij dat wel doet en er nog eens naast zit?) edit: optie valt weg.
* edit: Voorstel van Rob P om te kijken naar de Roth-stemmers
* Voorstel van origineel: stemmen op suicide sid
* terug op roth stemmen (jaap ja)
* ... ? iemand anders nog een idee? Werp het in de groep.

+1, roddelaar en sl*t zijn leuk bedacht, maar assassin vind ik echt een slechte rol. Draagt niets bij aan het spel imo, eerder word je er hard door genaaid. En dan pikt hij toevallig de wolf uit, en dan is het hele spel gebroken. Ik vind dat de wolf er alleen uit zou mogen kunnen door stemming, zo is het spel bedoeld imo. In toekomstige edities aub deze kakrol weglaten :D

Over Lork, en eerste wilde hij de aandacht van Lessoe afleiden, vervolgens de aandacht van feedback. Beide cultisten. Mijn cult-o-meter slaat sterk af bij hem. Heb ook geen hint richting hem gevonden die op een goede rol kan wijzen, wat wel bij aardig wat andere overlevenden het geval is. Dus bij deze wordt de eerste teerling geworpen: Lork

De assasin kan je ook gewoon hints geven om iemand te vermoorden he Sid, bij de wolf kan je dat niet. Snap je ook wel met die loose-cannon theorie maar imo zijn wij dat allemaal ook als we stemmen he. Hij zal ook maar uitgaan van mogelijke hints en wat hij denkt goed te zijn. En de kans op cults knallen wordt alleen maar groter.

Ok, dat is waar... maar wat heb jij liever er uitgeschoten worden omdat één iemand je verdacht vond? Of er uitgestemd worden door een meerderheid van de stemmen? Maar idd, je hebt wel gelijk. Het is meer een irrationele kwestie bij mij dan dat het op iets gebaseerd is. Maar goed, eigenlijk maakt het niets uit. We weten niet wie het is, dus zou het sowieso niet de prioriteit moeten zijn wat betreft onze zorgen.

Ik vind het iig geen slechte rol :p. Het geeft een extra ''edge'' aan het spel.+ zoals ik al zei kan je hem gewoon hints geven en als je er eens 2 mensen uitwilt dan zal dat ook wel gebeuren. Maarjah ik denk dat het ook ligt aan het feit dat ik liever wat meer risico pak.

Zoals al gezegd ga ik je niet volgen met Lork omdat hij volgens mij de sl*t is. Lijkt me dus zeker een waardeloze ophanging. Voor de rest zit ik redelijk vast. Ik had sterke cultgevoelens bij Kane en voor Roth de wolf maar nu Kane als eerste op Roth stemt moet ik alles weer herzien :(.

Waarom denk je dat Lork de sl*t kan zijn? Ik vind hem op dit moment de nr.1 verdachte voor cult.

En wat denk je van peer? Die geeft bij mij ook grote signalen op mijn gaydar.

Omstandigheden :p, + hij heeft er zelf ook al wat hints over laten vallen.

Dunno, peer laat ik wat buiten beschouwing omdat Remi een verhaaltje typte met : "burgers die eerst stil waren beginnen langzaamaan wat meer te communiceren" en net op dat moment was peerebaum er.

Als we uitgaan van de inactieve cults dan is peerebaum geen slechte optie. Maar ik wil vandaag echt veel liever voor de hoofdmaaltijd gaan :p. Ik vind niet dat we er nu zo goed voor staan. Hoop burgers eruit, sinds vannacht ook de roddelaar, die een enorm voordeel was imo. Langs de andere kant zitten we qua hints weer redelijk vast. Buiten dat er nog 3 cults zijn en 1 wolf.

Het lijkt me sterk dat als de cults hun aandacht wilden afleiden naar een ander, dat ze een medecultist kiezen. Vooral omdat de verdenking op een gegegeven moment op mij viel, dan hadden ze ook gewoon mij kunnen aanwijzen als schandpaaltje.
De cults hadden al opgemerkt dat er twijfel (door burgers) heerste richting Feedback. We kennen de cults hun aantallen niet dus het was of de wolf (Roth) die dreigde eruit te gaan of een cult. Echt veel keus om nog iemand anders onopvallend naar voor te schuiven was er niet.

Ik had sterke cultgevoelens bij Kane en voor Roth de wolf maar nu Kane als eerste op Roth stemt moet ik alles weer herzien :(.
Doe dat mijn jonge doe dat. ;)

Terug
Naar boven