Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kane is mij inderdaad ook iets te stil, andere spellen was hij juist 1 van de actiefste. Als er vandaag niet meer hints ontdekt worden stem ik wederom voor Roth, suicide sid staat trouwens ook hoog op mijn watchlist. De aandacht vestigen om de assasin eruit te werken lijkt me nogal een verspilde actie in de zoektocht naar de wolf.
.Ik volg iig, uitgaande van die R die we volgens mij nu wel effectief als hint mogen zien. Roth, Rob P, Markrot en ik ( Bearellejonas) zitten met een R in de naam. Rob P sowieso niet, ik normaal ook niet, Rob G is eruit sinds gisteren. Roth staat voor mij op nr.1 maar door die R twijfel ik nu wel weer over Markrot ook.
Sid heeft het gewoon al van in het begin niet zo op de assasin, omdat hij het over het algemeen volgens mij liever veilig speelt en de assasin neemt volgens hem teveel risico. Dus het lijkt me niet meteen een verwijzing te zijn dat hij slecht is.
. Roth staat voor mij nog steeds als hoofdverdachte wat na gister alleen maar versterkt is maar het blijft een risico om op basis van een R in de naam te stemmen...Van Markroth weet ik ook nog niet helemaal aan welke kant hij staat, Lork en kwarkvarken hebben trouwens ook een R in de naam. Roth staat voor mij nog steeds als hoofdverdachte wat na gister alleen maar versterkt is maar het blijft een risico om op basis van een R in de naam te stemmen...

nice move 
. Come at me!
Die last minute switches naar feedback was duidelijk een opoffering door de cults. Misschien gevolgd door enkele onzekere burgers maar goed. Ik denk dat we met Roth wel op het juiste spoor zaten. Feit ook dat Remi toegeeft dat die "33" geen typ is wil dus indirect zeggen dat die "R" in het plaatje wel als typ mag worden beschouwd.
Ik raad mensen aan om die "RAQI" typ trouwens nog eens grondig na te gaan.
Ik stem Roth
Mja, ben niet meer voor de assassin er uit te stemmen. Ik was voor omdat ik dacht zeker te weten wie hij was en omdat ik dat gewoon zo een kakrol vind (in die zin dat als hij niet weet wat hij doet, gewoon even gevaarlijk is als de wolf zelf). Ik snap niet waarom jullie dit zo een rare redenering vinden? Of ben ik naïef? Maar ik weet niet wie de assassin, dus ga ik mij er niet mee bezig houden om hem er uit te stemmen.
---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 11:04 ----------
mogelijke strategiën voor ons zijn nu:
* Inactive cult burning (kwarkvarken)
* De assassin er uit (een persoonlijk idee. Ik vind hem gewoon een loose cannon, nadat hij 2 keer er naast zat. Laten we blij zijn dat hij per ongeluk nog geen slachtoffers heeft kunnen maken... gaan we wachten totdat hij dat wel doet en er nog eens naast zit?) edit: optie valt weg.
* edit: Voorstel van Rob P om te kijken naar de Roth-stemmers
* Voorstel van origineel: stemmen op suicide sid
* terug op roth stemmen (jaap ja)
* ... ? iemand anders nog een idee? Werp het in de groep.

De assasin kan je ook gewoon hints geven om iemand te vermoorden he Sid, bij de wolf kan je dat niet. Snap je ook wel met die loose-cannon theorie maar imo zijn wij dat allemaal ook als we stemmen he. Hij zal ook maar uitgaan van mogelijke hints en wat hij denkt goed te zijn. En de kans op cults knallen wordt alleen maar groter.
. Het geeft een extra ''edge'' aan het spel.+ zoals ik al zei kan je hem gewoon hints geven en als je er eens 2 mensen uitwilt dan zal dat ook wel gebeuren. Maarjah ik denk dat het ook ligt aan het feit dat ik liever wat meer risico pak.
.
, + hij heeft er zelf ook al wat hints over laten vallen.
. Ik vind niet dat we er nu zo goed voor staan. Hoop burgers eruit, sinds vannacht ook de roddelaar, die een enorm voordeel was imo. Langs de andere kant zitten we qua hints weer redelijk vast. Buiten dat er nog 3 cults zijn en 1 wolf.De cults hadden al opgemerkt dat er twijfel (door burgers) heerste richting Feedback. We kennen de cults hun aantallen niet dus het was of de wolf (Roth) die dreigde eruit te gaan of een cult. Echt veel keus om nog iemand anders onopvallend naar voor te schuiven was er niet.Het lijkt me sterk dat als de cults hun aandacht wilden afleiden naar een ander, dat ze een medecultist kiezen. Vooral omdat de verdenking op een gegegeven moment op mij viel, dan hadden ze ook gewoon mij kunnen aanwijzen als schandpaaltje.
Doe dat mijn jonge doe dat.Ik had sterke cultgevoelens bij Kane en voor Roth de wolf maar nu Kane als eerste op Roth stemt moet ik alles weer herzien.