AndroidHealthClinic

Weerwolf Game 5 : Special Edition

De cults hadden al opgemerkt dat er twijfel (door burgers) heerste richting Feedback. We kennen de cults hun aantallen niet dus het was of de wolf (Roth) die dreigde eruit te gaan of een cult. Echt veel keus om nog iemand anders onopvallend naar voor te schuiven was er niet.

Doe dat mijn jonge doe dat. ;)

Jawel... MIJ! Feedback was al een sterke tegenstander van mij (zij stemde op mij voor ik op haar stemde). Orgineel, die waarschijnlijk als sterke speler word gezien (ook al heeft hij het met 1 ding mis) wees ook al het vingertje mijn kant op. Er had een hele aardverschuiving richting mijn ass kunnen plaatsvinden. Deze post maakt jou al iets verdachter makker ;)

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 11:31 ----------

Best apart dat iedereen overstapt van Roth naar feedback. Mensen die er in eerste intantie zo van overtuigd waren dat hij de wolf is. :rolleyes:

Geen idee wat ik er van moet denken.

En zie deze post eens. Hmmmmmmm :rolleyes:

Een rare situatie vond ik gisteren trouwens ook orgineel zijn reactie naar feedback toe. Toen hij zei dat ze nog haar stem naar Roth kon veranderen en dit niet heeft gedaan. Orgineel is sowieso een sterke speler maar ik heb er niet echt een goed gevoel bij.

Het feit dat feedback haar stem niet naar Roth veranderde wijst dan weer in Roth's nadeel..

Jawel... MIJ! Feedback was al een sterke tegenstander van mij (zij stemde op mij voor ik op haar stemde). Orgineel, die waarschijnlijk als sterke speler word gezien (ook al heeft hij het met 1 ding mis) wees ook al het vingertje mijn kant op. Er had een hele aardverschuiving richting mijn ass kunnen plaatsvinden. Deze post maakt jou al iets verdachter makker ;)

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 11:31 ----------

En zie deze post eens. Hmmmmmmm :rolleyes:
Ik verdacht?!

Jij had ook evengoed een cult kunnen zijn eh. ;)

Feedback veranderde wel naar Roth geloof ik, ze had mij heel lang erop staan, maar veranderde op het einde uit eigenbelang. Zal het nog even terugzoeken.

Maar wat je zegt over orgineel werpt het wel in een nieuw licht, ik had tot nu toe alleen nog maar een goed gevoel over hem (en nog steeds wel).

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 11:35 ----------

Ik verdacht?!

Jij had ook evengoed een cult kunnen zijn eh. ;)

Ik heb de afgelopen dagen denk ik wel bewezen aan de goede kant te staan. Wie was de voorvechter voor de ondergang van lessoe? En van feedback?

Ik weet het soms niet goed van orgineel. Hij wacht gisteren ook lang met stemmen en zat vooral door insinueringen burgers aan te manen om van kant te veranderen of alles in twijfel te trekken.

Langs de andere kant wou hij gisteren feedback eraan en vandaag roth, qua feedback zat ie iig al goed. + ook de insinuering naar mij toe dat ik me wel heel verdacht maak als feedback burger was :rolleyes: . Maar aangezien het gewoon een sterke speler is kan hij evengoed een erg allerte burger zijn.

Feedback heeft niet op Roth gestemd, maar heeft wel gezegd:

Ff een vraagje hoor.
Stel dat ik stem op roth, moet de burgemeester dan beslissen?

Waarop BJ antwoordde dat zij al te ver achter stond.
Dit betekent dat zij wel bereid was te veranderen, maar besefte dat haar positie niet meer te redden viel.

Ok, orgineel is dus niet 100% zuiver, maar ik heb bij hem wel een VEEL beter gevoel als bij lork en peerebaum, en ook een klein beetje bij kane.
Ik zou die 3 er in die volgorde willen uitstemmen, maar als ik concrete zaken kan horen om niet 1 van die 3 eruit te stemmen ben ik daar natuurlijk gevoelig voor.

Was een mooie kans om zo Roth minder verdacht te doen voorkomen. Feedback wist ongetwijfeld wie en wat Roth was!!

Op dit moment ben ik het meest eens met de beredenering van markrot

Lork moet je echt van je lijst schrappen Markie :p. Hij is gewoon het sletje :D. Het probleem is natuurlijk dat ik dit moeilijk kan onderbouwen. Het gaat a over bepaalde tips die hij zelf gaf ( bv zijn locatie :') ) en b over suicide sid zijn theorie met Rob G als assasin en Lork als sl*t, hij blijkt de roddelaar te zijn maar dit doet niet meteen afbreuk aan Sid zijn theorie dat Lork het sletje is.

Peerebaum kan wel een inactieve cult zijn, beetje zoals feedback en lessoe.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 11:45 ----------

Was een mooie kans om zo Roth minder verdacht te doen voorkomen. Feedback wist ongetwijfeld wie en wat Roth was!!

Het FEIT is echter dat ze niet veranderde.

De reden daarachter is gissen.

Welke andere reden kan er dan zijn ???

Moest ze burger zijn, had ze kost wat kost wel op Roth gestemd om haar eigen te redden. Zij was er gewoon van op de hoogte dat Roth zijn rol meer waarde had. wolf *kuch*

Lork moet je echt van je lijst schrappen Markie :p. Hij is gewoon het sletje :D. Het probleem is natuurlijk dat ik dit moeilijk kan onderbouwen. Het gaat a over bepaalde tips die hij zelf gaf ( bv zijn locatie :') ) en b over suicide sid zijn theorie met Rob G als assasin en Lork als sl*t, hij blijkt de roddelaar te zijn maar dit doet niet meteen afbreuk aan Sid zijn theorie dat Lork het sletje is.

Peerebaum kan wel een inactieve cult zijn, beetje zoals feedback en lessoe.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 11:45 ----------

idd, doet geen afbreuk. Wat we wel weten dan is dat Rob G in contact stond met de assassin, maar dat is het dan ook. Hoe raar Lork zijn eerdere gedrag is, ik denk dat we hem (voorlopig) als sl*t kunnen beschouwen.

En of feedback haar stem had veranderd of niet... het had eigenlijk niets uitgemaakt.

Laatst bewerkt:
Ik heb die hints gemist, maar ik wil je geloven. Zoals ik al eerder zei heb ik ahv hints en gedrag een sterk vermoeden aan welke kant jij staat.

Maar als hij aan de goede kant staat, dan heeft hij af en toe wel vreemd gespeeld.

Het feit dat peerebaum inactief is maakt hem opzich wel verdachter, onder de radar blijven is een goede strategie om niet verdacht te worden, en voor de wolf is dit ESSENTIEEL. Althans, in alle voorgaande spellen zie ik dat de wolf ofwel weinig post, ofwel erg passief (niet aanvallend, op de man spelend) zich opstelt.

Dan wijzig ik bij deze naar peerebaum

Ok, orgineel is dus niet 100% zuiver, maar ik heb bij hem wel een VEEL beter gevoel als bij lork en peerebaum, en ook een klein beetje bij kane.

Ik kan me nog een hint herinneren over een lange boom die een huisje in de schaduw wierp? Duidde dat niet op Peerebaum?

Waar is dat? Zou kunnen duiden op een evil rol. De 'schaduw'.

Verhaal 7 dag 4

Het is alweer de 3e nacht.

Veel burgers vallen tevreden in slaap na deze glorieuze dag. Een cultist is gedood.
Vele dromen over ’t geweldige moment van ’t slaan met stokken tegen ’t lichaam van Lessoe.
“Die klote cultist is mede verantwoordelijk voor de dood van onze vrienden:(

Maar vele realiseren zich ook dat ’t einde nog lang niet nabij is en ’t toeval wil dat ook deze nacht de wolf een slachtoffer heeft.
De wolf is weer op pad & komt aan bij ’t huis van Xavier63.
Een grote boom verheven over de anderen werpt zijn schaduwen over ’t huisje.

We kunnen ook gewoon voor beiden gaan he Roth en Peerebaum. Qua Roth twijfel ik echt maar ik ben bereid het risico te nemen zodat we morgen dan ofwel eindelijk de wolf hebben ofwel duidelijk eens alles moet herzien maar dan is het Roth mysterie iig opgelost. Misschien helaas als burger, maar redeneer ook mee dat de wolf vannacht weer mag doden en dat hij de burgers maar voor het uitpikken heeft.

Dus de ene via stemming en de andere via de assasin. Kunnen we meteen ook eens echt gebruik maken van die rol.

Ik heb die hints gemist, maar ik wil je geloven. Zoals ik al eerder zei heb ik ahv hints en gedrag een sterk vermoeden aan welke kant jij staat.

Maar als hij aan de goede kant staat, dan heeft hij af en toe wel vreemd gespeeld.

Het feit dat peerebaum inactief is maakt hem opzich wel verdachter, onder de radar blijven is een goede strategie om niet verdacht te worden, en voor de wolf is dit ESSENTIEEL. Althans, in alle voorgaande spellen zie ik dat de wolf ofwel weinig post, ofwel erg passief (niet aanvallend, op de man spelend) zich opstelt.

Dan wijzig ik bij deze naar peerebaum

Ik kan me nog een hint herinneren over een lange boom die een huisje in de schaduw wierp? Duidde dat niet op Peerebaum?
Beetje vroeg op de dag om de culttrein al in gang te zetten, nietwaar?

Verplaatst de aandacht nu niet onnodig naar een inactieve speler. Ja Lessoe was ook inactief maar daar was echt een solide tip dat die cult was.

Snap niet dat je zo'n hekel hebt aan de assassin Sid.
Is toch juist mooi dat wanneer de cults de overhand hebben in een game, zoals het geval was in deel 1 van Kwarkvarken, dat er nog een sniper een kogel door de wolf kan jagen.
Dit gepaard met gruwelijk veel bloed en rondvliegende ingewanden uiteraard...

Beetje vroeg op de dag om de culttrein al in gang te zetten, nietwaar?

Verplaatst de aandacht nu niet onnodig naar een inactieve speler. Ja Lessoe was ook inactief maar daar was echt een solide tip dat die cult was.

Daarom mijn redenatie : pak ze beiden.

Als Markie cult is en hij zet de culttrein in gang op peerebaum ipv Roth dan hebben we Roth ook.

Ben jij de cult en zet je nu de culttrein in gang naar Roth ipv peerebaum( wolf) dan hebben we ze weer beiden.

:trollface:

Terug
Naar boven