- Waardering
- 591
De cults hadden al opgemerkt dat er twijfel (door burgers) heerste richting Feedback. We kennen de cults hun aantallen niet dus het was of de wolf (Roth) die dreigde eruit te gaan of een cult. Echt veel keus om nog iemand anders onopvallend naar voor te schuiven was er niet.
Doe dat mijn jonge doe dat.![]()
Jawel... MIJ! Feedback was al een sterke tegenstander van mij (zij stemde op mij voor ik op haar stemde). Orgineel, die waarschijnlijk als sterke speler word gezien (ook al heeft hij het met 1 ding mis) wees ook al het vingertje mijn kant op. Er had een hele aardverschuiving richting mijn ass kunnen plaatsvinden. Deze post maakt jou al iets verdachter makker

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 11:31 ----------
Best apart dat iedereen overstapt van Roth naar feedback. Mensen die er in eerste intantie zo van overtuigd waren dat hij de wolf is.
Geen idee wat ik er van moet denken.
En zie deze post eens. Hmmmmmmm

. Hij is gewoon het sletje
. Het probleem is natuurlijk dat ik dit moeilijk kan onderbouwen. Het gaat a over bepaalde tips die hij zelf gaf ( bv zijn locatie :') ) en b over suicide sid zijn theorie met Rob G als assasin en Lork als sl*t, hij blijkt de roddelaar te zijn maar dit doet niet meteen afbreuk aan Sid zijn theorie dat Lork het sletje is. 
”