AndroidHealthClinic

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Bearelle jonas heeft gelijk, maar kane doet nu echt alwetend haha. fakking irritant, ik weet niet of hij een slimme cult is idd de heks

Ofwel isdie heel zeker, ofwel hangt hij vannacht :o. Zo moet je het bekijken en dan is het volgens mij duidelijk dat hij alles in zijn werk heeft gesteld om peer te redden en kunnen we die dan morgen hangen.

Jullie zijn mijn pionnetjes!

Stem mee op Roth en ik laat jullie mee van de overwinning genieten. :dance:

Kane -- >Roth
Bea --> Roth
Markrot --> Roth
Jaap ja --> Roth
Suicide Sid --> Roth
Peerebaum --> Roth
Lork--> Roth

Kwark--> Peerebaum
Luc M--> Peerebaum
Biobeast --> Peerebaum
Roth --> Peerebaum
Thielen --> Peerebaum

Echt dit is mind****, even hypothetisch he.. Hoezo zou kane niet de wolf zijn en peer cult en roth de heks. het enige verschil is dat roth niet beweert een heks te zijn. Nee mensen hier stemmen als een mak schaap hetzelfde en omdst t gestart is met een R.. isgoed boys, zo zijn er al burgers uitgegaan.

Thuis!!!

Wie moeten er nog stemmen?
En wat was de hint van de heks over Roth?

• Like
Waarderingen: kane
Kane -- >Roth
Bea --> Roth
Markrot --> Roth
Jaap ja --> Roth
Suicide Sid --> Roth
Peerebaum --> Roth
Lork--> Roth

Kwark--> Peerebaum
Luc M--> Peerebaum
Biobeast --> Peerebaum
Roth --> Peerebaum
Thielen --> Peerebaum

hmmmm, ik zit mee te stemmen met diegene die ik het minst vertrouw zo te zien :o

• Like
Waarderingen: kane
Een aantal schijnen overtuigd te zijn over Peerebaum en Roth lijkt het me gewoon niet dus ik stem deze ronde op Peerebaum.

Overigens kan ik best geloven dat de R misschien een hint is maar aangezien het een tuigje rond de wolf z'n mond betreft kan het nog van alles betekenen aangezien het Remi is.

Wie is je bodyguard?

Echt dit is mind****, even hypothetisch he.. Hoezo zou kane niet de wolf zijn en peer cult en roth de heks. het enige verschil is dat roth niet beweert een heks te zijn. Nee mensen hier stemmen als een mak schaap hetzelfde en omdst t gestart is met een R.. isgoed boys, zo zijn er al burgers uitgegaan.

Ja ok Bio even hypothetisch. Als Kane de wolf is dan hangt hij ook vannacht :o. Is Roth de wolf niet dan killt de assasin Kane.

Ik vind het gewoon een mooie strategische zet.

We zitten met 3 verdachten : Roth, Kane & Peerebaum. We hangen Roth op verdenking van Kane, hebben we geluk dan is Roth de wolf. Is Roth de wolf niet dan killt de assasin Kane en hebben we er een cult bij.

En dan maak peerebaum zich natuurlijk verdacht en gaan de stemmen morgen daarop. Ik zie er weinig flaws in.

Buiten dan dat de jager zijn best moet doen om de assasin te beschermen natuurlijk. Anders kan het nog een serieus boeltje worden vannacht.

(De assasin killt pas vannacht he, en degene die hangt is om 8.30 al bekend)

Je kan een ander stemmen zoals ik deed, maar dan haalt het helemaal niks uit, of je zou van in het begin vd dag je stem moeten uitbrengen ipv 1min vlak voor tijd.

Ja ok Bio even hypothetisch. Als Kane de wolf is dan hangt hij ook vannacht :o. Is Roth de wolf niet dan killt de assasin Kane.

Ik vind het gewoon een mooie strategische zet.

We zitten met 3 verdachten : Roth, Kane & Peerebaum. We hangen Roth op verdenking van Kane, hebben we geluk dan is Roth de wolf. Is Roth de wolf niet dan killt de assasin Kane en hebben we er een cult bij.

En dan maak peerebaum zich natuurlijk verdacht en gaan de stemmen morgen daarop. Ik zie er weinig flaws in.

Buiten dan dat de jager zijn best moet doen om de assasin te beschermen natuurlijk. Anders kan het nog een serieus boeltje worden vannacht.

(De assasin killt pas vannacht he, en degene die hangt is om 8.30 al bekend)

In het slechtse geval hebben we dus een burger dood en een cult? Zou dan toch maar subtiel aan Thielen, duidelijk maken wie de assassin is.

In het slechtse geval hebben we dus een burger dood en een cult? Zou dan toch maar subtiel aan Thielen, duidelijk maken wie de assassin is.

Yup zo zie ik het ook. In het beste geval de wolf. + niet te vergeten dat we dan morgen een stukje verder zitten qua redeneren.

Yup, is af te leiden uit de verhalen. Verhaal 3, jouw theorie en het verhaal van vannacht.

Verhaal nog maar een keer gelezen.. 3 monniken = 3 cults?
En iemand er al achter wat holy blade is?

3 cults waren we idd al achter :p. Die holy blade zegt mij niets :(.

Yup zo zie ik het ook. In het beste geval de wolf. + niet te vergeten dat we dan morgen een stukje verder zitten qua redeneren.

Yup, is af te leiden uit de verhalen. Verhaal 3, jouw theorie en het verhaal van vannacht.

Maar de volgorde is toch te switchen lijkt mij, zoals de situatie die ik net aanhaalde kan ook.(kane doet alwetend en slim en de wolf heeft enkel nog burgers gepakt wat niet bepaald makkelijk is) ikzelf ben meer voorstander om kane en peer te pakken en roth morgen omdat er geen enkele hint over in het verhaal zat over hem. Je weet dat ik al veel hints had;)

Orgineel: normaal zijn monniken toch goed? Zie runescape etc:D

Kane -- >Roth
Bea --> Roth
Markrot --> Roth
Jaap ja --> Roth
Suicide Sid --> Roth
Peerebaum --> Roth
Lork--> Roth

Kwark--> Peerebaum
Luc M--> Peerebaum
Biobeast --> Peerebaum
Roth --> Peerebaum
Thielen --> Peerebaum
Nog zoveel stemmen op Peer, wist niet dat er zoveel cults waren. :roflol:

Maar de volgorde is toch te switchen lijkt mij, zoals de situatie die ik net aanhaalde kan ook.(kane doet alwetend en slim en de wolf heeft enkel nog burgers gepakt wat niet bepaald makkelijk is) ikzelf ben meer voorstander om kane en peer te pakken en roth morgen omdat er geen enkele hint over in het verhaal zat over hem. Je weet dat ik al veel hints had;)

Hints over peer dan? Ik weet het echt niet. Zoveel verschil maakt het niet en Kane roept het praktisch uit en zet er zijn leven letterlijk op..

Zoals jij het ziet moet je dan Peer of Kane verdenken van wolf te zijn. En eigenlijk vooral Peer. Zoals gezegd als Kane de wolf is hangt hij vannacht ook. Het maakt niet zoveel verschil. Dus waarom niet gewoon doen zoals we van plan zijn? Qua stemmen staat het door ook meer voor. Ik wil iig vandaag weten hoe het zit met Roth:o en met Kane :p.

Orgineel: normaal zijn monniken toch goed? Zie runescape etc:D

Ja maar als ze nu de roddelaar bewusteloos maken..?

Verhaal nog maar een keer gelezen.. 3 monniken = 3 cults?
En iemand er al achter wat holy blade is?

Holy blade is een item in Minecraft, maar op het forum zijn daar geen topics over en voor de rest heb ik niet een speler aan minecraft kunnen koppelen:(

Nog zoveel stemmen op Peer, wist niet dat er zoveel cults waren. :roflol:

2 ervan zijn zeker burgers. De andere kunnen volgens jouw theorie idd cults zijn. Ik hoop dat je niet met me aan het ****en bent c*nt :p. Ik doe er nu alles aan om jouw te geloven, nuja als je ons aan het ****en bent hang je toch :D, zal ook wel voldoening geven :p.

@roth en peerebaum....
Ik heb nog niet gestemd. Kunnen jullie voor mij een pleidooi houden waarom ik niet op jou moet stemmen? Kom niet aan met "omdat ik goed ben".

Terug
Naar boven