Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

1-1 , Kane op Roth , Markrot op Peerebaum.

En kane die wel erg defensief gaat om Peerebaum er niet uit te krijgen.

Ik blijf erbij, gewoon beiden. Maar blijkbaar ben ik de enige die desnoods een burger wil opofferen om zo meer kans te hebben om er een cult/wolf bij te lappen. ( terwijl er iedere nacht een burger uitgaat door de wolf.. )

De cults hebben hier trouwens geen problemen mee he, als je kijkt naar Lessoe.
Hij hebt tenminste hersens hij weet dat ik niks in me schild voer...

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 15:28 ----------

Heb zelf al op Roth gestemd. Maar zoals ik al vermeld heb zou ik de assasin de andere ook laten afmaken.

Er is naar voor gekomen dat kane de heks zou kunnen zijn en hij dus zeker is van Roth. Ik heb mijn vermoedens ook al een tijdje op Roth dus ik ga die gewoon volgen. Verder zijn er een paar hints voor peerebaum met die schaduw onder andere + inactief terwijl hij eerdere spelletjes een veel prominentere rol innam.

Zou het vandaag gewoon echt "for the greater good" spelen. We knallen ze er beiden uit. Wat kan er dan gebeuren :

Beste scenario : Wolf&Cult eruit
Midden : Cult&Burger/andere rol eruit
Slechtste scenario : 2 burgers eruit

maar met al die hints en discussies lijkt het slechtste scenario mij niet te gebeuren.

Ik zou vandaag Kane volgen en voor Roth gaan, en peer er ook uitknallen omdat hij misschien cult is ( is het niet zo excuses voor peer maar de culten hangen er soms ook gewoon hun eigen mensen bij).

Is Roth de wolf niet dan moet Kane er morgen sowieso uit. (+ een nominatie voor grootste c*nt van het spel :trollface: )
Mischien omdat ik de vorige games een wat grotere rol had ;) Ik was de wolf, de cultist en nu een simpele burger ( die waarschijnlijk gaat hangen :sad: )

Denk er maar logisch overna :)

Wat Peer nu doet is overigens wel weer echt perfect beeldend. Lijkt Lessoe en Feedback wel lol.

Ik stem btw op Roth, waarom? ik wil me eigen hachiej redden :)

Ik weet igg zeker dat ik geen boeiende rol heb in het spel van Roth weet ik dat echter niet zeker...

Ik denk er btw aan, de stemming voor de ophanging is rond 8.30 he. Stel dat Roth ( indien hij de meerderheid van de stemmen tegen krijgt ipv peer ) de wolf niet is dan kan Kane meteen zijn verzoek inwilligen om gekilled te worden door de assasin.

En zijn we toch zeker van een cult. Eigenlijk sowieso een cult dus.

Peer kwam trouwens net in actie toen er in het verhaaltje gesproken werd over "een paar stilzwijgende burgers beginnen nu langzaamaan te communiceren", toch weer een +puntje voor peer t.o.v. die schaduwboom.

Laatst bewerkt:
Ik denk er btw aan, de stemming voor de ophanging is rond 8.30 he. Stel dat Roth ( indien hij de meerderheid van de stemmen tegen krijgt ipv peer ) de wolf niet is dan kan Kane meteen zijn verzoek inwilligen om gekilled te worden door de assasin.

En zijn we toch zeker van een cult. Eigenlijk sowieso een cult dus.

Peer kwam trouwens net in actie toen er in het verhaaltje gesproken werd over "een paar stilzwijgende burgers beginnen nu langzaamaan te communiceren", toch weer een +puntje voor peer t.o.v. die schaduwboom.

Zou de kern van jouw theorie om op mij te stemmen ontkrachten en mijn theorie, wat mij in jouw ogen verdacht maakte, bevestigen:).

Zou de kern van jouw theorie om op mij te stemmen ontkrachten en mijn theorie, wat mij in jouw ogen verdacht maakte, bevestigen:).

Kern zit hem nu toch vooral bij Kane Roth. Ben gisteren uiteindelijk ook nog verandert door onzekerheid. Maar nu zou moeten blijken dat Kane de heks is en dus een positief antwoord heeft gekregen over jouw. Hier moeten we wel iets mee doen he..

Troost je iig, zoals vermeld als hij jouw erbij lapt hangt hij er zelf ook aan.

Iedereen die eraan begint om luid te zeggen dat ik maybe gewoon onschuldig ben ( wat zo is :) )beweer jij dat het niet zo is.... jij probeert ook je eigen hachie te rdden en dat snap ik maar niet ten kostte van mij mijn beste ;)

Ik vind die hint van de R nogsteeds toepasbaar, ik vind dat jij vanavond moet hangen... jij hebt igg een grotere rol dan ik in het spel

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 16:19 ----------

Kern zit hem nu toch vooral bij Kane Roth. Ben gisteren uiteindelijk ook nog verandert door onzekerheid. Maar nu zou moeten blijken dat Kane de heks is en dus een positief antwoord heeft gekregen over jouw. Hier moeten we wel iets mee doen he..

Troost je iig, zoals vermeld als hij jouw erbij lapt hangt hij er zelf ook aan.
:) met 1 voet in het graf Roth ;)

Een aantal schijnen overtuigd te zijn over Peerebaum en Roth lijkt het me gewoon niet dus ik stem deze ronde op Peerebaum.

Overigens kan ik best geloven dat de R misschien een hint is maar aangezien het een tuigje rond de wolf z'n mond betreft kan het nog van alles betekenen aangezien het Remi is.

Beetje jammer Thielen. Als de heks roept dat Roth de wolf is en hij bereid is ervoor te sterven vind ik dit toch een stuk overtuigender dan de hints naar Peerebaum.

+ als Kane een cult is en hij lapt Roth erbij dan sterf hij zelf nog deze nacht en zijn we een cult kwijt.

Komt op hetzelfde neer als op peerebaum stemmen als je denkt dat hij cult is. Tenzij je vermoedens hebt dat hij de wolf zou zijn natuurlijk dat verandert de zaak wel.

Twee redenen waarom ik kane niet serieus neem: hij vertelt zelf bijna de heks te zijn wat tegen de spelregels is, iedereen kan zeggen dat hij de heks is. voor hetzelfde geld is hij de grootste troll in dit topic.

Twee redenen waarom ik kane niet serieus neem: hij vertelt zelf bijna de heks te zijn wat tegen de spelregels is, iedereen kan zeggen dat hij de heks is. voor hetzelfde geld is hij de grootste troll in dit topic.

True maar dan hangt hij.. Ik weet het niet , ofwel offert hij nu als cult alles op om Peerebaum te redden. Ofwel is hij gewoon effectief de heks. Als hij alles opoffert dan hangt hij vannacht en dan lijkt het me dat Peerebaum morgen aan de beurt is. De anarchist is er al uit dus verder zie ik niet veel nut in zijn actie.

Maar even serieus.. ik heb t niet helemaal gevolgd vandaag, maar zou kane een cult kunnen zijn die roth of een ander erbij naait door te doen alsof hij de heks is? of is dat te ver gezocht? Kep geen zin in een burger kill zoals ik gisteren ook al zei

Maar even serieus.. ik heb t niet helemaal gevolgd vandaag, maar zou kane een cult kunnen zijn die roth of een ander erbij naait door te doen alsof hij de heks is? of is dat te ver gezocht? Kep geen zin in een burger kill zoals ik gisteren ook al zei

Kan zijn maar Kane is niet degene die de stemming op Roth op gang heeft gebracht, er waren al 2 of 3 stemmen voor Roth voordat Kane zijn mond open deed.

Het kan ja, maar dan hangt hij vanavond als cult zelf. Hij zet nu echt alles op het spel om Roth naar de galg te leiden he..

Het lijkt mij het beste om te doen, Roth eruitstemmen zien wat het geeft, is hij de wolf niet dan hangen we Kane ( via de assasin ) en is hij sowieso cult -> -1 burger maar wel met zekerheid een cult dood.

Dan zijn er nog maar 2 over + dan maakt Peerebaum zich verdacht. Op die manier gaan we volgens mij best zien hoe het nu net in elkaar zit. Andere opties lijken me gewoon te onzeker en teveel kans op nog meer burgervictims.

Mijn stem gaat naar Roth voorlopig.

Maar het rare is de voting van gisteren.. toen was het Roth vs feedback. Feedback bleek een cult te zijn met een mooi kontje.

Was het hier cult vs cult of wolf vs cult?
Hebben ze fb geofferd? Waarom niet richting een burger trekken?

daar zit ik gewoon mee nu, later als ik thuis ben ga ik proberen een beetje bij te lezen.

Maar het rare is de voting van gisteren.. toen was het Roth vs feedback. Feedback bleek een cult te zijn met een mooi kontje.

daar zit ik gewoon mee nu, later als ik thuis ben ga ik proberen een beetje bij te lezen.
Wolf vs Cult

Dat hebben de cultisten toch slecht aangepakt imo. Ik gun ze deze overwinning dus niet, Roth hangt en wij zullen samen feest vieren en dansen rond zijn lijk!!! YIHAAAAA

:dance:

Het kan ja, maar dan hangt hij vanavond als cult zelf. Hij zet nu echt alles op het spel om Roth naar de galg te leiden he..

Het lijkt mij het beste om te doen, Roth eruitstemmen zien wat het geeft, is hij de wolf niet dan hangen we Kane ( via de assasin ) en is hij sowieso cult -> -1 burger maar wel met zekerheid een cult dood.

Dan zijn er nog maar 2 over + dan maakt Peerebaum zich verdacht. Op die manier gaan we volgens mij best zien hoe het nu net in elkaar zit. Andere opties lijken me gewoon te onzeker en teveel kans op nog meer burgervictims.

Als we Peerebaum er nu uitstemmen en via de assassin nog een cult, dan is er wss nog maar 1 cult over, no way dat hij (met wolf) het gaat overleven :o

Wel veel minder risico, en ik durf dat risico niet te lopen:(

Dat heb ik ook en dezelfde stemmers van gister killen nu roth. Of het is groot toeval of ik moet er meer in zien. We zien t wel, ik heb al geprobeerd om dat duidelijk te maken..

Als jullie t echer zeker weten maak ik misschien nog de switch

The odds Lork :D. 4 culten tegenover nog een hele hoop good guys. Feedback heeft nog geprobeerd op Markie te stemmen maar het zag er al snel hopeloos uit. En dan hebben ze waarschijnlijk gewoon afgesproken om feedback te hangen. En de stemming te doen overlopen naar feedback, ik denk meer door hints dan door ook effectieve stemmen. Volgens mij hebben ze ook lang gewacht om te stemmen.

Als we Peerebaum er nu uitstemmen en via de assassin nog een cult, dan is er wss nog maar 1 cult over, no way dat hij (met wolf) het gaat overleven :o

Wel veel minder risico, en ik durf dat risico niet te lopen:(

En dat is? :p. Peerebaum eruit en wie is er dan nog cult volgens jouw? We hebben daar geen zekerheid over. Dus kan het evengoed een burger zijn. Veel logischer van dan Roth af te maken, is hij burger, erg jammer maar dan is Kane sowieso cult en hebben we die cult er al bij.

Als Peerebaum dan ook cult is volgens jouw pak je die morgen. Maar het verhaaltje veilig spelen door de assasin een cult te laten pakken gaat niet op want je weet gewoon niet zeker wie er nog cults zijn.

Bearelle jonas heeft gelijk, maar kane doet nu echt alwetend haha. fakking irritant, ik weet niet of hij een slimme cult is idd de heks

Terug
Naar boven