- Waardering
- 563
Hij hebt tenminste hersens hij weet dat ik niks in me schild voer...1-1 , Kane op Roth , Markrot op Peerebaum.
En kane die wel erg defensief gaat om Peerebaum er niet uit te krijgen.
Ik blijf erbij, gewoon beiden. Maar blijkbaar ben ik de enige die desnoods een burger wil opofferen om zo meer kans te hebben om er een cult/wolf bij te lappen. ( terwijl er iedere nacht een burger uitgaat door de wolf.. )
De cults hebben hier trouwens geen problemen mee he, als je kijkt naar Lessoe.
---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 15:28 ----------
Mischien omdat ik de vorige games een wat grotere rol hadHeb zelf al op Roth gestemd. Maar zoals ik al vermeld heb zou ik de assasin de andere ook laten afmaken.
Er is naar voor gekomen dat kane de heks zou kunnen zijn en hij dus zeker is van Roth. Ik heb mijn vermoedens ook al een tijdje op Roth dus ik ga die gewoon volgen. Verder zijn er een paar hints voor peerebaum met die schaduw onder andere + inactief terwijl hij eerdere spelletjes een veel prominentere rol innam.
Zou het vandaag gewoon echt "for the greater good" spelen. We knallen ze er beiden uit. Wat kan er dan gebeuren :
Beste scenario : Wolf&Cult eruit
Midden : Cult&Burger/andere rol eruit
Slechtste scenario : 2 burgers eruit
maar met al die hints en discussies lijkt het slechtste scenario mij niet te gebeuren.
Ik zou vandaag Kane volgen en voor Roth gaan, en peer er ook uitknallen omdat hij misschien cult is ( is het niet zo excuses voor peer maar de culten hangen er soms ook gewoon hun eigen mensen bij).
Is Roth de wolf niet dan moet Kane er morgen sowieso uit. (+ een nominatie voor grootste c*nt van het spel)
Ik was de wolf, de cultist en nu een simpele burger ( die waarschijnlijk gaat hangen
)Denk er maar logisch overna

)

. 4 culten tegenover nog een hele hoop good guys. Feedback heeft nog geprobeerd op Markie te stemmen maar het zag er al snel hopeloos uit. En dan hebben ze waarschijnlijk gewoon afgesproken om feedback te hangen. En de stemming te doen overlopen naar feedback, ik denk meer door hints dan door ook effectieve stemmen. Volgens mij hebben ze ook lang gewacht om te stemmen.
. Peerebaum eruit en wie is er dan nog cult volgens jouw? We hebben daar geen zekerheid over. Dus kan het evengoed een burger zijn. Veel logischer van dan Roth af te maken, is hij burger, erg jammer maar dan is Kane sowieso cult en hebben we die cult er al bij.