MuscleMeat

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Ik stem ook liever op een obvious cult: Peerebaum

Omdat ik een begrafenis had en nu de nasleep stem ik nu al, ik kan amper kijken dus peerebaum reden is hetzelfde als gister. de hetze op roth komt door die R en ik geloof daar niet in, als remi mu even kan posten of t idd een hint was of niet

Lessoe en Feedback: nr 1 en 2

Het lijkt mij zeer sterk dat Roth de wolf is omdat er toevallig een R in een plaatje zat. Zoals ik eerder ook al heb gemeld is het een hels karwei om precies zo'n plaatje te vinden, dus had Remi het eerder er zelf in gephotoshopt. Aangezien hij dit niet heeft gedaan lijkt die R mij een toevalligheid.

Daarnaast snap ik niet dat jullie het risico willen lopen een burger eruit te stemmen. Mocht dit het geval zijn en de assassin schiet verkeerd en de wolf pakt een burger hebben we nog eens 3 burgers minder. Waarschijnlijk zijn we tegen die tijd zelfs in de minderheid.

Veel logischer lijkt het mij om 1 voor 1 cults weg te stemmen. Zo neemt de hoeveelheid cults net zo snel af als burgers, waardoor ze altijd in de minderheid blijven (VEEL veiliger).

Voor mij dus een zekere cult: Peerebaum
nr 3

nr 4

Omdat ik een begrafenis had en nu de nasleep stem ik nu al, ik kan amper kijken dus peerebaum reden is hetzelfde als gister. de hetze op roth komt door die R en ik geloof daar niet in, als remi mu even kan posten of t idd een hint was of niet
not sure if cult -_-

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 14:20 ----------

5 Roth en 4 Peer ondertussen

nr 3

nr 4

not sure if cult -_-

Ik heb vandaag amper de berichten gelezen en t verhaal, omdst ik Roth niet als wolf zie stem ik peerebaum omdat een andere stem roth toch zal killen en dan zijn we wss weer een burger kwijt. Tis toch geen toeval dat die wolf alles goed heeft, dasr moet je een goede en slimme speler voor zijn en sorry Roth, no offence, daar zie ik hem voor aan. Er zijn veel ervarenere spelers nog in het spel dan Roth en de R hetze klopt niet voor mijn gevoel. Ik stem dus enkel peerebaum omdat er hier al twee kampen zijn en ik peer verdachter vind, ik kan t net zo goed fout hebben maar ik kijk later vandaag nog wel. miss pas ik me stem aan

nr 3

nr 4

not sure if cult -_-

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 14:20 ----------

5 Roth en 4 Peer ondertussen

Doesn't matter, ze gaan er beiden toch aan. En dan zien we meteen of je gelijk hebt :D.

5-4 denk ik. Roth-Peer

Kane -- >Roth
Bea --> Roth
Markrot --> Roth
Jaap ja --> Roth
Suicide Sid --> Roth

Kwark--> Peerebaum
Luc M--> Peerebaum
Biobeast --> Peerebaum
Roth --> Peerebaum

even zonder terug te kijken, ik dacht:

Kane => Roth
Jonas => Roth
Suicide Side => Roth
Markrot => Roth
Jaapja => Roth

Kwarkvarken => Peer
LucM => Peer
Roth => Peer
Biobeast => Peer

Ik een obvious cultist? :roflol: waar komt dat nou weer vandaan :roflol:

Ik mis weer wat :)

Ik durf een ieder te garanderen dat ik noch wolf noch cultist ben en dat zal bij mijn eventuele overlijden ( blijkbaar stemt iedereen inene op mij ) blijken.

PS : waar staat het verhaal van gister?

Hmm nog maar een paar stemmers over! wat ga jij doen bj? ik neig zelf naar peer. moet straks nog ff alles door lezen....

edit jij stemt op roth dus...

Laatst bewerkt:
Hmm nog maar een paar stemmers over! wat ga jij doen bj? ik neig zelf naar peer. moet straks nog ff alles door lezen....

Heb zelf al op Roth gestemd. Maar zoals ik al vermeld heb zou ik de assasin de andere ook laten afmaken.

Er is naar voor gekomen dat kane de heks zou kunnen zijn en hij dus zeker is van Roth. Ik heb mijn vermoedens ook al een tijdje op Roth dus ik ga die gewoon volgen. Verder zijn er een paar hints voor peerebaum met die schaduw onder andere + inactief terwijl hij eerdere spelletjes een veel prominentere rol innam.

Zou het vandaag gewoon echt "for the greater good" spelen. We knallen ze er beiden uit. Wat kan er dan gebeuren :

Beste scenario : Wolf&Cult eruit
Midden : Cult&Burger/andere rol eruit
Slechtste scenario : 2 burgers eruit

maar met al die hints en discussies lijkt het slechtste scenario mij niet te gebeuren.

Ik zou vandaag Kane volgen en voor Roth gaan, en peer er ook uitknallen omdat hij misschien cult is ( is het niet zo excuses voor peer maar de culten hangen er soms ook gewoon hun eigen mensen bij).

Is Roth de wolf niet dan moet Kane er morgen sowieso uit. (+ een nominatie voor grootste c*nt van het spel :trollface: )

Laatst bewerkt:
Ik een obvious cultist? :roflol: waar komt dat nou weer vandaan :roflol:

Ik mis weer wat :)

Ik durf een ieder te garanderen dat ik noch wolf noch cultist ben en dat zal bij mijn eventuele overlijden ( blijkbaar stemt iedereen inene op mij ) blijken.

PS : waar staat het verhaal van gister?

Nu laat je me nog meer twijfelen. dan mssn ook roth gaan. ik wil suicide ook aan de galg!

trouwens even offtopic maar had het meisje in de vorige spellen een grotere rol? Ik had ergens meer verwacht van die rol, qua hints over de wolf dan.

trouwens even offtopic maar had het meisje in de vorige spellen een grotere rol? Ik had ergens meer verwacht van die rol, qua hints over de wolf dan.

Misschien wil het meisje zich liever op de achtergrond houden omdat ze anders direct prooi voor de wolf is???. Ik zelf zou ook pas naar de voorgrond komen als ik echt zeker van mijn zaak zou zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven