Luc M
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nr 3Het lijkt mij zeer sterk dat Roth de wolf is omdat er toevallig een R in een plaatje zat. Zoals ik eerder ook al heb gemeld is het een hels karwei om precies zo'n plaatje te vinden, dus had Remi het eerder er zelf in gephotoshopt. Aangezien hij dit niet heeft gedaan lijkt die R mij een toevalligheid.
Daarnaast snap ik niet dat jullie het risico willen lopen een burger eruit te stemmen. Mocht dit het geval zijn en de assassin schiet verkeerd en de wolf pakt een burger hebben we nog eens 3 burgers minder. Waarschijnlijk zijn we tegen die tijd zelfs in de minderheid.
Veel logischer lijkt het mij om 1 voor 1 cults weg te stemmen. Zo neemt de hoeveelheid cults net zo snel af als burgers, waardoor ze altijd in de minderheid blijven (VEEL veiliger).
Voor mij dus een zekere cult: Peerebaum
nr 4
not sure if cult -_-Omdat ik een begrafenis had en nu de nasleep stem ik nu al, ik kan amper kijken dus peerebaum reden is hetzelfde als gister. de hetze op roth komt door die R en ik geloof daar niet in, als remi mu even kan posten of t idd een hint was of niet
Lessoe en Feedback: nr 1 en 2
nr 3
nr 4
not sure if cult -_-
Lessoe en Feedback: nr 1 en 2
nr 3
nr 4
not sure if cult -_-
---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 14:20 ----------
5 Roth en 4 Peer ondertussen
.Lessoe en Feedback: nr 1 en 2
nr 3
nr 4
not sure if cult -_-
---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 14:20 ----------
5 Roth en 4 Peer ondertussen
Ik een obvious cultist?
waar komt dat nou weer vandaan 
Hmm nog maar een paar stemmers over! wat ga jij doen bj? ik neig zelf naar peer. moet straks nog ff alles door lezen....
)Ik een obvious cultist?waar komt dat nou weer vandaan
Ik mis weer wat![]()
Ik durf een ieder te garanderen dat ik noch wolf noch cultist ben en dat zal bij mijn eventuele overlijden ( blijkbaar stemt iedereen inene op mij ) blijken.
PS : waar staat het verhaal van gister?
Is Roth de wolf niet dan moet Kane er morgen sowieso uit.

WUT?!Waarom denk je dat Lork de sl*t kan zijn? Ik vind hem op dit moment de nr.1 verdachte voor cult.
En wat denk je van peer? Die geeft bij mij ook grote signalen op mijn gaydar.

trouwens even offtopic maar had het meisje in de vorige spellen een grotere rol? Ik had ergens meer verwacht van die rol, qua hints over de wolf dan.
. Ik zelf zou ook pas naar de voorgrond komen als ik echt zeker van mijn zaak zou zijn.