AndroidHealthClinic

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Nee klopt, ik zit hier ook maar situaties te lullen zonder bewijs te hebben. Het ergste is nog als geen vd drie wolf is en we ge****t worden hahaha, maar ik bedoel dat jij zegt we pakken er 2 en anders morgen de laatste. Die volgorde kan toch ook omgedraaid worden bij wijze van..

Kan idd omgedraaid worden maar ik verdenk peerebaum het minst terwijl jij daar via hints iets meer van overtuigd bent? Ik vind vooral dat we Kane als hij de heks is serieus moeten nemen vandaag.

Veel andere keuze hebben we niet meteen. En idd als Roth en Peer beiden burgers zijn dan hebben ze ons gewoon mooi liggen. Props voor de cults dan.

tussen welke 2 spelers gaat het

10 pagina's vandaag...................

Wat zijn de echte aanwijzingen richting Roth?

Van peer is de hoofd reden neem ik aan die hint over die boom..?

10 pagina's vandaag...................

Wat zijn de echte aanwijzingen richting Roth?

Van peer is de hoofd reden neem ik aan die hint over die boom..?

Geen aanwijzing naar roth, enkel kane die zegt dat hij heks is of iig heel duidelijk vermeld.(tegen spelregels) en weet dat roth de wolf is

Overigens verwacht ik dat enkele stille burgers zijn die balen van hun "simpele rol"

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 18:24 ----------

Geen aanwijzing naar roth, enkel kane die zegt dat hij heks is of iig heel duidelijk vermeld.(tegen spelregels) en weet dat roth de wolf is

Dat is alles...?
Heeft hij niks gezegd wat voor info hij heeft?

Ik weet dat je de R niet als aanwijzing wilt zien maar het is er imo ook eentje :p.

In jouw naam zit ook een "R" :p

Mja, ik zit nu op de trein tegen roth. Als het de slechte trein is dan zijn we ****ed... Als roth het niet is stem ik niet op Kane, noch op Peer maar op jou. Volgens mij heb je ons allemaal bij ons pietje.

Mja, ik zit nu op de trein tegen roth.

Je kan nu toch niet meer serieus zijn :p. Markie legt het er ook nog eens overduidelijk op.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 18:27 ----------

Trouwens is er niemand die die hint van RAQI kan ontcijferen? Die zou naar Kane moeten leiden... Dan zijn we zeker.

Je kan nu toch niet meer serieus zijn :p. Markie legt het er ook nog eens overduidelijk op.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 18:27 ----------

Trouwens is er niemand die die hint van RAQI kan ontcijferen? Die zou naar Kane moeten leiden... Dan zijn we zeker.

Wat bedoel je met Markie legt het er ook duidelijk boven op?

Raqi ging over de jager toch?

Stem gewoon de wolf er uit, dan kan ik weer meedoen, easy toch?

Overigens verwacht ik dat enkele stille burgers zijn die balen van hun "simpele rol"

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 18:24 ----------

Dat is alles...?
Heeft hij niks gezegd wat voor info hij heeft?

Dat is alles en ik leg uit dat ik dit ook kan zeggen, jij kan t ook zeggen, bearelle kan t ook zeggen, maar die vertrouw ik wel

Haha zaten wel een paar epic hints in het spel, ben benieuwd wat het betekende als remi ze zostraks gaat uitleggen :cool:

Wat bedoel je met Markie legt het er ook duidelijk boven op?

Raqi ging over de jager toch?

Sid die mij verdenkt om wolf te zijn terwijl mijn rol duidelijk in de verhalen staat.

Nope die dubbelganger ging over de jager, raqi gaat over de heks normaal.

Mja, ik zit nu op de trein tegen roth. Als het de slechte trein is dan zijn we ****ed... Als roth het niet is stem ik niet op Kane, noch op Peer maar op jou. Volgens mij heb je ons allemaal bij ons pietje.

:roflol: ok nog 1x dan

BEARELLEJONAS IS DE ASSASSIN!!!!!

Dacht dat Jaap ja trouwens die RAQI gevonden had.. Anders mag hij het wel in de groep smijten.. Het is toch nu of nooit.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 18:33 ----------

Ik ga trouwens echt buizen voor frans morgen door dit k*tspel :p.

Terug
Naar boven