Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Tot nu toe in het spel zijn de mensen opgehangen die een ander overduidelijk verdedigden. Kane doet alsof hij t zeker weet en verdedigt constant peer en beschuldigt roth en hij wordt gelijk geloofd. Dit kan makkelijk afgesproken werk zijn. Iedereen loopt er gelijk achter aan zonder aan andere opties te denken dus die heb ik nu maar geschetst. Ik zou niet weten wie van hen goed is, maar wel dat er te makkelijk gedaan wordt

Maar luister niet en stem roth zonder na te denken. Ik heb hier maar weinig goeie argumenten gehoord waarom behalve iemand nastemmen. Als mensen mij kunnen overtuigen dat kane echt goed is, graag zelfs

Slagen de burgers er nog in om dit voor 20u30 te doen...

Dat is de vraag natuurlijk muahahahahahahahahaaaaaaaaaa

wtf?

Mja Jonas, als jij de wolf bent, en markrot, jaap ja en kane zijn cults... tja, is gemakkelijk met een hele groep scanderen "het staat in de tekst welke rol we hebben!".

Ik hoop zo hard dat ik niet op het cult treintje gesprongen ben! Anders ben ik echt wel :mad: en dan gaat mijn stem NIET naar Markrot in de dbb contest :mad:

Wat stel jij dan voor Bio? Ik kan je redenering volgen maar veel verder gaan we er niet mee komen.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 18:37 ----------

wtf?

Mja Jonas, als jij de wolf bent, en markrot, jaap ja en kane zijn cults... tja, is gemakkelijk met een hele groep scanderen "het staat in de tekst" welke rol we hebben. Ik hoop zo hard dat ik niet op het cult treintje gesprongen ben! Anders ben ik echt wel :mad: en dan gaat mijn stem NIET naar Markrot in de dbb contest :mad:

:roflol:
Waarom zoek je het gewoon niet zelf even in de tekst tamzak :p.

Het lijkt wel meer en meer of je subtiel de aandacht van Peer wil weghebben? Iedereen luistert wel lekker naar je terwijl je de eerste ronde een burger hebt weggestemt (ja, jij was daar alleen verantwoordelijk voor), en pas laat aansluiting zocht in de stemronde tegen feedback (omdat je niet anders meer kon? Om verdenking te mijden?). Ergens vertrouw ik dit zaakje niet met jou en Kane... Maar goed, mijn stem op Roth blijft nog wel.

2nd, heb ik al eerder aangehaald maar dan met jou

en 2nd

Tot nu toe in het spel zijn de mensen opgehangen die een ander overduidelijk verdedigden. Kane doet alsof hij t zeker weet en verdedigt constant peer en beschuldigt roth en hij wordt gelijk geloofd. Dit kan makkelijk afgesproken werk zijn. Iedereen loopt er gelijk achter aan zonder aan andere opties te denken dus die heb ik nu maar geschetst. Ik zou niet weten wie van hen goed is, maar wel dat er te makkelijk gedaan wordt

Maar luister niet en stem roth zonder na te denken. Ik heb hier maar weinig goeie argumenten gehoord waarom behalve iemand nastemmen. Als mensen mij kunnen overtuigen dat kane echt goed is, graag zelfs

Stel dat Kane slecht is, dan zou Roth dus hoogst waarschijnlijk burger zijn en die wordt dus dan opgeoffert. De assasin molt Kane dan die dus cultist is en de volgende ronde kunnen we weer met zekerheid een cultist ophangen namelijk Peerebaum. Dus stem verdorie op Roth:D

Lork had jij de hint over RAQI ook niet gevonden? En de mensen die mij serieus ervan verdenken wolf te zijn zijn retarded imo. Zeker jij sletje :p.

Als je hem weet post hem iig, als Kane de heks niet is kunnen we er hem meteen al uitstemmen.

wtf?

Mja Jonas, als jij de wolf bent, en markrot, jaap ja en kane zijn cults... tja, is gemakkelijk met een hele groep scanderen "het staat in de tekst welke rol we hebben!".

Ik hoop zo hard dat ik niet op het cult treintje gesprongen ben! Anders ben ik echt wel :mad: en dan gaat mijn stem NIET naar Markrot in de dbb contest :mad:

:roflol: :roflol:

1oa847.jpg

Nou ga ik straks al die gratis supplementen mislopen door dit spel :(

Stel dat Kane slecht is, dan zou Roth dus hoogst waarschijnlijk burger zijn en die wordt dus dan opgeoffert. De assasin molt Kane dan die dus cultist is en de volgende ronde kunnen we weer met zekerheid een cultist ophangen namelijk Peerebaum. Dus stem verdorie op Roth:D

Stel peer is de wolf, dan heb je dezelfde situatie maar dan offer je roth een dag later. Enkel dat probeer ik te zeggen... De methode die jullie voorstellen is even onlogisch als de mogelijkheden die ik vertel..

Stel peer is de wolf, dan heb je dezelfde situatie maar dan offer je roth een dag later. Enkel dat probeer ik te zeggen... De methode die jullie voorstellen is even onlogisch als de mogelijkheden die ik vertel..

Tuurlijk, scheelt een dag dan. En maakt niet zoveel verschil. Ik ben gewoon doodnieuwsgierig of Kane ons zit te ****en of niet :p.

Lork had jij de hint over RAQI ook niet gevonden? En de mensen die mij serieus ervan verdenken wolf te zijn zijn retarded imo. Zeker jij sletje :p.

Als je hem weet post hem iig, als Kane de heks niet is kunnen we er hem meteen al uitstemmen.

Als Lork RAQI heeft opgelost dan geeft hij toch aan jou en Kane niet te vertrouwen. Hij blijft echter ook wel bij zijn stem.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 18:43 ----------

Tuurlijk, scheelt een dag dan. En maakt niet zoveel verschil. Ik ben gewoon doodnieuwsgierig of Kane ons zit te ****en of niet :p.

Sorry dude, die laatste zin is comedia de l'arte.
Ik denk dat je het weet of hij ons ****ed of niet.

Als Lork RAQI heeft opgelost dan geeft hij toch aan jou en Kane niet te vertrouwen. Hij blijft op echter ook wel bij zijn stem.

Je bent echt een r*tard Sid, ipv mij te beschuldigen als mogelijke wolf moet je gewoon eens gaan lezen. Knowledge is power.

Maakt idd niet heel veel uit maar dit is de hint naar Peer:

Een grote boom verheven over de anderen werpt zijn schaduwen over ’t huisje.

Een grote boom werpt zijn schaduw, schaduw kan je associeren met evil maar imo is dit zeker geen hint naar de wolf maar naar een cultist.

Bovendien mocht Kane dus inderdaad de heks zijn dan is Roth sowieso de wolf en mocht Peer vannacht gehangen worden dan weten we nog niet of Kane good of evil is.

Het is nog niet gedaan ze!!

Roth moet zich nog niet moeien of de burgers gaan zo meteen elkaar eruit stemmen :roflol:!!!

Maakt idd niet heel veel uit maar dit is de hint naar Peer:

Een grote boom werpt zijn schaduw, schaduw kan je associeren met evil maar imo is dit zeker geen hint naar de wolf maar naar een cultist.

Bovendien mocht Kane dus inderdaad de heks zijn dan is Roth sowieso de wolf en mocht Peer vannacht gehangen worden dan weten we nog niet of Kane good of evil is.

Wat ik dus ook al 10 pagina's probeer te zeggen :p. Een betere keuze hebben we niet imo.

Alles goed Maxia?

Ik ben eerder te vinden voor Kane en Peerebaum te killen en morgen die Roth dan maar. Over Roth is niks te vinden(naar mijn mening dan)behalve een maffe Kane die zegt dat hij de wolf is. Sowieso moet die Kane er aan, want ik begin me een beetje te irriteren aan zijn zogezegde zekerheid. Hij lult, maar komt niet met bewijzen of overduidelijke uitgelegde hints, meeste mensen zouden dan zeggen van hee, kom is met bewijzen maar op dbb stem je gewoon hetzelfde:roflol:

behalve als er dan morgenochtend een duidelijkere hint te krijgen valt waar we op moeten stemmen. Zeg t maar Bearelle en de rest..

Laatst bewerkt:
Kane sterft sowieso vannacht idd. Maar als we Roth hangen en ik weet dat jij hier niet aan bent bio dan hangen we desnoods een burger om te weten of Kane een cult is .. Isie cult dan moeten we wel een hoop dingen gaan herzien.

Die laatste posts hier van Markie en Kane vind ik ook maar raar. Maar door Roth te hangen weten we hoe het zit met Kane. Ook al is het helaas een burger.

Terug
Naar boven