Ik ga het erop gokken.
Anders BJ de lul morgen roth
Je wou een pleidooi? Lijkt me eerder dat er eens een fatsoenlijk pleidooi moet komen waarop je wel op mij moet stemmen.
De redenatie tot dusver is als volgt: Mijn naam begint met een R en Rob P is goed, dus die is het niet.
Kane geeft als argument dat Feedback op het laatst vroeg of ze haar stem nog op Roth kon zetten, maar dat heeft ze niet gedaan omdat ik de wolf ben..
Niemand volgt Kane, dus zegt Kane dat hij de heks is en het aan dingen gevraagd heeft.
Voordat ik inga op de hints, moet je eerst Kane eens wat van dichterbij gaan bekijken. Heeft zich in veel stemrondes afzijdig gehouden. Niet gestemd in de vorige ronde. Was in de middenmoot met Lessoe, toen het al heel duidelijk was dat hij er sowieso uit zou gaan. Nu werd door meerdere aangegeven dat Peerebaum eruit gegooid zou gaan worden, kom hij aan met het argument dat hij de heks is en heeft gevraagd of ik de wolf ben.
Dat gezegd, nu de argumenten waarom ik de wolf zou zijn:
1. Mijn naam begint met een R. Ja absoluut, maar er zijn 3 namen die ebginnen met een R. Dat plaatje met de wolf is op de tweede dag neergezet. Denk je nou serieus dat Remi na twee dagen al het aantal mensen die de wolf kunnen zijn terug brengt na 3? Dat zou het spel wel heel simpel maken.
2. Feedback heeft zijn stem niet veranderd naar mij toen hij vroeg of het kon. Ookal had hij dat wel gedaan, dan was hij er alsnog uit geweest. Tevens bleek dat hij cult was. Zou ik daadwerkelijk de wolf zijn, zou feedback dan nog een ongelofelijk r*tard zijn om zoiets op het laatst nog te vragen en daarmee haar kans op een overwinning drastisch terug te brengen?
3. Of je Kane moet vertrouwen is hoogst discutabel
4. Het is de eerste keer dat ik dit spel speel en ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat het me nog niet gelukt is om ook maar één hint te ontcijferen. Meeste valt me niet eens op, lol. Dus tenzij ik echt een hele goede gokker ben, hoe kan ik (in jullie hypothese dat ik de wolf ben) dan nog geen fouten in de moorden gemaakt hebben?
Doe wat je wilt, je weet iig zeker dat kane niet de wolf is gezien het ontbreken van een r in de naam. Peerebaum is imo wel verdacht en zou ook zo maar de wolf kunnen zijn. Waarom? Hij houdt zich het gehele spel afwezig, brengt hier en daar wat complete troll votes uit die niets uitmaken voor het spel en bljft zo volledig uit zicht. Als hij merkt dat hij gepakt wordt kom hij ineens vol in actie.