XXL Nutrition

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Mijn rol zou al lang duidelijk moeten zijn als je het een beetje volgt. Iedereen die het in twijfel trekt zijn naar mijn mening dan maar de cults. Of gewoon domme burgers. Je hebt maar te lezen.

Mee eens. Maar dan nog jij hebt de afgelopen 10 pagina's ontzettend lopen domineren. Je kan alles naar je hand gezet hebben.
Hoe dan ook over een uurtje weten we iets meer. En we zullen zien of kane vannacht het lootje legt

Zeg Lork, wat vind jij nou van deze situatie, ik doe het maar zo, omdat we niet meer mogen pmen?

Ja kane, isgoed jonge, ik heb genoeg hints doorgespeeld en ontcijferd en gezorgd dat ze niet gepakt werden. toch ben ik verdacht, je speelt het wel verdomd goed met al die mensen die je volgen:roflol:

mag dit remi?

ah zo bedoel ik het niet, wat vind jij van Peer en Roth en op wie we moeten stemmen en in welke volgorde. Die kane loopt als een gek te schreeuwen dus die ga ik niet geloven, jij had t eerder al vaker goed en Bearelle ook

ah zo bedoel ik het niet, wat vind jij van Peer en Roth en op wie we moeten stemmen en in welke volgorde. Die kane loopt als een gek te schreeuwen dus die ga ik niet geloven, jij had t eerder al vaker goed en Bearelle ook

Ik zit ook te denken wat als we nu Kane eruitvoten, zien we meteen wat hij is, is hij de heks dan doen we er samen alles aan om Roth vannacht te hangen.

Is hij een cult dan moeten we Roth sowieso sparen maar dan zijn we screwed of toch bijna.

Het wordt wel lastig om alle votes nu nog op Kane te krijgen :(.

Wat een k*tspel is het toch

Roth, maar dat dacht ik al eerder, zou niet weten waarom ik op peerebaum zou moeten stemmen. Eerlijk gezegd heb ik ook nog geen hints gezocht in laaste verhaal.

edit: en nu doet baerelle zoals in vorige vote dat hij wil switchen. Eens zien of hij het nu weldegelijk ook doet zoals bij Feedback.

Ik zit ook te denken wat als we nu Kane eruitvoten, zien we meteen wat hij is, is hij de heks dan doen we er samen alles aan om Roth vannacht te hangen.

Is hij een cult dan moeten we Roth sowieso sparen maar dan zijn we screwed of toch bijna.

Hoe wil je dat nog voor elkaaar krijgen?
Je neemt dan een groot risico.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 19:21 ----------

@BJ wie denk jij dat de cults zijn?

Iedereen laten switchen.

Groot risicio in principe niet toch? De jager hebben we sowieso wel nodig lijkt me, als hij de heks is. Indien hij de heks niet is hebben we meteen een hele andere kijk..

Zelfde voor markrot?

hee boys ****, ik lees die regels en die assassin mag om de 2 dagen schieten toch? Hij heeft eergisteren toch geschoten als ik het me goed herinner, dan mag hij morgen pas want anders is het om de dag?? Kan dit snel duidelijk worden, want anders moet ik mijn idee aanpassen op het laatste moment

Iedereen laten switchen.

Groot risicio in principe niet toch? De jager hebben we sowieso wel nodig lijkt me, als hij de heks is. Indien hij de heks niet is hebben we meteen een hele andere kijk..

Ik zou het echt niet meer weten orgineel :p.

Ik heb een paar gasten die ik volledig vertrouw. Kane zag ik ook eerst als cult maar hij is er hier echt ofwel een loopje mee aan het nemen ofwel wil hij het spel meteen eindigen.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 19:23 ----------

hee boys ****, ik lees die regels en die assassin mag om de 2 dagen schieten toch? Hij heeft eergisteren toch geschoten als ik het me goed herinner, dan mag hij morgen pas want anders is het om de dag?? Kan dit snel duidelijk worden, want anders moet ik mijn idee aanpassen op het laatste moment

Nah hij knalt vannacht , gisteren niet geknald.

Iedereen laten switchen.

Ik bedoel dat iedereen dan van roth naar kane moet gaan. Als niet iedereen dit doet is Peer de lul.

Hoe sommigen nog kunnen twijfelen is mij een raadsel.

Ik kan dit echt niet vatten.

Dit gaat mijn petje te boven.

Srs guys wat vind je van het idee om te switchen naar Kane? We gaan er wel een hoop nodig hebben. Is hij de heks dan pakken we Roth vannacht. Als hij echt de heks is dan zal hij hier normaal toch ook niet zoveel problemen mee hebben niet?

Iedereen laten switchen.

Ik zou het echt niet meer weten orgineel :p.

Ik heb een paar gasten die ik volledig vertrouw. Kane zag ik ook eerst als cult maar hij is er hier echt ofwel een loopje mee aan het nemen ofwel wil hij het spel meteen eindigen.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 19:23 ----------

Nah hij knalt vannacht , gisteren niet geknald.

Maar eergisteren wel en dan is het om de dag en niet om de twee dagen? Daarnaast staat er dat de wolf er alleen uit gestemd kan worden en niet gekilld door de assassin. We moeten dus even duidelijk aanwijzen wie de wolf is en niet zomaar voten.

Ik zie liever Roth hangen kan ik nog mee van het feest genieten. Gun me dat dan toch jongens, ik ben de held hier in dit verhaal :mad:

Ik ga het erop gokken.
Anders BJ de lul morgen roth

Je wou een pleidooi? Lijkt me eerder dat er eens een fatsoenlijk pleidooi moet komen waarop je wel op mij moet stemmen.

De redenatie tot dusver is als volgt: Mijn naam begint met een R en Rob P is goed, dus die is het niet.
Kane geeft als argument dat Feedback op het laatst vroeg of ze haar stem nog op Roth kon zetten, maar dat heeft ze niet gedaan omdat ik de wolf ben..
Niemand volgt Kane, dus zegt Kane dat hij de heks is en het aan dingen gevraagd heeft.

Voordat ik inga op de hints, moet je eerst Kane eens wat van dichterbij gaan bekijken. Heeft zich in veel stemrondes afzijdig gehouden. Niet gestemd in de vorige ronde. Was in de middenmoot met Lessoe, toen het al heel duidelijk was dat hij er sowieso uit zou gaan. Nu werd door meerdere aangegeven dat Peerebaum eruit gegooid zou gaan worden, kom hij aan met het argument dat hij de heks is en heeft gevraagd of ik de wolf ben.

Dat gezegd, nu de argumenten waarom ik de wolf zou zijn:
1. Mijn naam begint met een R. Ja absoluut, maar er zijn 3 namen die ebginnen met een R. Dat plaatje met de wolf is op de tweede dag neergezet. Denk je nou serieus dat Remi na twee dagen al het aantal mensen die de wolf kunnen zijn terug brengt na 3? Dat zou het spel wel heel simpel maken.
2. Feedback heeft zijn stem niet veranderd naar mij toen hij vroeg of het kon. Ookal had hij dat wel gedaan, dan was hij er alsnog uit geweest. Tevens bleek dat hij cult was. Zou ik daadwerkelijk de wolf zijn, zou feedback dan nog een ongelofelijk r*tard zijn om zoiets op het laatst nog te vragen en daarmee haar kans op een overwinning drastisch terug te brengen?
3. Of je Kane moet vertrouwen is hoogst discutabel
4. Het is de eerste keer dat ik dit spel speel en ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat het me nog niet gelukt is om ook maar één hint te ontcijferen. Meeste valt me niet eens op, lol. Dus tenzij ik echt een hele goede gokker ben, hoe kan ik (in jullie hypothese dat ik de wolf ben) dan nog geen fouten in de moorden gemaakt hebben?

Doe wat je wilt, je weet iig zeker dat kane niet de wolf is gezien het ontbreken van een r in de naam. Peerebaum is imo wel verdacht en zou ook zo maar de wolf kunnen zijn. Waarom? Hij houdt zich het gehele spel afwezig, brengt hier en daar wat complete troll votes uit die niets uitmaken voor het spel en bljft zo volledig uit zicht. Als hij merkt dat hij gepakt wordt kom hij ineens vol in actie.

Terug
Naar boven