Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Maar eergisteren wel en dan is het om de dag en niet om de twee dagen? Daarnaast staat er dat de wolf er alleen uit gestemd kan worden en niet gekilld door de assassin. We moeten dus even duidelijk aanwijzen wie de wolf is en niet zomaar voten.

Remi heeft al duidelijk gemaakt dat de wolf kan gemold worden door de assasin. Paar dagen terug. En het is om de dag dacht ik? Dus we zitten goed qua planning.

Je wou een pleidooi? Lijkt me eerder dat er eens een fatsoenlijk pleidooi moet komen waarop je wel op mij moet stemmen.

De redenatie tot dusver is als volgt: Mijn naam begint met een R en Rob P is goed, dus die is het niet.
Kane geeft als argument dat Feedback op het laatst vroeg of ze haar stem nog op Roth kon zetten, maar dat heeft ze niet gedaan omdat ik de wolf ben..
Niemand volgt Kane, dus zegt Kane dat hij de heks is en het aan dingen gevraagd heeft.

Voordat ik inga op de hints, moet je eerst Kane eens wat van dichterbij gaan bekijken. Heeft zich in veel stemrondes afzijdig gehouden. Niet gestemd in de vorige ronde. Was in de middenmoot met Lessoe, toen het al heel duidelijk was dat hij er sowieso uit zou gaan. Nu werd door meerdere aangegeven dat Peerebaum eruit gegooid zou gaan worden, kom hij aan met het argument dat hij de heks is en heeft gevraagd of ik de wolf ben.

Dat gezegd, nu de argumenten waarom ik de wolf zou zijn:
1. Mijn naam begint met een R. Ja absoluut, maar er zijn 3 namen die ebginnen met een R. Dat plaatje met de wolf is op de tweede dag neergezet. Denk je nou serieus dat Remi na twee dagen al het aantal mensen die de wolf kunnen zijn terug brengt na 3? Dat zou het spel wel heel simpel maken.
2. Feedback heeft zijn stem niet veranderd naar mij toen hij vroeg of het kon. Ookal had hij dat wel gedaan, dan was hij er alsnog uit geweest. Tevens bleek dat hij cult was. Zou ik daadwerkelijk de wolf zijn, zou feedback dan nog een ongelofelijk r*tard zijn om zoiets op het laatst nog te vragen en daarmee haar kans op een overwinning drastisch terug te brengen?
3. Of je Kane moet vertrouwen is hoogst discutabel
4. Het is de eerste keer dat ik dit spel speel en ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat het me nog niet gelukt is om ook maar één hint te ontcijferen. Meeste valt me niet eens op, lol. Dus tenzij ik echt een hele goede gokker ben, hoe kan ik (in jullie hypothese dat ik de wolf ben) dan nog geen fouten in de moorden gemaakt hebben?

Doe wat je wilt, je weet iig zeker dat kane niet de wolf is gezien het ontbreken van een r in de naam. Peerebaum is imo wel verdacht en zou ook zo maar de wolf kunnen zijn. Waarom? Hij houdt zich het gehele spel afwezig, brengt hier en daar wat complete troll votes uit die niets uitmaken voor het spel en bljft zo volledig uit zicht. Als hij merkt dat hij gepakt wordt kom hij ineens vol in actie.
Hier zat ik op te wachten bro, prachtig eind pleidooi.

Echter iets rechtzetten: ik ben met die hint afgekomen van de DBBcultuist (youtube) die Jonas toen kon linken aan Lessoe. Derest van je verhaal vind ik prachtig, de timing is ook nog eens zeer goed. Jonas zit er juist aan te denken om zijn stem naar mij te brengen.

Of jij het wordt of ik het maakt niet uit. Hangt er alleen van af hoe lang de burgers het nog willen rekken. Props wel dat jij toch alle hints hebt ontrafelt en er steeds een burger wist uit te pakken. Well played sir :D

Echter iets rechtzetten: ik ben met die hint afgekomen van de DBBcultuist (youtube) die Jonas toen kon linken aan Lessoe. Derest vind ik prachtig.

Of jij het wordt of ik het maakt niet uit. Hangt er alleen van af hoe lang de burgers het nog willen rekken. Props wel dat jij toch alle hints hebt ontrafelt en er steeds een burger wist uit te pakken. Well played sir :D

Als je de heks bent dan kan je het je nu toch niet veel schelen als we jouw nu eerst hangen en dan achter Roth aangaan? Krijg je desnoods van mij die pot whey nog ik gebruik geen supplementen :trollface: .

Ik volg jullie overigens wel in de redenatie met Kane. Je zal zien dat hij onzin praat en dus niet de heks is, ben vrijwel zeker dat hij cult is of hij is gewoon een oprecht domme burger. Ik ga mee.

Als je de heks bent dan kan je het je nu toch niet veel schelen als we jouw nu eerst hangen en dan achter Roth aangaan? Krijg je desnoods van mij die pot whey nog ik gebruik geen supplementen :trollface: .
Dat zeg ik toch ook. Maar ik wil ook nog meevieren vanavond in het dorp :(

Ik volg jullie overigens wel in de redenatie met Kane. Je zal zien dat hij onzin praat en dus niet de heks is, ben vrijwel zeker dat hij cult is of hij is gewoon een oprecht domme burger. Ik ga mee.

check!

Het zal ons zekerheid geven, alleen wil ik gvd wel weten of de assasin mag mollen vannacht anders zijn we screwed indien Kane de heks is.

Als je de wolf bent zou je me beter beschermen bro. Met mijn dood komt de waarheid aan het oppervlak, vergeet dit niet mijn beste!!

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 19:34 ----------

check!

Het zal ons zekerheid geven, alleen wil ik gvd wel weten of de assasin mag mollen vannacht anders zijn we screwed indien Kane de heks is.
Dan ga jij er hopelijk aan door Roth, zal je leren. Mad?

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 19:35 ----------

Tussenstand iemand?

De assassin mag niet killen als ik zo de regels kijk, maar ik zou het prettig vinden als remi uitsluitsel gaf.

Wat is het plan op dit moment.. Kane of Peerebaum of Roth?

Echter iets rechtzetten: ik ben met die hint afgekomen van de DBBcultuist (youtube) die Jonas toen kon linken aan Lessoe. Derest van je verhaal vind ik prachtig, de timing is ook nog eens zeer goed. Jonas zit er juist aan te denken om zijn stem naar mij te brengen.

Zou je eens kunnen proberen om je standpunt te onderbouwen? Want echt waar, behalve je geschreeuw dat je een heks bent heb ik nog geen enkele onderbouwing van je gezien die blijft staan.. Hell, als je eens een waterdicht argument geeft stem ik op mezelf. Maar als het enige is dat je blijft roepen, is dat je de heks bent. Weten we beiden dat het complete onzin is en je een cult bent, omdat ik simpelweg de wolf niet ben.

Als ik de verhaallijn bekijk qua dagen dat de assasin molt is morgen er eentje van dus dat klopt. Hij molt dus vannacht. Kan iemand dit nog even nachecken?

Zou je eens kunnen proberen om je standpunt te onderbouwen? Want echt waar, behalve je geschreeuw dat je een heks bent heb ik nog geen enkele onderbouwing van je gezien die blijft staan.. Hell, als je eens een waterdicht argument geeft stem ik op mezelf. Maar als het enige is dat je blijft roepen, is dat je de heks bent. Weten we beiden dat het complete onzin is en een cult bent, omdat ik simpelweg de wolf niet ben.

Ik heb tzelfde in een uur nu 4 keer gezegd over argumentatie, omdat ik hem anders gewoon volg(sorry Roth). Ik krijg echter steeds geen antwoord:mad:

De assassin mag niet killen als ik zo de regels kijk, maar ik zou het prettig vinden als remi uitsluitsel gaf.

Wat is het plan op dit moment.. Kane of Peerebaum of Roth?

Ik zou sowieso voor Kane proberen gaan. Isdie cult dan weten we meteen hoe het zit met Roth en deels ook hoe het zit met Peerebaum. Maar het wordt tricky om nog te switchen en ik zou het ook alleen doen als we zeker zijn dat de assasin mag mollen vannacht.

Is dit niet het geval en Kane is de heks dan heeft Roth vrij spel.

Zou je eens kunnen proberen om je standpunt te onderbouwen? Want echt waar, behalve je geschreeuw dat je een heks bent heb ik nog geen enkele onderbouwing van je gezien die blijft staan.. Hell, als je eens een waterdicht argument geeft stem ik op mezelf. Maar als het enige is dat je blijft roepen, is dat je de heks bent. Weten we beiden dat het complete onzin is en je een cult bent, omdat ik simpelweg de wolf niet ben.
Dit is echt genieten dit :roflol:

Never give up, never surrender..dat is de spirit van een echte wolf!!!

Als ik de verhaallijn bekijk qua dagen dat de assasin molt is morgen er eentje van dus dat klopt. Hij molt dus vannacht. Kan iemand dit nog even nachecken?

Oke ff denken, zondag zijn we gestart dus zondag mogelijke kill. dinsdagavond mogelijke kill(2 nachten tussen) en dan vrijdagvond mogelijke kill. Niet op donderdag:(

Heb het gevoel dat door jullie onwetendheid er nog wel wat burgertjes gaan volgen als jullie vanavond niet de juiste beslissing zouden nemen.

Oke ff denken, zondag zijn we gestart dus zondag mogelijke kill. dinsdagavond mogelijke kill(2 nachten tussen) en dan vrijdagvond mogelijke kill. Niet op donderdag:(

Klopt wel iig, assasin mag mollen vannacht. Remi heeft bevestigd. Wat doen we nu?

Dit is echt genieten dit :roflol:

Never give up, never surrender..dat is de spirit van een echte wolf!!!

Sorry, dit is voor mij de druppel. Ik vraag je point blank voor een argument anders dan 'ik ben de heks!111!!!'.

Mijn stem gaat naar Kane. Vanavond zal blijken dat hij de heks niet is en hoop ik dat mijn naam eindelijk een beetje gezuiverd is.

Terug
Naar boven