AndroidHealthClinic

Wel of niet kuren

krul40

Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Hoi mensen,

Even wat historie over mij. Ben in 1991 begonnen met trainen. Ik was toen 63kg en weeg nu inmiddels 85kg. Heb aardig getraind en ook aardig wat eiwitten en pre-workout supplementen gebruikt. Ik heb niet mogen klagen qua groei. Toen ik begon in 1991 was het normaal om bvb dagelijks slagroompunten en liters melk en eieren weg te zetten. Ik ben in 2009 gestopt met roken en nadat ik 9kg aangekomen was en gelukkig 7kg weer kwijtgeraakt wil ik aan de anabolen. Ik heb vorig jaar Nandrolone Norma en Testesteron gekocht. De Nandrolone Norma schijnt fake te zijn en ook verlopen. Ik heb dus alleen Testesteron nog en ben van plan alleen Testesteron te gebruiken.
Is dit raadzaam of zou ik toch bvb Primo of Deca erbij doen. Qua aankomen in massa heb ik niet zoveel te klagen (genen zijn mij goed gezind) maar ik wil een boost, mezelf to the limit pushen. Ow ja ik ben pas 46jr maar qua gesteldheid pas in de late twintig

Ik lees jullie zienswijze graag.

Sowieso eerste kuurtje test only volstaat prima :) 250-500mg per week.

Je traint al 21 jaar en bent 22kg aangekomen? Lees ik dat nou goed?

• Topic Starter Topic Starter
Sowieso eerste kuurtje test only volstaat prima :) 250-500mg per week.

Je traint al 21 jaar en bent 22kg aangekomen? Lees ik dat nou goed?

Ja, ik train al 21 jaar en ben dus 22kg aangekomen. Ik was een skinny type. Verder wilde ik nooit aan de anabolen toendertijd. Ik heb heel lang op de 74kg gezeten. Wat ik ook deed ik kwam simpelweg niet aan. Toendertijd was mijn streven de 80kg halen maar ik ben jaren op 76 gebleven. Trainingsmethode aangepast, meer eet momenten inlassen. Het lukte simpelweg niet.
Ik ben toen jaren verdergaan rennen (sprint) en er gebeurde iets in het lijf en ik kwam weer aan in gewicht. Don't ask me why maar het is nou eenmaal zo.

Okay trainen is in dit geval niet 21 jaar aan de gewichten hangen :)
1.74 en 63KG is niet zwaar, maar toch ook geen skinny type? Ik ben 1.85 en woog 59KG :p

Okay trainen is in dit geval niet 21 jaar aan de gewichten hangen :)
1.74 en 63KG is niet zwaar, maar toch ook geen skinny type? Ik ben 1.85 en woog 59KG :p
Dank voor je reacties bro.
Ik train al die jaren met de gewichten maar '96-2001 was vooral studie/werk gericht dus zat op een laag pitje en ik was super tevreden met het behaalde resultaat toen en deed puur onderhoudswerk aan het lijf. Het doel was niet richting 100kg (ben ik veels te kort voor en de proporties moeten goed blijven:). Mijn spieren zijn vol, wordt vaak gevraagd of ik aan de anabolen zit:D
Als ik de eerste week nou met 100 ml start, is dat niet beter? Qua schommeling voor het lijf of simpelweg het lijf overvallen met een hogere dosis. Misschien een stomme vraag. 250-500mg niet te veel voor start?
Sorry voor het veel vragen maar ben een groentje wat anabolen betreft.

op jouw leegtijd had ik 250 om de 5 dagen gedaan
gaat je gruwelijke boost geven

500 mg TestE 1-12
25mg pd proviron 5-12
nakuur 20mg nolva pd 14-20

voor nakuur fsh/lh laten prikken,en dit na aantal weken herhalen,in de nakuur. Na paar weken nakuur wederom fsh/lh en testosteron laten prikken

suc6

6weken niet wat veel kriel?

deze man is ook ouder he?

oja ff niet na gekeken dan zit er een punt in als dat de reden zou zijn

heb haast op 24 mnd nolva gezeten

500 mg TestE 1-12
25mg pd proviron 5-12

voor nakuur fsh/lh laten prikken,en dit na aantal weken herhalen,in de nakuur. Na paar weken nakuur wederom fsh/lh en testosteron laten prikken

suc6

Waarom proviron eigenlijk Kriel?

-Is het niet aan te raden om Primobolan erbij te doen ipv Proviron? 200 mg per week. onderdruk toch ook de aromatisatie?

Met hogere test waardes op 40+ neemt de hoeveelhied SHBG ook toe liniar. Dus beste is dat om zeep te brengen,zodat die 500 test ook 500 blijft ipv veel minder. Meer vrij test beschikbaar voor groei en libido.

200mg primo zet geen zode aan de dijk,zeker niet als je over anti aromatisatie werking hebt.

500 mg TestE 1-12
25mg pd proviron 5-12

suc6

Hi Kriel,
Ik neem aan dat je bedoelt week 1-12, week5-12. Nolva moet ik eerst uitzoeken of dat geen bijwerkingen heeft op de maag. Mijn maag kan amper paracetamol verdragen. Door een maagzweer in het verleden een zwakke maag en pillen geven heel veel last.
Ik zal de fsh/lh laten controleren bij de eerstvolgende check-up.
Thanks voor de reactie.

---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 16:46 ----------

Waarom proviron eigenlijk Kriel?

-Is het niet aan te raden om Primobolan erbij te doen ipv Proviron? 200 mg per week. onderdruk toch ook de aromatisatie?

@Horus en Kriel
Proviron is ook in tablet vorm. Dat gaat niet werken. Hmmm wordt toch nog ingewikkeld. Ben sinds een jaar vrij van de zuurremmers en waagwand medicijnen. Andere opties?

Toch esomeprazol dernaast, anders moet je alles laten. Een kan niet zonder het ander.

Proviron zal niet zo heel zwaar zijn op de maag zoals een 14aa is, maar anders gewoon omeprazol/pantoprazol/esomerazol nemen zoals Krieltje zegt.
Ik neem het zelf nu ook ivm ****ing erge maagzuur door tren ace.

Toch esomeprazol dernaast, anders moet je alles laten. Een kan niet zonder het ander.

Thanks voor de uiteenzetting Kriel. Ik vrees dat ik maar genoegen moet nemen dat het dan niet voor mij is weggelegd. Ik ben door een hel gegaan wat mijn maag en slokdarm betreft. Door overmatige productie van de Helicobacter pylori heb ik ook een middenrifbreuk gehad en dat was een hel. Mijn maag is dusdanig verzwakt en ga het niet riskeren om pillen te slikken. Ik moest toen ook radicaal stoppen met roken.
Ik vind het top dat jullie advies geven, scheelt een hoop!

Suc6 iig bro.

Wat ik persoonlijk kan aanraden, waarvan de onderdrukking niet aanwezig is, is andactrim dht gel, dht is zeer hoog in affiniteit, vele malen sterker dan testosteron. Geen onderdrukking, geen nakuur. Enige oplossing, wel een goeie.

Terug
Naar boven